Reclamatii Catre Dealeri sau Vocea Clientului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reclamatii Catre Dealeri sau Vocea Clientului

    Topic dedicat reclamatiilor privind probleme tehnice sau de livrare, catre reteaua de dealeri sau Vocea clientului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

  • #2
    De 10 ani de cand am masina e prima "reclamatie" pe care pot sa o fac. Nu catre Dacia ci mai mult catre cineva din conducerea Caremil.
    Am fost azi dimineata cu masina programata pt reparatii diverse la spate pe CASCO. Am busit-o intr-o poarta.
    Ok, am facut tot ce trebuia impreuna cu un domn foarte amabil. Apoi i-am spus ca imi huruie bordul foarte tare de la viteza a doua a ventilatiei si cred ca e dusa aeroterma. I-am spus ca am aeroterma in portbagaj, si ca as vrea sa facem inca un deviz, pe care sa il platesc eu, pt schimbare aeroterma si ce mai trebuie poate curatat pe acolo (merge greu si butonul de recirculare si uneori se blocheaza si cel de schimbat gurile de aer). I-am zis ca daca tot e in service nu ma deranjeaza daca sta cu 2-3 zile mai mult si sa repare si asta. Omul amabil mi-a spus ca e ok, mi-a dat copii dupa acte ca sa ma duc la receptie sa aranjez.
    La receptie, o doamna cu un sictir pe fata de nedescris, m-a lamurit fara sa astepte prea multe explicatii: "nu se poate, nu ne bagam peste alta reparatie, cand e gata aia veniti atunci". Adica alta programare peste vreo luna si masina lasata iar vreo saptamana la ei.
    Multumesc frumos Caremil, daca nu era sa fie CASCO nici dracu' nu trecea pe la voi.

    Comment


    • #3
      Total dezamagit!!!!!!!

      Dupa 8300 de km mi-a venit si mie randul la mecanic. A cazut cutia, dar nu asa. A cazut de nu s-a mai ridicat. Pe platforma am dus-o pe Miresei in Timisoara, le-am lasat-o, i-am blestemat apoi am plecat. Sa mi-o faca mai varza decat este, sa-mi inlocuiasca toate piesele bune cu unele naspa, nu ma intereseaza. Tot ce vreau este sa mi-o repare cat de cat ca sa scap de cotetul asta de masina. O petarda, o sursa constanta de nervi. Daca stiam nu cumparam ca un idiot easy-R sau nici macar Dacia. Mai bine iau de la tigani un BMW din '89 cu 5000 de euro dar macar stiu ca greseala m-a costat jumatate din ce am dat pe julitura asta de experiment ratat. Nesimtire totala a celor de la renault pentru reclame mincinoase. revin peste aproximativ o saptamana cand cica ar trebui sa fie gata mizeria de lada frigorifica cu actuatoare. P.S. Cine cumpara masina mea? O vand cu 8500 de euro. Mesaje in privat.

      Comment


      • #4
        recomand autovit, la ce reclama i-ai facut aici ne-ai speriat pe toti

        Comment


        • #5
          Cazuri izolate, marca Dacia, sa va mai aud acu cei care trambitati prin primavara. Alo, alooooo Dacia, se aude? Cand faceti si voi o rechemare inainte sa pice la toti cutia pe la 8000 km, in special la 0,9 Tce?

          Comment


          • #6
            V-as ruga pe cei care ati avut necazuri cu Easy-R si/sau cutia de viteze sau orice alte probleme avute in garantie, sa ne spuneti cam ce fel de acte se intocmesc in aceasta situatie? Se face o constatare pe care o semnati? Se face un deviz de lucrari (piese si manopera) cu ceea ce se schimba si va este adus la cunostinta? La final se intocmeste o factura de genul careia am primit eu atunci cand am luat numerele si au fost scazuti din ea suportii de numere? Se trece undeva in istoricul masinii si daca da, se poate vizualiza in contul My Dacia sau se poate cere o copie dupa acest istoric? Pana la urma se trece undeva ce reparatii au fost necesare si ce piese s-au schimbat (in cartea masinii, in contractul de garantie etc) si care este valoarea totala? Imi inchipui ca la sfarsit trebuie sa semnati pentru a receptiona masina dupa interventia avuta. Primiti un exemplar si daca da ce informatii se ofera in acest act?
            Sau pur si simplu politica lor este de a nu da nicio informatie scrisa despre problemele aparute si rezolvate in garantie?
            Intrebarea este valabila si pentru posesorii altor marci de masini.
            Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu solicit nimanui sa posteze aici acte sau documente de constatare sau reparatie. Merg pe buna credinta a celor care au avut necazuri si au dorinta de a-i ajuta si pe altii cu informatii utile. Vreau doar sa fiu informat daca voi ajunge in situatia nefericita de a apela la garantie indiferent de motiv.
            Le multumesc anticipat celor care or sa treaca peste supararea pricinuita de amintirile legate de imobilizarea masinii in service si or sa incerce sa-mi clarifice nelamuririle.
            Daca in urmatorii 4 ani si 8 luni voi avea nesansa de a apela la garantie voi posta in jurnalul meu absolut toate informatiile despre defectele aparute si modul cum au fost rezolvate.

            Comment


            • #7
              Salutare.
              Se intocmeste un deviz initial cu piesele necesare de schimb, conform constatarii facute, se pun piesele noi, si semnezi pentru conformitate multitudinea de documente bagate ca la banca sub nas. Nu primesti niciun act la mana cum ca s-a facut reparatia in garantia masinii, cel putin in cazul meu.
              Mi-am verificat contul MyDacia si nu apare nimic.
              Fiind la a doua interventie la masina, sper ca de aceasta data sa fie o reparatie definitiva. Daca nu, exista si alte metode: scrisoare catre directorul Dacia Romania, OPC.

              Comment


              • #8
                Tipic romanesc, sa nu ai niciun document, ca nu cumva sa poti deschide vreun proces.

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca nu primesti dacă soliciti expres...

                  Comment


                  • #10
                    De ce trebuie sa soliciti expres?
                    Francezii au inventat carnetul de service virtual, sa nu mai ai vreo dovada cand nu iti convine ceva.

                    Comment


                    • #11
                      La fel mi-au spus si mie ca toate interventiile facute in perioada de garantie sunt trecute in istoricul masinii si apar in calculator.La final mi-au dat un ordin de reparatie pe care era trecuta doar cererea clientului de a se remedia trepidatiile si data estimativa de restituire a vehiculului.La insistentele mele au trecut pe ultima pagina a carnetului de garantie inlocuirea kitului de ambreiaj. Mr.K are dreptate , se tem de reclamatii si procese

                      Comment


                      • #12
                        Pai atunci ANPC... Cred ca am dreptul sa stiu ce schimba...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sebibv View Post
                          Pai atunci ANPC... Cred ca am dreptul sa stiu ce schimba...
                          Evident. Dar și ei procedează așa deoarece le merge și pe roman nu-l interesează atâta timp cât e "gratis". Ba mai și lasă șpagă "sa fie bine că sa nu fie rău"

                          Comment


                          • #14
                            Nu am dat spaga in reprezentanta si nici nu voi da.

                            Offtopic:
                            Acum vreo 2 ani am schimbat distributia la 1.4 (eu foloseam masina aia cel mai mult). Toate bune si frumoase, pana cand a venit un frig de -15...-20 de grade. Cand plecam dimineata (faruri, dezaburire, venitlator) imi patina cureaua.
                            Deoarece nu am vrut sa mai plec de la munca mai repede, am trimis-o pe maica-mea cu masina sa le spuna sa intinda cureaua aia.
                            Ei...nu, ca nu intind nimic ca nu e de acolo, ca masina nu are nimic, ca ei schimba pompa de apa daca chiar insistam ca trebuia si ea schimbata (am schimbat distributia la 5 ani in loc de 4 si vreo 47.000 km). M-a sunat maica-mea si mi-a zis. I-am zis sa le spuna: ori verifica cureaua ori sa se intoarca cu masina acasa si sunam la VC. Surpriza...seful de service a zis ca verifica...iar apoi si-a cerut scuze...pentru ca era slabita. Cost zero, problema rezolvata. Si eu chiar nu ma pricep la motoare...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sebibv View Post
                              Nu am dat spaga in reprezentanta si nici nu voi da.

                              Surpriza...seful de service a zis ca verifica...iar apoi si-a cerut scuze...
                              Nu m-am referit la tine.

                              Surpriza e buna , sper sa se schimbe și mentalitatea service-urilor și în special la cele mari.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google