Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu are scut metalic. Are scut de plastic. Am ciocanit eu unul in showroom cand l-am comandat pe al meu si era de plastic. Daca merge de logan 1 voi monta unul. Are garda la sol mare dar un scut metalic e de nepretuit pe zapezi mari sau la nevoie. Nu intentionez sa fac offroad dar nici sa risc sa sparg baia in caz de...

    Comment


    • Din cate stiu, scutul metalic, pentru masinile care nu au fost proiectate/dotate cu asa ceva, afecteaza negativ modul in care se deformeaza caroseria in caz de accident.

      Comment


      • S-a pus scut de plastic pentru ca au vrut sa reducă costurile, și noi am pus la dokker și e mai în siguranță pe drumuri de munte/forestiere.

        Comment


        • treaba e cu dus-intors despre "scutul metalic".
          daca esti absolut sigur ca faci off-road pe stinci si alti bolovani rebeli - da, are rost.
          baia de ulei nu se sparge chiar din orice nimic. marturie stau bordurile raschetate si nepatate de litri de ulei.
          de cele multe ori, in oras, e mai simplu sa te folosesti de un scut de motor din plastic.
          uneori tre' sa stai sa cugeti si sa-ti dai raspunsul la-ntrebarea: "oare ce prefer sa-mi schimb: baie de ulei sau airbags?"

          Comment


          • Mihnea - nu are treaba siguranta, e aceeasi masina ca Logan 1. Ala are scut de metal.

            devreg - nu e cu dus intors nimic, la 100 de lei cat e un scut original din dezmembrari e ok. Baia de ulei se sparge usor, in nici un caz nu raschteaza vreo bordura. Nu te folosesti de nimic, e vorba de fapt de bani, chiar multi, daca spargi baia la un motor cu turbina ai toate sansele sa omori turbina in momentul in care ramane fara ungere. Plus ca ramai in drum... Plus alte acareturi in functie de cat de repede te prinzi ca nu mai ai ungere.
            Nu stiu care e treaba cu baia de ulei sau airbagurile.
            Ceea ce scriu mai sus e din experienta proprie, am avut masini cu scut de plastic (de fapt plasticul acela este o aparatoare antiraf si oarecum antifoneaza masina, nici vorba de protectie) pe care le-am pierdut / rupt. Cand te astepti mai putin te infigi cu baia in ceva de pe drum sau o lovesti cand cobori o bordura. SUV-urile le atingi, nu conteaza cat e de inalta o masina, tocmai faptul ca are garda la sol uneori te baga in belele ca zici ca poate...

            Comment


            • Incep sa imi caut anvelope si jante pentru al meu MCV Prestige 2017.
              O sa merg tot pe R15.
              Stie cineva care este ET-ul si J-ul din fabrica? Vreau sa iau acelasi lucru.

              Nu stiu inca daca sa merg pe aliaj sau nu....si banii chiar sunt o problema.

              Comment


              • Iar începem...

                -pe roțile actuale ce scrie?

                6J 15 ET40 sau 6J R16 ET37(Stepway &Co.)
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Sincer ma gandeam sa nu mai dau roata jos. Nu am vazut pe exterior sa scrie ceva. Nu m-am uitat eu bine?

                  Comment


                  • Nu ti-au dat-o cu roata de rezerva?
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by sebibv View Post
                      Sincer ma gandeam sa nu mai dau roata jos. Nu am vazut pe exterior sa scrie ceva. Nu m-am uitat eu bine?
                      Dai un capac jos și pe inelul central(unde ai suruburile) e trecut ET-ul, iar pe marginea jantei mărirea 6J 15 H2 și codul
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Am inteles. Oricum trebuua sa vad cum se desface acel capacel (am din aliaj din fabrica). Astept sa se opreasca ploaia.

                        Comment


                        • Capac ai la table nu la aliaj

                          P.S. Parcă ai Sandero II Stepway ph2 ? Ai 100% 6J R16 4x100 ET37, tablă cu capac plastic
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Hmmm...atunci dealerul m-a luat de fraier? Am semnat ca am primit capace de roti .
                            Mi-a aratat niste capacele mici care sunt in mijlocul celor de aliaj. Acum nu stiu de ce as vrea sa le scot pe alea. Cica pentru aia e dracia aia mica de sarma care e prinsa cu cricul. Adevarul e ca si la cel vechi (ambiance din 2010) aveam dracia aai dar nu am stiut niciodata ce este. Nu am nicio poza...iar la masina nu ma duc ca tot ploua zdravan la noi.

                            Eu am MCV II Prestige 2017...deci jante din aliaj.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by sebibv View Post
                              Am semnat ca am primit capace de roti .
                              Pentru capacelele alea am semnat si tu si eu + altii ce au avut acelasi model.

                              Tin minte ca l-am corectat amical: "capacele ati vrut sa spuneti ..."
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Ok, deci K52 ph2.

                                Lași căpăcelele la locul lor , la astea datele sunt scrise pe spatele spițelor.

                                6J 15 4x100 ET40
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google