Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai daca e s-o luam dupa pareri, ai vazut pe cineva pe aici care sa se planga de Tigar, Kelly sau Riken?

    Toata lumea e multumita.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Inca o chestie, zgomotul la rulare e aproape inexistent, de cand am pus anvelopele astea, se aude motorul in interior, ceea ce nu s-a intamplat cu energysaver sau cu snowsport190.

      Toate sunt bune, in limitele fiecarei anvelope ))))
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Bine, atunci sa dam crezare celor competenti in a aprecia calitatile unei anvelope, in urma testarii.

        1.Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 / Calificativ final: Exemplar
        Zapada: 2+ / Carosabil umed: 2+ / Carosabil uscat: 2

        2.Michelin CrossClimate / Calificativ final: exemplar
        Zapada: 2 / Carosabil umed: 2+ / Carosabil uscat: 2+

        3.Nokian WeatherProof / Calificativ final: Bine
        Zapada: 2+ / Carosabil umed: 2 / Carosabil uscat: 2-
        ...
        8.Syron 365 Days All Weather / Calificativ final: Nerecomandat
        Zapada: 3- / Carosabil umed: 4 / Carosabil uscat: 3+

        Rezultatele celui mai recent test Auto Bild pe all season 225/50R17 da de gandit. Anvelopele all season sunt o alternativa demna de luat in considerare.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Oficial de azi sunt echipat cu cross climate
          Am avut pe masina Matador de iarna care dupa parerea mea s-au comportat foarte bine
          Au avut un rulaj de aproximativ 70.000km din care ultimi 40.000 au rula si pe timpul verii
          Acum sa vad ce pot si aceste cross climate

          Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • Felicitari, sa le rulezi sanatos !

            PS : ale tale unde sunt facute ?
            Pe ale mele scrie italia ...
            Last edited by 827sam; 27 September 2017, 12:30. Reason: Automerged Doublepost
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Ale mele sunt nemtoaice

              Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Eu am trecut iarna trecuta cu Michelin Cross Climate si pot sa zic ca ofera tractiune buna pe zapada, nu te lasa in drum, dar la stabilitate laterala sunt mai slabe pe zapada decat anvelope de iarna dedicate.

                Masina mea e benzinar de 90 de cp si e destul de submotorizata.
                Pentru mine sunt ok, dar la masini un pic mai puternice sau roti mai late cred ca e discutabila performanta lor in conditii de iarna.

                Pe ploaie sau asfalt umed sunt foarte bune, pe zapada depinde ce motor ai si pe unde te invarti mai mult (oras sau excursii dese in afara).
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • Cel mai bun compromis. Usor usor iesim din zona celor 2 seturi de anvelope. Sunt de acord cu cele dedicate de iarna, dar la noi iarna nu prea exista. Masini speciale ce isi desfasoara activitatea prin zapada, camioane ce nu pot sta pe loc nici cand ninge, masina de teren deoarece stai izolat de oras si drum asfaltat, atunci da. All season facut cu cap, cum sunt cele cross climate, e cea mai buna solutie.
                  Am atat pe Logan cat si pe Golf. Pe ambele luate acum o luna. Vedem iarna asta ce pot, ca pe asfalt uscat/umed sunt senzatie. La mine scrie Germany.
                  Last edited by Archangel80; 29 September 2017, 12:36.

                  Comment


                  • Este normal să fie senzație pe asfal uscat/umed cald. Chiar și testul Autobild care a fost cel mai riguros, a testat CrossClimate pe uscat vara și avea performanțe similare cu o anvelopă obișnuită de vară la frânat.

                    Eu nu am văzut rezultate ale frânării pe uscat dar frig, foarte frig. Cum se va comporta anvelopa de vară CrossClimate? Știm că cea de iarnă este mai moale și deci mai aderentă în condiții de frig iar una de vară este "plastic", "capac de wc".

                    Comment


                    • Crossclimate testat la sfarsitul lui 2016. Au fost 6 producatori in testul respectiv.
                      Attached Files
                      Last edited by Archangel80; 29 September 2017, 13:06.

                      Comment


                      • AutoBild a publicat testele din 2016 pe data de 2016-10-10. Asta ar putea însemna că le-au efectuat la sf de sep sau primele zile de oct pe temperaturi de 15C iar pentru zăpadă, s-au dus undeva în nord. Eu vreau să văd comparația la zero grade, uscat.

                        Iar AutoExpress, de unde ai poza, pe 9 nov 2016. Articolul spune asta:
                        It lacked rivals’ grip and you needed to be careful with the throttle as the wheels easily spun, but it felt safe and nowhere near the white-knuckle experience of the summer tyre.

                        The pay-off could be felt in the dry, where it topped the handling test and had a clear advantage in braking, needing around three metres less to stop than the next best. On the dry track the Michelin felt good, although it had more of the softness of a winter tyre than the directness of a summer tyre. Still, it did well with good grip.
                        Oare cum se vor comporta pe ger și uscat?

                        Pe tyresreview, doi cetățeni spun că CC este bun la frânare dar ambii au pierdut aderența pe spate în cazul virajelor de viteză mare pe temperaturi înalte 25-30C, mai ales după rulaj de 10 000 km.

                        Tyresreview notează precis condițiile de test:

                        The Tests
                        Due to the simpler than usual goal of this tyre test, we're sticking to the key measurements. Objective braking will be a full abs brake from 60 to 5 mph in the dry and 50 to 5 mph in the wet. Each test is repeated a minimum of 6 times then an average taken of all the runs. Dry and wet handling is timed against the clock, and subjective handling takes into account the comfort, steering feel and balance of the car. The wet tests were tested at 16c air temperature, and the dry tests at 18c, both at MIRA. Due to the nature of the winters we experience in the UK being characterised by short, sparrodic snow falls, we just wanted to make sure the tyres could get us up a snow covered hill, and stop us safely on the way down, so there were no objective measurements for these tests which took place inside Tamworth snowdome.
                        Deci, testele pe uscat le-au făcut pe temperatura de 18C (celsius).

                        Sunt sceptic în privința Cross Climate. Dacă le-aș pune sub mașină, aș avea mare grijă la viraje pe ger și pe caniculă. N-aș avea nicio problemă pe ud (care în general înseamnă temperaturi în zona 5-20C, adică zona lor optimă de utilizare).
                        Last edited by gecmc94; 29 September 2017, 13:33. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by Archangel80 View Post
                          Crossclimate testat la sfarsitul lui 2016. Au fost 6 producatori in testul respectiv.
                          Pe carosabil umed pare bun, pe zapada- macar respecti legea, ca are M+S-fulg etc.

                          Bine, eu ma astept sa citesc pe aici recenzii gen: am iesit din zapada de juma' de metru cu ele, de unde nu ieseau nici SUV-urile incaltate cu GY UG9.
                          Last edited by mr.K; 29 September 2017, 14:21.

                          Comment


                          • Originally posted by gecmc94 View Post
                            ... au pierdut aderenta pe spate în cazul virajelor de viteza mare pe temperaturi înalte 25-30C, ...
                            "viteza mare" insemnand cât la ora? Pentru mine poate insemna 120 km/h, pentru altii poate insemna 200 km/h. Mai conteaza si masina.
                            In primavara acestui an ma gandeam sa vand ambele seturi (vara+iarna) si sa-mi iau CC. Cred ca o sa-mi iau CC dupa ce uzez seturile astea.

                            Comment


                            • N-au spus că mi s-ar fi părut și mie interesant. Îmi este clar că Michelin s-a dus cu intervalul optim de temperatură a pneului puțin mai jos ca un cauciuc de vară.

                              Comment


                              • Originally posted by gecmc94 View Post
                                Eu nu am văzut rezultate ale frânării pe uscat dar frig, foarte frig. Cum se va comporta anvelopa de vară CrossClimate?
                                Știu că nu se compară nici pe departe cu testele făcute de profesioniști, dar în iarna trecută , pe uscat complet și la vreo -10 grade am avut eu ocazia să merg pe drumul dintre Petroșani și telescaunul din Parâng (cca. 7 km exclusiv în rampă/ pantă, cu multe curbe) cu ale mele CC-uri și am fost foarte mulțumit de frânarea la coborârea de pe munte. Pe același drum am mers și în condiții de ninsoare destul de abundentă și n-am avut niciun fel de probleme.
                                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google