Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deja ati aruncat discutia in derizoriu; daca ati epuizat subiectul, nu e obligatoriu sa va umpleti timpul cu posturi de genul celor de mai inainte.
    ...
    Stiri auto, prin urmare.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Pai nu e stire auto ca passatul are intretinerea mai mica decat loganul? Ca passatul nu rugineste dar loganul rugineste, nu e tot stire auto? Ca mai bine iti doua passaturi vechi, cu ceva sute de mii de km parcursi decat un logan nou, nu e stire auto?
      Intreb. Eu cand nu stiu ceva intreb.

      Comment


      • Cati km tine kitul de ambreiaj de Passat si cat costa? Ca sa il comparam cu cel al Daciei.

        Comment


        • Mașina provenind din flota de 600.000 de mașini a bunicuței din germania, aia care mergea 2 km pe săptămână până la piață, nu are nevoie de kit de ambreiaj e "ca nouă" (asta când merge)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Mai bine cumperi o Dacia de noua, gata ruginita, cand o vinzi nu mai trebuie sa spui ca a fost tinuta in garaj de catre un medic.

            Schimbarile intra si pe piata utilitarelor.
            Mitsubishi Fuso eCanter: primul camion electric din lume are autonomie de 100 de kilometri
            Last edited by mr.K; 16 September 2017, 23:13.

            Comment


            • Dacia Lodgy va fi istorie și va dispărea, iar noul Duster cu sigla Dacia se va produce doar în ROMÂNIA

              Dispare un model Dacia. Este vorba despre Dacia Lodgy care nu va mai fi produsă și al cărei loc va fi luat, cel mai probabil, de un SUV cu șapte locuri. Anunțul a fost făcut de Marc Suss, directorul programului de masini accesibile din cadrul Groupe Renault.

              .....

              Cât despre noul Duster cu sigla Dacia, acesta nu va mai fi asamblat la uzina din Maroc. “Duster, sub marca Dacia, va fi produs doar în Mioveni. Noul Duster, sub marca Renault, ca si in prezent, va fi produs in Rusia pentru piata rusa, in America de Sud pentru piata de acolo, in India pentru piata indiana…”, a punctat și Yves Caracatzanis, CEO si presedinte al Dacia.
              Dispare un model Dacia. Este vorba despre Dacia Lodgy care nu va mai fi produsă și al cărei loc va fi luat, cel mai probabil, de un SUV cu șapte locuri

              Comment


              • mai bine il fac la Stuttgart, poate iese vreun Porsche. sau macar Mertzan.

                Comment


                • Mie imi place noul megan , ma plimb cu el de fiecare data cand schimb pagina forumului. Nu mai ma satur de de el

                  Comment


                  • A scos cei de la Dacia, Lodgy, cand nu se mai cautau monovolumele.
                    A avut vanzari slabe.

                    Comment


                    • si-au scos parleala si cu lodgy. aceeasi tehnologie (invechita) , calitate (poate) mai slaba deca a loganului piese de caroserie foarte scumpe , deci profit mare , investitie mica.

                      a8 https://www.youtube.com/watch?v=2oFz_4YWuVk
                      vs
                      s class https://www.youtube.com/watch?v=JmBCtEVao7I
                      vs
                      seria7 https://www.youtube.com/watch?v=lEvU00awI5U
                      Last edited by Costi-bc; 25 September 2017, 19:12. Reason: Automerged Doublepost
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Ministerul Mediului a creat un grup de lucru care analizează variantele unui nou sistem de impozitare auto pentru a descuraja importurile de mașini vechi, a anunțat astăzi, la o conferință privind piața auto din România, Cornel Brezuică, președintele Administrației Fondului pentru Mediu: "Cu tristețe am aflat ce s-a întâmplat anul trecut cu timbrul de mediu. Dacă se venea anul trecut cu un act de îndreptare pentru a se da banii înapoi șoferilor iar a doua chestiune trebuia să fie eliminarea excepțiilor de neplată a taxei auto și acum am fi avut în vigoare timbrul de mediu. O să fie o dezbatere publică pentru că noul impozit trebuie explicat foarte bine cetățenilor. În principiu, am plecat de la taxarea o singură dată pentru toată durata de viaţă a autovehiculului, iar al doilea, o plată anuală, gen impozit sau altă taxă, care să fie gândită cu o valoare mai mare pentru acele autovehicule cu o normă de poluare inferioară faţă de celelalte care sunt cu o normă de poluare, mă gândesc, Euro 6, Euro 5, care au o normă de poluare mai prietenoasă cu mediul. Bineînţeles, toate aceste forme de taxare să aibă la bază emisia de carbon, cât şi capacitatea cilindrică, acolo unde nu există emisie de carbon. Sunt anumite categorii de mașini pentru care emisiile poluante nu se pot determina sau nu sunt în documentele producătorilor ’’.

                        Referitor la Programul Rabla, președintele AFM a spus că mai sunt fonduri disponibile în cadrul programului însă doar pentru persoane juridice iar termenul de înscriere în program pentru firme a fost prelungit până la sfârșitul lunii noiembrie. La rândul său, Gabriel Sicoe, președintele ACAROM (Asociația Constructorilor de Automobile din România), a atras atenția că importurile de mașini la mâna a doua nu sunt fiscalizate iar industria auto autohtonă cât și bugetul de stat pierd bani din această cauză. Acesta a mai spus că întinerirea parcului auto ar trebui să devină Prioritate Ecologică Națională.


                        Astfel, în primele opt luni ale anului numărul autoturismelor rulate care au fost înscrise în circulație a ajuns la 330 000 de unități, depășind înmatriculările de mașini la mâna a doua din tot anul trecut, potivit statisticilor prezentate la o conferință de specialitate. Deși gradul de motorizare a crescut în România, ajungând la aprox. 300 de mașini la 1000 de locuitori -destul de mult sub media europeană de 500 de mașini/1000 de locuitori- vârsta medie a parcului auto național a crescut în prima parte a anului la 12 ani după ce în 2016 era de 8 ani. Toate acestea sunt efecte ale eliminării timbrului de mediu, a explicat consultantul fiscal PWC, Daniel Anghel.

                        Sursa: cotidianul

                        Comment


                        • Grea dilema pe guvern: sa le luam purcoiul de bani odata, sa umplem bugetul, sau sa luam banii an de an de la soferi, sa o ducem bine tot timpul?

                          Oricum ar fi, banii trebuie luati, ca fluiera vantul prin buget, mai trebuie restituti si timbrul de mediu...
                          Nu-i asa gaspadin, otkuda denghi?

                          Comment


                          • se va baga o taxa, cumva, ca nu "ie" bani...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Dacia anunta ca va lansa o masina electrica la un pret "socant de accesibil

                              Presedintele Dacia pe zona Europa, Jean Christophe Kugler, a anuntat ca se pregateste lansarea unui model electric "socant de accesibil".

                              Dacia urmeaza trendul din lumea auto si are in plan sa construiasca o masina electrica.

                              Reprezentantii constructorului de la Mioveni au precizat, insa, ca nu se vor abate de la strategia de a oferi masini ieftine, iar primul model electric de la Dacia va fi "socant de accesibil".

                              "Vom ramane socant de accesibili. Nu vom schimba strategia brandului. Vom beneficia de puterea grupului din care facem parte si de tehnologia existenta pentru a se potrivi cu Dacia. Avem toata tehnologia electrica pregatita. Sa faci parte dintr-un grup mare inseamna ca, atunci cand ai nevoie de o tehnologie, o ai. Nu trebuie sa negociezi", a afirmat Kugler pentru Auto Express.
                              Eh, asta suna interesant.
                              Sa vadem daca masina va fi socant de accesibila si romanilor, sau doar vesticilor.

                              Comment


                              • Dacia Duster, rechemat in service din cauza claxonului pe volan

                                “Dacia a identificat posibilitatea dimensionarii incorecte a sistemului electric al claxonului, ceea ce poate provoca pierderea functiei acestuia si/sau aparitia de fum la nivelul comenzii claxonului de pe volan. In anumite situatii limitate poate apare o disfunctionalitate a airbag-ului sofer”, a anuntat producatorul auto.

                                Vizate de aceasta rechemare sunt 2.473 masini Dacia Duster comercializate in Romania.
                                Mutarea claxonului pe volan pentru Dacia Duster a venit si cu o problema de dimensionare a instalatiei electrice, fapt care poate genera fum si/sau functionarea necorespunzatoare a airbag-ului frontal pentru…

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google