Montare Difuzoare Usi Spate Ultimul Tip Sandero/logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare Difuzoare Usi Spate Ultimul Tip Sandero/logan 2

    Dupa ce am scotocit tot internetul si nu am gasit nimic pentru varianta 2016 referitor la montare difuzoare pe usile din spate, am luat-o incetisor si a mers.
    1. Demontare fete usi. Se desurubeaza cele doua suruburi (toate suruburile torx) din maner deschidere usa si din maner sprijin brat apoi se trage in sus din cheder si unul cate unul clipsurile de fixare. Daca sare vreun clips, se aseaza la loc in lacasul lui de pe fata de usa. Trebuie tras ferm dar nu smucit si nici cu disperare. La mine erau burdufurile pentru fire dar aveau doar cablurile pentru inchiderea centralizata. Bineinteles ca gaurile sunt altfel decat la lumea normala, adica in triunghi la 14,5 cm latura plus doua gauri la 12 cm diametral opuse. Am folosit boxe Pioneer de 30 W reali, super dar de ...10 cm, in loc de 13 si am putut folosi cele doua prinderi la 12 cm, boxele avand 11,6 cm si incadrandu-se perfect. Am desfacut cele doua suruburi de la ornamentul de pe stalp (unul jos de tot si celalalt sub centura) si am trecut 4 m de cablu bifilar de la difuzor, prin furtun, cu ajutorul unui arici mai mare cu care am bajbait sa treaca pana sub ornamentul de stalp, apoi pe jos pe sub chedere si covor, pana sub consola si m-am oprit. La usa cealalta a mers repede, avand deja experienta de la prima.
    2. Ornamentul-capac de pe radio-cd se scoate mai usor decat credeam. Este nevoie de un cutit cu botul rotund si de o furculita sau lingura cu maner zdravan. Se introduce usurel cutitul sub dunga in relief ce inconjoara radioul, in partea de jos, cat sa nu zgarie deloc, doar cat sa intre coada furculitei si sa putem largi locul cat se ne intre degele de la ambele maini, intr-o parte si cealalta a capacului, apoi negociem ferm pana ies cele 8 (parca) clipsuri zdravene si se poate scoate capacul. Atentie la firele de la butonul luminilor de avarie. Se poate pune capacul pe bord fara sa scoatem cablul.
    3. Se desurubeaza usor cele patru suruburi si ramanem cu radioul in brate si ii scoatem mufele din spate. Sunt 4 mufe. A treia de la stanga la dreapta contine si iesirile audio. Cele pentru spate sunt ca naiba puse, respectiv cele doua libere din stanga de tot si cele doua libere din stanga-inainte. Practic, inconjoara cele patru iesiri de fata, care contin fire. Am facut conectarea si am pus totul la loc.
    4. Montarea la loc a capacului cere cateva fineturi:
    - ne uitam intai la cele patru ghidaje din extremitati, nu clipsurile ci niste gauri lungi pentru niste ghidaje de plastic negru pe care le potrivim cu degetele inelar si mijlociu de la ambele maini odata, pentru a putea centra apoi pe clipsuri. Mi-a trebuit un sfert de ora ca sa ma prind.
    - trebuie rabdare pentru ca, si dupa ce am ghidat ca lumea prin cele patru fante, tot pare prea rigid si trebuie apasat ferm dar fara lovituri sau fortari.
    - se incepe apasarea din partea de sus pana intra primele inceputuri de clips, apoi se apasa alternativ pe toate laturile si intra fest si elegant.
    5. M-a suparat rau ca radioul nu are fader, balans fata-spate, dar se aude perfect pentru cat am nevoie eu la masina.
    Toata distractia a durat cam 3 ore dar acum sigur nu depaseste 1 ora si ceva, dupa ce am pipait totul cu grija sa nu rup nimic. Nu a ramas nicio urma si nici nu s-a rupt vreun clips, deci misiune indeplinita
    Last edited by albinoium; 15 August 2017, 19:49.

  • #2
    Bravo ! Poate ceva poze erau mult dorite pe lângă text. Eu vreau să fac și planific cam același lucru la PH1 ... d-aia zic de poze . Pozele dau idei.

    Comment


    • #3
      Ph1 ce? X52? Inițiatorul are X52 ph1

      de citit

      postul #7


      Ca de obicei atenție la data postării
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google