Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am schimbat si eu anul trecut ambreiajul. Am pus Valeo. 400 cu tot cu manopera. De atunci am facut 15.000 km si totul e in ordine.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #62
      SACHS - și rezistă, și rezistă

      Sachs/2012, la cei 63000 km parcurși a trecut încă un test de anduranță (după cel de acum doi ani de la Aluniș, chiar și mai greu) pe drumul forestier spre Parcul Buila: senzație de cățărare, cu viteza a I-a, constant, neturat și fără nicio oprire, în ciuda pantei și a stratului de grohotiș. Ca fapt divers, un MCV(dCi !) a rămas în pantă în urma mea.
      sigpic

      Comment


      • #63
        Originally posted by alessandro View Post
        de strutzo-camila gen placa de presiune cu D= 215mm si disc cu D= 200mm ai mai auzit ?

        Megane 1 BA00 1.6 16v are asa ceva. e nebunie curata. nu inteleg de ce au facut asta
        asa am gasit si eu la megane "LA" acum schimb si volanta si kitul de ambreiaj cu 200 ca e si mai usor cu 15 kg (cred nu am cantarit). de fapt eu schimb ambreiajul din cauza placii de presiune ca ma durea piciorul de la apasat insa nu patina... discul mai mergea vreo 20000 daca nu mai bine.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google