Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by liviunvl View Post
    Riken sau Tigar, sunt produse de Michelin in Serbia. Calitate decenta, pret bun, pana in 200 lei

    Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk
    depinde cu ce le compari. daca te raportezi la cremvursti gen barum, atunci sunt decente. daca te uiti la conti (seria premium, nu eco, gasesti la 244 lei pt logan), sau michelin pilot, dunlop sp, atunci riken si tigar sunt petarde. bine, nu gasesti pilot exalto la 200 de lei, dar oricum...nu se compara. un fel de montana/kormoran/matador cu alt nume, plastic si negru de fum la greu, aderenta dubioasa, mai ales pe ud.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ba chiar cred ca Barum sunt putin peste Riken/Tigar.
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • recunosc ca nu m-am uitat la teste vreodata la gume de genul... deobicei caut gume premium, pe considerentul ca o data la 3 ani se merita sa dau 200 lei in plus pt niste gume calumea decat sa-mi iau dovleci pt 60 de lei/an diferenta la achizitie.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Cred ca 200 de lei in plus pe fiecare anvelopa. La 4 bucati se cam aduna. Eu am 205/55/16 la anvelope, de doua ierni folosesc Riken B2 Snowtime, au fost 200 lei /buc. si nu prea am avut probleme de aderenta, decat pe gheata. Anvelopele premium se apropie de 400 lei/buc. la dimensiunile mele.
          Last edited by liviunvl; 19 September 2017, 15:15.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            recunosc ca nu m-am uitat la teste vreodata la gume de genul... deobicei caut gume premium, pe considerentul ca o data la 3 ani se merita sa dau 200 lei in plus pt niste gume calumea decat sa-mi iau dovleci pt 60 de lei/an diferenta la achizitie.
            termini un michelin energy saver in 3 ani ?! ma indoiesc. eu le am de 6 ani (65 000 km) si mai au destula carne. profilul are 5-6 mm. m-am plictisit deja de ele.
            citeam pe tyre reviews ca uni au facut 100 de mii cu ele.

            Comment


            • @Liviu, eu am 185/65r15. acum 3-4 luni am cumparat 185/65r15 conti premium contact 5 cu 244 lei/buc. dot 2017, adica noi-noute. la gume pe 16,17, da, pretul e mai mare la alea premium. cu atat mai mult cu cat ai dimensiuni "scumpe", dar tu pui gume la pretul alora "entry", eu m-as intreba de 2-3 ori cand ar fi sa dau banii pe gume, cat de bune sunt de fapt alea ieftine. apropo, conti premium 5 la dimensiunea ta gasesti la 272 de lei bucata. 28 de lei in plus fata de "ordinarele" 185/65/15. na, ca nici nu-i asa scump...
              @NDL: am tocat Dunlop SP Sport in doua veri, de nici la second nu au vrut sa mi le primeasca, mi-au zis sa le arunc la tomberon. drept e ca se vedeau sarmele...undeva la 15000km aveau, saracele Inaintea lor, 4 buc Bridgestone Potenza, cu schimbare fata-spate au dus-o 3 veri; mai conteaza si cum mergi cu masina, dar cel mai important e ca planetarele rezista...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • nici eu nu merg linistit, dimpotriva , dar michelinurile astea sunt celebre pentru uzura mica. stau cam cel mai bine la uzura, dar stau foarte bine si pe sosea.

                Comment


                • Socoteala mea a fost sa iau un set de iarna mai ieftin care sa ma tina macar trei sezoane, pana se uzeaza setul de vara cu care a venit masina, dupa care vreau sa trec pe Michelin Crossclimate. Circul mai putin iarna, mai mult in oras, singurele " obstacole" mai serioase sunt stradutele secundare care se curata cu intarziere.

                  Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk

                  Comment


                  • nu stiu daca 185/65r15 merg pe masina ta (desi nu vad de ce n-ar merge) iarna e mai ok sa pui gume inguste, nu gume late. bine, alta dimensiune de gume=alte jante, alti bani...
                    tin minte pe vechea dacie cu cu 145 sau 155 urcam decent pe semenic cu gume de vara, iar cu 175 (ca deh, smecherul, trebuia sa aibe gume late si iarna) nu puteam trece dambul de la calea ferata din coltul strazii...
                    pe gheata, sa stii ca nici mama alora premium nu e vreo fenta ma gandeam si eu la crossclimate sau vector4, dar alea intr-adevar sunt cam scumpe si una peste alta nu stiu daca in 4-5 ani ies mai ieftin cu doua seturi de allseason-uri.
                    acu' fiecare isi stie socotelile, departe de mine sa-ti spun ca e mai bine cum fac eu. doar discutam...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      ...nu stiu daca in 4-5 ani ies mai ieftin cu doua seturi de allseason-uri...
                      Cel putin le schimbi doar o data la 4-5 ani (un set te tine vreo 4 ani daca nu faci 30-50kkm/an) nu in fiecare sezon (daca ai roti dedicate, mai iei in calcul si depozitarea).

                      Comment


                      • Lasă că o să vă povestesc eu peste 3 ani dacă Michelin-urile mele CrossClimate montate în noiembrie 2016 au rezistat cu brio 4 sezoane.
                        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                        Comment


                        • Sa ne zici si cati km ai facut cu ele inainte sa fie necesara inlocuirea.

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Cel putin le schimbi doar o data la 4-5 ani (un set te tine vreo 4 ani daca nu faci 30-50kkm/an) nu in fiecare sezon (daca ai roti dedicate, mai iei in calcul si depozitarea).
                            tcomai ce ziceam ca in 8 ani (126000km) am schimbat deja 3-4 seturi de gume (unele cu pretentii, moarte dupa 15000km), tu-mi spui ca urmatoarele or sa ma tina 5 ani...poate daca-mi pun roti de tren, cu anvelope de otel
                            drept e ca de cand merg cu copii in masina, gumele ma tin mai mult, am observat la alea de pe spate, ca au rezistat eroic 4 ani.
                            Last edited by Seba; 20 September 2017, 10:24.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • O guma buna tine 50-60.000 km; poate ca sunt si care tin mai mult, dar depinde si de stilul de mers, dar si de conditiile de utilizare.

                              In alta ordine de idei, crossclimate de pe fluence, dupa 4000 km pot sa emit cateva pareri personale.
                              Pe uscat se ridica undeva la 80% din aderenta unui energy saver, pe aceeasi masina, indiferent de temperatura de afara, capituleaza repede daca dai in ele pe curbe, nu-s facute pentru asa ceva.
                              Pe ud, am prins cateva torentiale prin bulgaria pe autostrada, mers sustinut 130-140 fara nicio problema, la franare se comporta la fel ca pe uscat, foarte multumit.
                              Acum astept cu nerabdare zapada, gheata unde chiar nu am pretentii. Pe mazga, ud, indiferent de temperatura e clar ca fac fata cu brio.

                              Sunt puse pe tablele de origine ale masinii, echilibrate la o janghina de vulcanizare pe care v-o recomand, in privat daca intereseaza pe cineva.
                              Sunt anvelope de bun simt care se comporta vara si iarna cam ca o anvelopa de pret mediu, cu beneficiul unui singur set pe masina.

                              Bonus topspeed pe benzina atins usor pentru ca era coborare, 1.6 16volti 110 magari.
                              Attached Files
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • In alta ordine de idei, crossclimate de pe fluence, dupa 4000 km pot sa emit cateva pareri personale.
                                Pe uscat se ridica undeva la 80% din aderenta unui energy saver, pe aceeasi masina, indiferent de temperatura de afara, capituleaza repede daca dai in ele pe curbe, nu-s facute pentru asa ceva.
                                Pe ud, am prins cateva torentiale prin bulgaria pe autostrada, mers sustinut 130-140 fara nicio problema, la franare se comporta la fel ca pe uscat, foarte multumit.
                                Eu am citit sute, cred, de reviuri; in proportie covarsitoare, lumea e multumita de aceasta anvelopa. Exista un procent destul de redus de sceptici; cei care le au contestat, culmea, nu le au pe masina.
                                Daca, constientizezi ca ai o anvelope de vara cu caracteristicile uneia de iarna, atunci, vei fi intotdeauna in siguranta. Te adaptezi, cu alte cuvinte.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google