Probleme Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Drept urmare... nu merge
    Deci ceva nu e bine.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      Va multumesc pentru raspunsuri...intr-adevar am pus sonda lambda ce initial avea mufa ingusta...de aceea am facut adaptarea...eroare de injectie nu am sigur...am verificat cu ddt..am sa ii pun astazi sonda de la un alt logan cu mufa identica(cod piesa identic) si vad ce mai spune...

      buna seara
      Nu a mai fost nevoie sa schimb sonda lambda 1...a ramas cea modificata...deoarece s-a stins martorul obd..asta s-a intamplat dupa ce am fugarit-o cu vreo 140-150(ma grabeam undeva)...la intoarcere am pus masina pe tester(ddt2000)-fara erori-....acum am alta intrebare...daca se poate sa ma ajute cineva...m-am capatat cu o sonda bosch (mufa ingusta) a fost montata pe un logan din 2007 si as vrea sa ii fac adaptarea la mufa lata de pe loganul din 2005..problema este ca nu corespunde pe codul de culori....respectiv, la noua sonda am 2 fire negre, unul albastru si unul alb..
      pe mufa veche sunt 2 albe,1 gri si 1 negru...are idee cinva care ar fi corespondenta fire mufa cu fire sonda...?! va multumesc anticipa
      Last edited by tudor_mike; 26 April 2017, 23:15. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #93
        Salut!

        Odata la cateva zile mi se aprinde martorul check engine... am cumparat un "tester" nu stiu cat de precis este insa imi afiseaza eroarea P0130- O2 sensor circuit malfunction (bank 1 sensor 1) in traducere ar insemna circuit sonda lambda ce inseamna mai exact? trebuie schimbata sonda cea dinainte de catalizator ?


        Multumesc !

        Comment


        • #94
          Originally posted by tudor_mike View Post
          Va multumesc pentru raspunsuri...intr-adevar am pus sonda lambda ce initial avea mufa ingusta...de aceea am facut adaptarea...eroare de injectie nu am sigur...am verificat cu ddt..am sa ii pun astazi sonda de la un alt logan cu mufa identica(cod piesa identic) si vad ce mai spune...

          buna seara
          Nu a mai fost nevoie sa schimb sonda lambda 1...a ramas cea modificata...deoarece s-a stins martorul obd..asta s-a intamplat dupa ce am fugarit-o cu vreo 140-150(ma grabeam undeva)...la intoarcere am pus masina pe tester(ddt2000)-fara erori-....acum am alta intrebare...daca se poate sa ma ajute cineva...m-am capatat cu o sonda bosch (mufa ingusta) a fost montata pe un logan din 2007 si as vrea sa ii fac adaptarea la mufa lata de pe loganul din 2005..problema este ca nu corespunde pe codul de culori....respectiv, la noua sonda am 2 fire negre, unul albastru si unul alb..
          pe mufa veche sunt 2 albe,1 gri si 1 negru...are idee cinva care ar fi corespondenta fire mufa cu fire sonda...?! va multumesc anticipa
          Grija la DDT2000 sa ai exact XMLul pentru calculatorul de injectie ce e exact pe masina ta, ca de acolo poate sa spuna ca e fara erori, ca nu citeste bine erorile de ECU respectiv.
          Check engine in bord fara sa ai erori pe ECU nu ai cum, deci e o problema cu modul in care ai facut diagnoza, asta daca nu ai cutie automata, atunci erorile pot fi si pe ECU de cutie automata, dar nu se aplica in cazul tau.
          Deci check engine fara erori memorate, nu exista, deci nu ai facut diagnoza cum trebuie si cu ce trebuie.
          Acum sincer, nu vi se pare stupid sa aveti becul ala in bord, care exact asta semnifica "Eroare sistem de injectie" si sa iti apara fara erori la citirea lor? Cred ca e o chestie evidenta ca ceva nu a fost in ordine cu diagnoza.
          O chestie de genul asta am patit-o alaltaieri pe un Logan 1.5dci cu injectie DCM3.4, care cand m-am pus cu un tester generic Launch X341, care nu deloc prost, imi arata ca nu am nicio eroare desi aveam martorul "bujie" aprins in bord. Am scanat cu CanCLIPul si surpriza, avea un senzorde temperatura ars, deci ce diagnoza lu peste prajit ai facut?
          Faptul ca ti-a dat ca nu sunt erori, te-a mintit. In unele cazuri daca dai clear inca o data, iti stingea totusi checkengine, dar probabil nu ai dat ca ai vazut ca nu ai erori, desi in alte cazuri nu ti-l stingea nici atunci ca difera comanda de stergere a erorilor.
          Ti-a stins dupa ce ai schimbat sonda pentru ca a inceput sa o verifice prin toate ciclurile si intr-un final vazand ca functioneaza cum trebuie, a stins singur becul, intrucat eroarea s-a transformat din present in not present.

          Originally posted by NCristi View Post
          Salut!

          Odata la cateva zile mi se aprinde martorul check engine... am cumparat un "tester" nu stiu cat de precis este insa imi afiseaza eroarea P0130- O2 sensor circuit malfunction (bank 1 sensor 1) in traducere ar insemna circuit sonda lambda ce inseamna mai exact? trebuie schimbata sonda cea dinainte de catalizator ?


          Multumesc !
          Verifica sonda lambda 1, trebuie sa dea tensiuni intre 100mV si 1000mV. Eu am vazut si care sa dea valori ok, dar totusi sa imi dea cod de eroare ca e stricata.
          Codul e unul generic care la aia se refera, dar ar fi mai ok o diagnoza cu CAN clipul si urmarite valorile in mV de pe sonda, la fel de verificat cablajul sondei daca e ok.
          Last edited by Cristi_Xp; 4 May 2017, 13:03. Reason: Automerged Doublepost
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            @tudor_mike: cauta pe net sonda dupa codul de pe ea si cuvantul "wiring". eventual pe imagini, poate te lamuresti care fire ce functie. bunul simt tehnic spune ca alea doua de culoare identica sunt rezistenta de alimentare (si nu conteaza polaritatea), iar celelate doua, semnalul dat de sonda. in principiu n-o masura cu multimetrul, ca risti s-o prajesti. nu toate sondele lambda se ard la verificare cu multimetrul, dar unele o patesc iremediabil si ar fi pacat sa f... o sonda buna.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              @tudor_mike: vezi ca e pe site la bosch documentatia de care iti zicea si Seba...si pe youtube..
              Daca sonda era noua avea instructiunile la ea

              Bosch e o sonda universala...la logan in cel mai rau caz va manca ca o vaca iar in cel mai bun caz va trage ca un magar plictisit.....din ce am probat eu

              Daca ai capital cauta NTK(ngk) asta e standard si e ff buna...

              Comment


              • #97
                citisem la un moment dat ca bosch rebranduie ngk/ntk-uri. ntk, printre altele, e furnizor pentru siemens si bosch. bmw, de exemplu, ia ntk-uri (nemarcate) de la bosch (nemarcate) si pune sigla de bmw pe ele
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Da man, uneori asa este....

                  Dar la BMW iti garantez ca inainte de 2008-2009 vei gasi numai si exclusiv Bosch la sonde lambda, UCE fiind tot bosch....de fapt toata aprinderea e BOSCH , cu exceptia cilindreelor mai mici unde mai foloseau Bremi la bobine....

                  Din 2009 s-au certat cu bosch ( nu stiu exact) insa s-a infiltrate NGK la ei, pornind de la bujii pt motoarele premium (6-8 cilindri, M) apoi ulterior sonde lambda cum ai auzit tu....

                  La fel sa intamplat si la ulei, renuntand la Castrol.....


                  Treaba cu rebrand-ul la sonde ( la logan ) este asemanatoare cu kitul pt flansa amortizor : in acest moment, exclusiv SNR este singurul care mai produce asa ceva.....sistemul de flanse de la Logan este depasit tehnologic demult, nici un producator nu mai produce asa ceva....ce gasiti pe piata este fie SNR rebranduit, fie din stock vechi....

                  Comment


                  • #99
                    va multumesc tare mult pentru raspunsuri...au fost de real ajutor

                    Comment


                    • Originally posted by Hirayama View Post
                      Da man, uneori asa este....

                      Dar la BMW iti garantez ca inainte de 2008-2009 vei gasi numai si exclusiv Bosch la sonde lambda, UCE fiind tot bosch....de fapt toata aprinderea e BOSCH , cu exceptia cilindreelor mai mici unde mai foloseau Bremi la bobine....

                      Din 2009 s-au certat cu bosch ( nu stiu exact) insa s-a infiltrate NGK la ei, pornind de la bujii pt motoarele premium (6-8 cilindri, M) apoi ulterior sonde lambda cum ai auzit tu....

                      La fel sa intamplat si la ulei, renuntand la Castrol.....


                      Treaba cu rebrand-ul la sonde ( la logan ) este asemanatoare cu kitul pt flansa amortizor : in acest moment, exclusiv SNR este singurul care mai produce asa ceva.....sistemul de flanse de la Logan este depasit tehnologic demult, nici un producator nu mai produce asa ceva....ce gasiti pe piata este fie SNR rebranduit, fie din stock vechi....
                      Asta s-a generalizat fara nicio treaba cu realitatea. Benzinarele dupa 1990, aveau o gramada de injectii Siemens si Bosch, deci povesti de adormit copiii.
                      Sa nu mai vorbim ca nu s-a certat nimeni cu nimeni, doar ca daca nu cunosti masini cu alte injectii in afar de Bosch, aia nu inseamna ca nu exista.
                      Last edited by Cristi_Xp; 17 June 2017, 19:45.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Poate sa.mi spuna cineva daca valorile sun ok
                        1.4 2008
                        Attached Files
                        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                        Comment


                        • senzorul 2 sta in 0.41 multa vreme dupa ce pornesc motorul
                          http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google