Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Eu intreb altceva , la cei cu masini la care corpul clapeta este pilotat 100% electronic(deci exclus sufa) in momentul in care se demonteaza corpul clapeta pentru spalare cu spray special, la remontare trebuie reprogramata clapeta cu un clip ? sau e suficient sa o montam dupa care clapeta in x km se ajusteaza singura ?

    Daca n-am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute postul .

    Nu stiu precis la Logan, insa la masinile mai rasarite de la renault precum si unele VAG nu ai nevoie de reprogramare....doar plug and play

    De fapt si la loganul cu clapeta mecanica mpp se regleaza in final singur doar ca trebuie multe porniri pana se calibreaza....sau se face algoritmul acela ( nul mai stiu, era o chestie stufoasa cu pusul si luatul contactului nu stiu cum.
    .)

    Comment


    • Al tau este euro 5 ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • pentru colegul prometheus: 1.2- ul meu e E4, nu i-a trebuit nici macar o repornire suplimentara.
        E posibil insa sa depinda insa si cat mare e diferenta intre parametri inainte si dupa curatare..de ex la un Nissan Micra (1.3 benzina) la fel i-am curatat corpul clapeta si dupa remontare statea turata la relanti la aproape 2000 rpm, a fost necesara reprogramare, desi am inteles ca totusi, pana la urma, se calibra singura, dar nu era prea placut la retrogradare viteza/frana de motor, intrucat practic se accelera..

        Comment


        • Profitand de vremea buna de saptamana trecuta, am purces la inlocuirea MPP, a celor 2 garnituri (corp clapeta - filtru de aer si corp clapeta - motor) si curatarea corpului clapeta.
          Mentionez ca nu s-a umblat niciodata in zona asta in cei aproape 230 mii km ptr. ca nu am reclamat nici un fel de probleme, exceptand ultima perioada de timp, cand ralanti-ul a devenit putin mai instabil si imi scadea uneori la 5-600rpm cand dintr-o o anumita treapta (si turatie) scoteam la zero.

          Surpriza neplacuta a fost de proportii - vezi foto.
          Atat corpul clapeta cat si mpp erau practic imbacsite de o depunere neagra, uleioasa si vascoasa ca de pacura.
          Apropos, dupa operatiunea asta am renuntat sa mai alimentez de la OMV.
          Totul a decurs f usor, am anticipat corect ca garniturile corpului clapeta, datorita variatiilor mari de temperatura si oboselii acumulate in timp (km) s-au rigidizat, pierzandu-si practic aproape toata elasticitatea - in special cea de la motor, etansarea facand-se deficitar. Lucrul asta l-am sesizat dupa ce am inlocuit cele 2 garnituri, practic corpul clapeta s-a fixat atat de motor cat si de carcasa filtrului de aer, mult mai bine decat inainte, deci am minimizat riscul de a trage aer fals.
          Materiale folosite:
          - spray de curatat franele;
          - spray de curatat carburatoare;
          - pensula si/sau periuta de dinti
          - MPP VDO Siemens OEM;
          - cele 2 garnituri OEM ale corpului clapeta
          - timp de lucru (pe indelete ): cca. 1.5h

          Initializare, sau calibrarea cum vreti sa-i ziceti, s-a realizat f. repede.
          Dupa ce am terminat de curatat, inlocuit si asamblat totul la loc, am pus si luat contactul cca. 20-30sec de vreo 3 ori dupa care am pornit motorul.
          Motorul a stat in cca. 2000 rpm, fara nicio tendinta sa scada (l-am tinut cam 1 min asa). Asa ca am oprit mororul si l-am repornit dupa max. 5sec. De data asta, acul turometrului s-a stabilizat aproape instant la 750rpm si acolo a inghetat. Chiar am ramas placut surprins de cat de repede si fara probleme s-a facut calibrarea.
          Attached Files

          Comment


          • Si acum de la cine o sa mai alimentezi?

            Comment


            • Mol si o sa incerc si Rompetrol (nu parteneri).

              Comment


              • Merge mai bine acum cu motorul cu noul MPP? Ma refer, sesizabil, ca teoretic, probabil ca merge mai bine, avand in vedere ca zona e mai curata.

                Comment


                • Sa stii ca da, nu mai am niciun fel de fluctuatie si parca si pornirea e oleaca "mai moale", mai fina...ca sa zic asa, cand dau la cheie.
                  La consum nu am sesizat inca, nici n-am stat sa verific strict ptr. ca am facut in ultima vreme drumuri mai mult prin oras. O sa plec zilele astea si probabil ar trebui sa-mi dau seama si daca s-a redus consumul ori ba.

                  Comment


                  • Mol cumpăra benzina de la Lukoil, asa ca o sa sari din lac în put .

                    Comment


                    • Eu am auzit si citit pe net ca Mol are benzina mai buna decat altele (petrom, lukoil etc.).
                      Imbacsirea MPP cum am vazut ca era la @Kojak, cu "negru de fum" pe el este cauzata si de modul in care folosesti masina (mers bara la bara, subturat, stat mult la "relatiu"). Nu se curata daca ii dai cox.

                      Comment


                      • eu am schimbat mpp original vdo si tot ramane turata pe la 1200 1600 de ture cateodata.Cam des cei drept.Sincer nu vreau sa mai aud de marca asta Renault.

                        Comment


                        • Cam așa funcționează mpp https://m.youtube.com/watch?v=uLOKh3nj7wI

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google