Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sLegile nu sunt facute pentru "popor[...]". Sunt facute pentru "Ei", oameni cu "caracter", cum sunt: Boureanu, dl .doctor chirurg sub influenta alcoolului, d-nii manelisti si "pensionarii de lux" in varsta de 40 ani sau care nu au schimbat inca prefixul 4 si au lucrat sub "acoperire".....asa ca trebuie legalizata beutura la volan, cel putin patru beri si doua trei cartuse cu "iarba", face bine la potenta.

    Atentie la limbaj; nu suntem pe maidan.
    Primul derapaj, asa ca... doar avertizare.
    Last edited by IancuMIC; 21 August 2017, 16:45.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Ieri, unul baut bine a lovit cu duba vreo 2 masini parcate intr-o comuna langa Iasi.
      Nah, macar la tara sa permita ceva alcool la volan, acolo asa iti faci curaj ca sa te apuci de munca.
      Daca toti caruţaşii de acum 10-15 ani au permis, asa se intampla, cand era cu atelajul cu tractiune animala, nu-i punea nimeni fiola. Obiceiurile dispar greu, chiar daca a trecut de la atelaj la masina.

      Comment


      • https://www.news.ro/eveniment/raniti...17080917159691

        Pe scurt: șofer VW, chef cu băutură noaptea, scandal și bătaie, primește și spray lacrimogen în ochi. Se urcă la ora 6 dimineața băut la volan 0.77 mg/l și în linie dreaptă, pe DN1B în zona Popasul Merei, intră pe contrasens, lovește o mașină tangențial iar pe a doua, un BMW, o lovește în plin. Omoară pe cei doi pasageri față ai BMW.

        Probabil că acesta este BMW-ul.



        Seamănă cu acest BMW 323 din anul 2000.
        Last edited by gecmc94; 21 August 2017, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am patit o si eu azi cu un mosulet...a deschis usa fara sa se asigure!


          Attached Files

          Comment


          • Ti-a șifonat destul de mult aripa.

            Comment


            • Bara, aripa, usa care s a lasat. Ptr ca usa a fost deschisa la un unghi de 45 grade, impactul a fost destul de tare...adica usa a opus rezistenta destul de mare. Daca usa era deschisa complet...o dadeam peste cap si gata...probabil ca scapat cu o bara zgariata. Impactul a fost destul de puternic...ca si cum am dat intr un zid.

              Comment


              • Din povestirile lui Godina.
                Un amic îmi povestea cu mare admirație cum a primit o amendă în Germania pentru că a parcat strâmb, fără să respecte marcajul parcării. "Frumos, elegant, nu a stat la discuții cu mine deloc." Îl priveam și mă miram de cum îi elogia pe acești polițiști, amintindu-mi cum îi înjura de toți sfinții pe polițiștii care cu ceva ani în urmă îl amendaseră în România pentru că intrase pe interzis.
                Am o senzatie de deja-vu.

                In alta ordine de idei, de ce e buna o camera DVR.

                Last edited by mr.K; 24 August 2017, 13:53.

                Comment


                • În primul caz, deși legal nu a greșit cu nimic, cel lovit a ignorat conduita preventivă (vezi sute de filmulețe de la ruși exact pe tema asta) - nu ai ce căuta în paralel, mai în spate cu 2m sau mai față cu 2 m de un camion
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Cand mergi in coloana, cam greu sa respecti ce-ti propui. A fost lovit chiar cand incepea sa aiba spatiu in fata, dupa ce duba din fata lui a virat dreapta.
                    Camioanele au multe oglinzi, soferi de camion adevarati nu prea mai sunt, acum toti nataraii ajung soferi de camion.
                    Paradoxal, camioanele se conduc mult mai usor ca acum 20 de ani, dar sunt implicate in mult mai multe accidente. Se dau cam usor categoriile C+E.
                    Faptul ca un bou are masina mai mare, nu are dreptul legal sa se urce pe tine, chiar daca semnalizeaza in prealabil. Semnalizarea nu face decat sa iti arate intentiile, manevra o faci cand se poate si e libera banda.
                    Last edited by mr.K; 24 August 2017, 14:20.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      nu ai ce căuta în paralel, mai în spate cu 2m sau mai față cu 2 m de un camion
                      Vrei să spui pe partea dreaptă, bănuiesc. Probabil că pe pe stânga este mai ușor cu oglinda și cu vizibilitatea în jos din cabina camionului.

                      PS: Mi s-a părut interesant acest material scris de un șofer de camion despre cum să conduci defensiv o mașină mică în jurul camionului.
                      Here's a little truck safety training for you. Do you know how to safety drive around semi trucks? This article could save your life!


                      Last edited by gecmc94; 24 August 2017, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Domnul cu camionul nu prea stia unde se afla(camionul este de TM si el este la SV) si era cu ochii pe sus sa vada pe unde s-o ia. Cand s-a dumirit a tras de volan si gata beleaua.

                        Comment


                        • Referitor la clipul 2, există un comentariu la video care spune:
                          "Din acest motiv cand circuli pe langa un bloc si mai ales cand trotuarul este mascat de un gardut viu , trebuie mers foarte incet "

                          Mereu mi-am pus problema asta ca pieton. Aproape toate "străzile" de pe lângă blocuri nu au trotuare. Deci pietonii trebuie să circule pe șosea. Avem Codul Rutier care stabilește acest lucru:
                          Art. 158.
                          (1) In zona rezidentiala, semnalizata ca atare, pietonii pot folosi toata latimea partii carosabile, iar jocul copiilor este permis.
                          (2) Conducatorii de vehicule sunt obligati sa circule cu o viteza de cel mult 20 km/h, sa nu stationeze sau sa parcheze vehiculul in afara spatiilor anume destinate si semnalizate ca atare, sa nu stanjeneasca sau sa impiedice circulatia pietonilor chiar daca, in acest scop, trebuie sa opreasca.


                          Dar totuși nu știu dacă am văzut mai mult de o zonă rezidențială marcată. Eu am interpretat că s-ar consuma prea mult material pentru indicatoare dacă le-ai pune pe toate străduțele. Și totuși, este foarte evident că este zonă rezidențială.

                          Pe mine personal mă deranjează foarte mult idioții care consideră că pe aceste străzi limita de viteză este cea de mers în localități, 50 km/h. Sunt ferm convins că dacă acel copil pățea ceva, stătea câteva zile în spital, ieșea culpă comună iar șoferul avea dosar penal. S-a mai întâmplat.
                          Pentru ucidere din culpă, poliţistul judiciarist a fost achitat de Tribunalul Arad, dar condamnat la Curtea de Apel Timişoara.


                          În acel caz, instanța de apel l-a condamnat penal pe șofer folosind următorul raport de expertiză:
                          "Astfel, potrivit raportului de expertiză criminalistă, „s-a dovedit că inculpatul a circulat cu o viteză peste limita legală şi că evenimentul rutier putea fi evitat de către inculpat dacă ar fi circulat cu viteza maximă admisă de lege – 50 km la oră, dacă ar fi acţionat sistemul de frânare încă din momentul declanşării stării de pericol iminent, prezenţa victimei putând fi sesizată de inculpat din acel moment ... "

                          Practic, raportul spune că dacă erai șofer ideal, evitai accidentul. Același lucru se poate spune și în clipul 2. Dacă erai șofer ideal, puteai observa faptul că urmează o ieșire dintr-un bloc unde nu ai vizibilitate și atunci trebuia să reduci viteza la condițiile de trafic pentru a evita orice accident.
                          Last edited by gecmc94; 24 August 2017, 16:54.

                          Comment


                          • Originally posted by gecmc94 View Post
                            Vrei să spui pe partea dreaptă, bănuiesc. Probabil că pe pe stânga este mai ușor cu oglinda și cu vizibilitatea în jos din cabina camionului.
                            În contextul expus e clar partea dreaptă, și pe stânga e posibil dar trebuie să ai spirit de conservare zero să mergi în paralel cu un camion.


                            Video-ul 2:

                            -indicator zonă rezidențială ?
                            -conducere preventivă ?
                            -borac* supravegheat (sper că bunica nu era la o bere pe canapea ca într-un caz celebru) ?

                            *borac = acel copil răsfățat de părinți/bunici care prin urlete/țipete obtine ce vrea
                            Last edited by t0rquemada; 24 August 2017, 22:31.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Nu este niciun indicator. In fapt, sunt extrem de puține în România și probabil puse doar la cererea expresă a rezidenților. Dacă nu ceri, poliția nu pune nimic pe nicăieri.
                              Conducerea preventivă este de bun simț și marea majoritatea a șoferilor pe care îi văd o respectă. Adică merg foarte încet prin astfel de zone. Dar există și dobitoci. Mi-a fost dat să fiu chiar în mașina unuia, era coleg de serviciu. Deși i-am atras atenția, răspunsul lui a fost: limita este 50, și îmi venea să mă dau jos atunci, pe loc. A fost ultima oară când am mai urcat în acea mașină.

                              Unii locuitori mai au ideea de a cere la Primărie instalarea de praguri de sol reducătoare de viteză. Am la mine în zona de locuit vreo 3 și ar mai fi nevoie de încă unul.
                              Exemplu din Cluj: "Municipalitatea a amplasat în Cluj-Napoca peste 40 de praguri de sol din beton sau cauciuc, dar şi benzi rezonatoare pentru reducerea vitezei de circulaţie pe mai multe străzi din oraş. Pragurile au produs efecte, benzile rezonatoare, nu, explică oficiali ai primăriei.
                              Potrivit datelor furnizate de Biroul mass media al Primăriei Cluj-Napoca, există foarte multe solicitări ale cetăţenilor pentru amplasarea de praguri de sol."

                              Comment


                              • In ultimii 10 ani (posibil si mai mult), eu n-am vazut vreun indicator de zona rezidentiala (si m-am plimbat prin toata tara).
                                Cel mult, gasesti cate un idicator de zona pietonala.
                                Cat despre vizibilitatea pe care o are un sofer de camion, urcati intr-un camion si o sa vedeti ca are destule oglinzi ca sa prinda toate zonele din jurul camionului, cu exceptia spatelui.
                                Daca soferul e prost ca noaptea, clar ca nu stie sa si le regleze, dar sa mai fie si atent la ce se vede in ele.
                                In clip, ce cauta ala cu camionul pe banda 2? Ca dovada, prostovanul trebuia s ao ia ala dreapta, nu e obligatoriu sa stii drumul, exista GPS si reguli care spun ca vehiculele lente trebuie sa stea dreaqului pe banda 1.
                                Last edited by mr.K; 25 August 2017, 08:27.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google