Spuma in busonul de la ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa fie sub 10 grade sau mai jos si un drum de cativa km. Oricum arata bine, poate ai prins alt lot fata de Prometheus, desi sunt motoare diferite, cu elf toate fac spuma la rece. Tine sub observatie sa ne tii la curent si daca se schimba nuanta la culoare. O seara armonioasa!

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      Tine sub observatie sa ne tii la curent si daca se schimba nuanta la culoare. O seara armonioasa!
      Promit.
      Mulțumesc asemenea!
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • Cherubino la tine se pare ca acest rivanol SSL este compatibil cu 1.4 , la mine altfel stau lucrurile si nu am probleme cu motorul din moment ce la Valvoline nu aveam pic de spuma pe buson.
        Kojak uite ca voi trece din nou pe M1 FS 0w-40 .
        Last edited by prometheus; 14 October 2017, 00:41.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Buuun... daca tot am iesit de dimineata cu masina ca sa-mi duc pustoaica din dotare la cursul de karting de la Clubul elevilor, mi-am zis "hai sa mai repet o data testul cu busonul". Afara sunt vreo 5-6 grade si se vede spuma de pe buson, dupa un drum de 4 km.
          Acuma eu vin si cu intrebarea: care-i treaba de fapt cu spuma asta? E de rau?
          WP_20171014_08_50_18_Pro.jpg
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Daca nu face spuma un ulei nu este bun. E ca la sampanie.

            Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

            Comment


            • Nu prea e în regula, baza uleiului este slaba și nu poate sa neutralizeze condensul. Cu M1 0w40 bușon ul nu mai face spuma, ca îl neutralizează.
              Și Valvoline este un ulei foarte bun.
              Last edited by aris86; 14 October 2017, 10:05. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Azi dimineata dupa o cursa de 2.7km
                Attached Files

                Comment


                • Kojak, văd că ai și oareșce pasageri clandestini...
                  M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                  Comment


                  • Eu dupa Ravenol 5w40VST, am pus Q8 5w40.
                    O poza (de o calitte f slaba), la 3420 km..., iar la capacul de umplere parca se vedea o umbra de spuma
                    Attached Files
                    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                    Comment


                    • @Aris - nu baza uleiului neutralizeaza spuma, ci aditivii din ulei, care s-au dus prea repede, pana in 1000km. Asta demonstreaza ca este un ulei slab, baza lowcost, la care bagam din greu aditivi pentru a obtine parametrii din fisa tehnica. Problema este cat tin acei parametri atat ca km cat si ca timp. Parerea mea este ca uleiul isi pierde propietatile prea repede, poate este un fel de Elf mai bun (nu prea cred, jignesc pe astia de la Total)
                      Posibil daca facem o comparatie intre Ravenol si M1 proaspat scos din bidon sa aiba comportamente identice sau Ravenolul sa depaseasca M1, dar, daca repetam testul dupa 1000km, motor fortat in coditii de drumuri scurte la temp scazuta, Ravenolul sa iasa f prost.
                      Last edited by Oti; 14 October 2017, 20:19.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Deasemenea, daca luam in considerare ca uleiul pus de fabrica nu face spuma la buson, e cel mai bun ulei. Din cate am auzit, in fabrica se pune DaciaOil 5w30. Poate ca pun M1 si ne pacalesc sa cumparam DaciaOil sau Elf.

                        Comment


                        • Cati verifica daca e spuma la buson la un motor nou? Unii nici nu stiu care e busonul.

                          Comment


                          • Originally posted by piroman22 View Post
                            Nu mai stiu sigur dar cred ca si cu alte uleiuri am mai gasit spume pe capac, asa parca tin minte.
                            Busonul de umplere nu e pe capacul culbutorilor ca la vechea dacie sau ca la 1.4/1.6 si nu pot sa vad nimic daca ma uit pe acolo. Poate si din cauza aceasta se formeaza spuma pt ca vaporii de ulei ajunsi acolo condenseaza in acel loc fiindca e mai rece - e la distanta destul de mare de motor.
                            La 1,2 vad ca sunt mai multi utilizatori care reclama spuma la buson; piroman22, are tot 1,2.
                            Am recitit absolut toate posturile din acest topic; deja mi-am facut o parere.
                            ...
                            La K4M;
                            Attached Files
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Nu prea e în regula, baza uleiului este slaba și nu poate sa neutralizeze condensul. Cu M1 0w40 bușon ul nu mai face spuma, ca îl neutralizează.
                              Și Valvoline este un ulei foarte bun.
                              Lasa, ca la al meu 1.4 facea spuma si cu M1 0W40 pe drumuri scurte de cativa KM , dar am gasit solutia , nu mai ma uit la buson. Asa sunt linistit. Momentan utilizez VST 5W40.

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Spume la buson dupa o plimbare de 20 km fara oprire in aceasta dimineata cu vestitul Ravenol SSL 0w-40.
                                Sunt dezamagit de acest ulei.
                                Daca imi face spume acum cand dimineata avem 8-9 Gr. C. , ce sa mai zic la iarna unde vor fi temp. de -10 gr. C.

                                Spumele au fost prezente si in wk unde am facut un drum de 100 km fara opriri.
                                Uleiul are la activ 1630 km.

                                Cauza ? Ulei slabut cel mai probabil , din moment ce antigelul il am foarte curat , nu scoate fum , nu haleste ulei.
                                Si uite cum viata aseaza lucrurile in matca lor, dupa ce s-a facut un adevarat scandal aici tema unui ulei, orchestrat din umbra.
                                Mobil 1 FS 0w-40 la 3212 km in Dacia Logan 2012 1.2 16v cod motor D4F 732 (Fara G.P.L.) - rulaj total 63920 km.

                                Mers in aceasta dim. la temp. de cca 0 gr.C pret de 4 km (pana unde am fost sa spal masina).

                                Spume/emulsii din belsug , antigel curat , fara pic de fum , fara ulei mancat pana acum. Sa fie de la motor problema sau de la ulei...naiba stie !

                                Originally posted by aris86 View Post
                                Nu prea e în regula, baza uleiului este slaba și nu poate sa neutralizeze condensul. Cu M1 0w40 bușon ul nu mai face spuma, ca îl neutralizează.
                                Și Valvoline este un ulei foarte bun.
                                Ei uite ca acum si lui nea aris, mobilul ii face spume.
                                Luna viitoare pun și eu M1 0w40 FS. Acu cu NL am putina spuma, dar în general fac drumuri de la 5 km în sus și cam 20-25 de minute. Mai merg și câte 12-13 km prin oraș.
                                Viata bate filmul sau lectie de viata?
                                Concluzia?
                                Stilul de mers in principal si in plan secundar, poate caracteristicile motorului; am spus asta pana m-am saturat.
                                Cine are urechi, sa auda.
                                Last edited by IancuMIC; 8 December 2017, 18:46.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google