Taxe Si Impozite Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    TVA, impozite, asistenta sociala, sanatate, etc. Se duce la 60%.
    Prima hotie la salarii - "contributia angajatorului". Asta-i pt prostii care cred ca angajatorul care o firma si aduce banii de acasa, de la ma-sa (Ca doar asa au fost invatati oamenii, sa creada ca banii pica din cer).
    Nestiind minimum de economie, cred un rahat. E simplu: daca faci o covrigarie si vrei sa ai profit 1000 eu pe luna, atunci ai un angajat cu 700 euro pe luna CU TOATE TAXELE! Cat iti raman in buzunar, e problema ta cu statul.

    Sistemul fiscal este facut de asa natura incat sa fie suntat (in special SRL-uri, ca la PFA-uri si diverse asociatii, nu prea ai nevoie). Baga statul mana prea adanc, dar boii nu se prind si nu se revolta. Se duc in piata cand omoara cainii vagabonzi, dar nu se uita pe fluturasul de salariu sa vada cat au de fapt salariul si cat le ramane de fapt.

    Si cum au fost invatati sa primeasca moca, care-i cea mai sigura si usoara modalitate de a ajunse la carma corabiei? "va dau ba!" "Va fac eu, sa moara mama". Si aleg toate ciurucurile "descurcarete" si apoi tot prostul din popor se intreaba "pai domne, dar asta a furat? Nu cred... vai nenorocitul" Extrapoland, e ca si cum as baga un violator de fetite ca profesor la gradinita. Hmmm, cine-i boul? Nu eu?

    Revenind la salarii. Romanul nu inteleg un minimum de macroeconomie, aia de clasa a 12 (evident ca nu, ca la ce pana mea imi trebuie in viata? Lasa BUEI ca YO copiez si ma p.i.p.i. pe ei bha, ca eu sunt smecher, intelegi?):
    - sistem de stat
    - sistem privat
    Banii ii aduce sistemul privat iar statul ii gestioneaza dupa bunul plac!
    N-ai cum sa ai salariu mare cand:
    1. nu muncesti cat trebuie si tu doar te descurci
    2. cand ai impozite si taxe atat de mari (impozite, accize, tva, Tva la acciza , taxa de timbru, timbre verzi, s,.a.m.d.)
    3. cand ai in spatele tau oameni care nu muncesc
    4. cand faci mizerie in jurul tau, s.a.m.d.

    Pana cand nu se duce dracului subsppecia romanus cocalarus, nu prea vad cum sa se intample ceva bun pe aici, pt ca n-are cum. E ca si cum ai avea o masina cu 3 roti si o sa crezi cu tarie ca se va schimba ceva in mersul ei chiar daca nu pui o a 4 a roata. Si eventul mai peticesti cauciucurile celelalte, ca sigur de acolo e problema!
    Omul de rand e problema! Se poate rezolva in 2 generatii. Altfel, Romania va ramane la nivel de piata de desfacere. Si asta cel mult.

    Cat? 400 lei la un salariu de 3000? Valeu ce bine...
    Aia cu returnatul banilor e de rahat, specific Obama, socialist imputit! Noroc ca vin republicanii la loc si refac America sa duduie.
    Last edited by Cezar; 2 April 2015, 10:27. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      Tu faceai referire la statul roman cu aia 60%? Eu am inteles ca despre america zici ))
      60%? Daca pui la socoteala spagile si amenzile abuzive, depasesti lejer 60%
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        De statul roman, evident. Daca faci impozite asa mari pt omul rand, iti sar astia in cap in America. Exista si acolo impozite mari, dar sunt puse pt a limita imbogatirea. Aici e pe dos: astia fac bani din evaziune, iar boul plateste de ii sar capacele. Dupa care tot prostul se revolta, desi el l-a pus in functie pe hot. Pai asa meritati ma daca nu se cunosc minimum de economie ori daca nu exista minimum de bun simt.
        Cum dracului sa stie a conduce o institutie un tampit fara bac? Sau unul care a furat de i-au sarit capacele? Sau unul care zice ca da mocangeli dar nu spune cum face sa se produca si la noi. Si asta pt ca suntem un popor de lasi, lenesi! Ne-au vandut astia gogosi cu Stefan cel Mare ce se batea cu turcii (hahhaa btw) si noi nici macar n-am inghitit galusca aia. Tot putori ofilite am ramas. Si mai punem in fruntea noastra, ghici ce: unul care sa reprezinte multimea! Aia de ne conduc sunt OMOLOGII nostrii!

        Comment


        • #49
          Capetele luminate (toti unu'si unu': sudori,bibliotecari) ne pregatesc o noua taxa de mediu. Deocamdata nici ei nu stiu ce vor..dar nici nu vreau sa ma gandesc.(eu deja dau vreo 900 lei impozit la Saab si merg pe GPL-deci poluez foarte putin)
          Last edited by eugenmanea; 1 October 2017, 11:17.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #50
            S-a ridicat taxa de poluare si ce avem? O invazie de cazane si unul dintre cele mai vechi parcuri auto din Europa. In 2007, varsta parcului era de 7 ani, iar acum e de peste 13 ani. E bine, e rau? Intreb.
            Nu stiu cum ar trebui facut exact dar vad pe aici pe la tara tot felul de cazane, de te crucesti ce toroape au putut sa-si cumpere ciutanii astia care au vandut un cal si au cumparat o masina; asa ceva nu se poate, sa aduci toate rablele din vest, euro 3 si mai putin.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #51
              Asa este, s-a blocat toata Romania.
              Dar cum in Ro se iau numai jumatati de masura..era previzibil. Atata timp cat poti trece ITP ul in 3 roti daca dai 50 lei spaga..normal ca se intampla ce se intampla.
              Dar ia da cateva exemple si fa-le dosar penal celor care dau ITP ul pe spaga...sa vedem mai trec toate cazanele ITP u?
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #52
                Ar fi o idee sa se filmeze si ITP-ul cum se filmeaza examenul de permis.

                Comment


                • #53
                  Ai mai mute probleme:
                  1- rar ul e mai tare care restul certificărilor europene (vezi omologările în alte țări și la noi)
                  2- pentru că 1, apar deștepți cu spagă la ITP pentru motor schimbat pe genunchi(ricers), folii, lumini, alte dimensiuni la roți, frâne modificate etc
                  3- ridicarea taxei de mediu a adus toate rablele din flota băbuței din germania

                  Rezolvare:
                  a- taxe zero(timbru de mediu, impozit, rovignietă) pe mașină și mutarea lor în prețul carburantului, astfel tot ce e cu motor termic (inclusiv o drujbă sau o mașină de tuns iarba) să polueze cât consumă

                  b- taxare funcție de emisii(nu ne legăm de cm3 și nici normă euro - vezi cazul ARO), cu test gratuit anual și remediere obligatorie în 30 zile după, radiată din oficiu

                  90% din cei de pe forum nu vor nici a nici b, ei vor o țară ca afară dar să nu se schimbe nimic
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    S-a ridicat taxa de poluare si ce avem? O invazie de cazane si unul dintre cele mai vechi parcuri auto din Europa. In 2007, varsta parcului era de 7 ani, iar acum e de peste 13 ani. E bine, e rau? Intreb.
                    Nu stiu cum ar trebui facut exact dar vad pe aici pe la tara tot felul de cazane, de te crucesti ce toroape au putut sa-si cumpere ciutanii astia care au vandut un cal si au cumparat o masina; asa ceva nu se poate, sa aduci toate rablele din vest, euro 3 si mai putin.
                    Fix de aia a crescut varsta parcului ca s-au inmatriculat anul acesta 350000 masini? sau din cauze financiare multi romani nu isi mai pot cumpara masinii noi ieftine ca in 2004/2005 si taxa de poluare din 2007 care a blocat vanzarile sh o perioada lunga si astfel oamenii nu au mai putut sa le schimbe. Dar nu ar veni ca in Germania, cu un voucher de 4000 de euro ca sa stimuleze oamenii sa isi schimbe masinile, nu zic 4000 ca e cam mare subventia la noi, insa 2500 de euro ar fi fost decenta si ar fi stimulat reinoirea parcului auto.
                    In plus, ITP-ul se face pe naspa la multi si e normal sa tragi de masina veche, ca o intretiii cu costuri minime, care tind catre zero.

                    Comment


                    • #55
                      Potrivit datelor publicate de Eurostat, de la 38% din media UE în anul 2006, am urcat la 57% în 2015, exprimat în PIB/locuitor ajustat cu nivelul preturilor (paritatea puterilor de cumpărare standard PPPs) conform standardizării ESA 2010. Asta ca sa lamurim, lucrurile legate de nivelul de trai al romanilor.
                      Romania ramane in continuare, tara cu un nivel de trai scazut, fata de celelalte tari membre UE, din fostul bloc socialist, unde si numarul inmatricularilor de masini second este mai mic.
                      Sa amintim faptul ca in 2009 Romania s-a aflat sub presiunea Comisiei Europene pentru a renunta la măsuri considerate protectioniste, care ar putea duce la discriminarea masinilor de ocazie provenite din alte state membre.
                      Asta a fost una din loviturile primite de tara noastra, la nivel european, unde interesul era sa scape de rablele din tarile lor, mult mai dezvoltate economic.
                      Este mai mult decat necesar, avand in vedere ce s-a intamplat dupa eliminarea taxei de prima inmatriculare, ca tara noastra sa aiba in vedere un nou mecanism de impozitare al autovehiculelor, care sa ţină cont main putin de capacitatea cilindrica de capacitatea cilindrică si mai mult de elemente precum nivelurile de emisii ale autovehiculelor si normele euro ale motoarelor acestora.
                      Pana la urma, posesia unui autoturism nu e un lucru absolut obligatoriu, daca nu-ti poti permite acest lucru; am in vedere aici si intretinerea ulterioara. Suntem saraci, da' fudui, pentru ca altfel n-am intalni oameni pe la tara, care isi castiga traiul din munca cu ziua si posesori de masini.
                      Cam asta a ajuns Romania, dupa eliminarea taxei de poluare; destinatia nr.1 a rablelor.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        Si inainte multi inmatriculau in Bulgaria, numai ca dupa eliminarea acelei taxe, multi au trecut masinile de Bulgaria pe Romania, o buna parte din masini circulau si in prezent.

                        Comment


                        • #57
                          Repet: o soluţionare sustenabilă a acestei probleme, este din punctul meu de vedere, creearea unui nou mecanism de impozitare a autovehiculelor.
                          Imbatranirea parcului auto, poate deveni o problemă serioasă, mai ales pentru siguranţa în trafic.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            Eu sincer la inceput am crezut ca eliminarea taxei este o masura buna.
                            Cele mai taxate erau masinile EURO 4 care fie vorba intre noi...daca sunt in toate mintile polueaza cu 0.x% mai mult vs Euro 6, diferenta de pret constant in zeci de mii de EURO poate.
                            Asa ca am crezut ca un om normal cu salariul mediu pe economie..nu isi va mai lua EURO 3 ci va avea bani sa isi aduca o masina Euro 4.
                            Oricum inainte masinile EURO 1,2,3 nu erau taxate asa drastic.

                            Numai ca...parca s-a umplut Romania de rable, nu prea imi explic de ce. Totul e blocat, incepand cu V.Oltului pana in Bucuresti.
                            Am mai fost in capitale europene si in timpul orelor de program e cam pustiu prin oras. Numai turisti si negri.
                            Ei in Bucuresti ca e ora 15 ca e ora 18- aceleasi coloane de masini si aproape aceleasi blocaje.
                            Intotdeauna cand mai prind cate o zi de concediu si vad atatea masini in orele de program..ma intreb cine sunt oamenii din ele si de ce nu sunt la serviciu.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #59
                              Numai ca...parca s-a umplut Romania de rable, nu prea imi explic de ce.
                              Pentru ca legislatia permite oricui are maxim 6-700 euro (la 1000 deja e lux) , sa-si ia un cazan. Nu ne mai intrebam despre intretinere si siguranta ca nimeni nu se gandeste la asta dupa ce isi ia toroapa. Alt aspect; multe au semn de incepatori, semn ca sateanu' abia a asteptat ca baietu' sa faca opspe ani sa-i cumpere masina.
                              Tu spui de Valea Oltului, iar eu spun ca zona Adjud, Marasesti, Rm. Sarat e plina de cazane care cara orice; porumb, struguri, lemne de foc, coceni...
                              Pai nici nu au cu ce, din moment ce carutele nu prea mai sunt si oricum sunt interzise pe acele drumuri.
                              Cam asta a adus masura aia mult dorita...
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google