Laureate 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eeee , ca e 3,1 - ca e 3,2 - ca e 3,3 sau 3,4 , tot pe 4 litri dam banii

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Comment


    • #77
      Corect !


      Ce trebuie retinut dupa operatiunea de golire ulei uzat/vechi:

      - 4 litri de ulei ,
      - masina pe sol drept ,
      - pus busonul de golire (evident cu alta saiba de cupru),
      - turnat uleiul prin orificiul de umplere pana cand incepe sa curga lichid dupa care se conecteaza "fluturele" , et voilĂ 
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #78
        Originally posted by Gabi GL View Post
        Eeee , ca e 3,1 - ca e 3,2 - ca e 3,3 sau 3,4 , tot pe 4 litri dam banii

        Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk
        exact, dar acei 200 ml in plus poate forta garniturile.

        Comment


        • #79
          Saptamana trecuta am reusit sa remontez vechile aeratoare cu care a venit masina din fabrica , , pentru etansare am folosit mastic pentru lipire fata/ornament plastic de portiera Dacia.

          In trecut montasem in locul acestora 2 bucati de plastic lipite cu silicon sanitar , carpeala a tinut foarte bine o perioada dupa care in partea stanga am inceput din nou sa colectez apa la fiecare ploaie.

          Unii au montat aceste aeratoare fara sa scoata bara spate , insa daca se vrea o operatiune facuta cum trebuie , bara obligat se da jos.

          Multi au inlocuit aceste aeratoare cu unele noi care vin si cu garnitura , insa am considerat ca nu este necesar achizitionarea altora din moment ce aeratoarele originale sunt intregi , iar garnitura cu care sunt echipate cele noi este practic ce s-a pus din fabrica si sunt niste mizerii ordinare si era doar o chestiune de timp scurt pana cand sesizam din noul probleme cu apa in portbagaj, asa ca acel mastic aplicat pe aeratoarele vechi ar trebui sa tina cel putin 3-4 ani fara sa mai am probleme de acest gen.

          Am mai avut probleme tot cu apa si la portiera din stanga spate , unde in partea de jos a fetei de usi aproape tot masticul era "expirat" si de fiecare data cand ploua, apa isi facea simtita prezenta pe chederul montat pe caroserie menit sa etanseze usa de caroserie.In procesul de scoatere a fetei de usi am "reusit" sa rup 2 braduti , ulterior i-am inlocuit cu altii foarte asemanatori.Interiorul portierei arata destul de bine (plin de ceara).

          Dupa aceste doua operatiuni ma declar super multumit , a meritat efortul depus , cu ocazia acestor zile in care a plouat aproape continuu , n-am gasit o picatura de apa in portbagaj sau pe chederul usii.


          Atasez pose cu operatiunile efectuate , cat si cu piesele de distributie vechi cat si cu cele noi.

          Distributia a fost schimbata(Kit distributie + pompa apa + curea alternator + kit accesorii la 59106 km).Masina merge foarte bine acum dupa ce s-a schimbat practic tot pe partea de distributie/accesorii.Cu problemele pe care le-am avut cu kit-ul Contitech gasiti la sectiunea "Distributie Logan postul : #6146"

          Daca aveti intrebari legate de cum am dat jos bara , va raspund cu placere.
          Attached Files
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #80
            Foarte interesantă imaginea cu ușa pătată cu stropi de ceară. Să Ă®mi scuzați scepticismul că stropii aceia salvează de rugină. N-au niciun impact. Dar poate că merită dacă dai cu ceară doar pe tabla Ă®n zona găurilor de evacuare a apei.

            Comment


            • #81
              Conteaza enorm de mult ceara aplicata in portiere , o ceara de calitate te scuteste de rugina pe o perioada destul de lunga , impactul este foarte mare , te inseli amarnic cand afirimi ca nu are nici o importanta .

              Ca fapt divers , cand am injectat ceara in portiera , am observat cum se scurge printre fara de usa si portiera , asa mi-am dat seama ca am probleme cu intratul apei in masina.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #82
                Probabil că te referi la acest loc unde se vede caimacul atingând fața interioară a ușii.


                Apa pluvială este gândită să se scurgă pe fața exterioară a ușii, Ă®n interiorul ușii. Dacă orificiile de evacuare sunt blocate din diferite motive iar apa băltește Ă®n interior (mi s-a Ă®ntâmplat mie), nu colțul unde ai ceară va ține apa din a intra Ă®năuntru. Fața ușii are rol cosmetic și de acoperire a mecanismelor, nu de reținere a apei. Dacă cineva vrea cu adevărat să o pregătească Ă®mpotriva apei, va folosi silicon pentru a o lipi de metal și se va pregăti pentru scurgerea apei prin alte orificii mai Ă®nalte ale feței de ușă.

                Nu există protecție mai bună a interiorului ușii decât a menține orificiile de scurgere permanent libere de impurități. După ploaia din ultimele 24 h, am verificat dimineață portierele, am băgat degetul Ă®n orificii, foarte puțină apă s-a scurs 30-40 ml din una. Dacă se folosește ceară, ea ar putea avea efect doar aplicată strict Ă®n interiorul ușii, Ă®ntre cele două foi metalice, la baza ușii unde apa poate bălti. Nu are niciun sens stropirea cu ceară Ă®ntre foaia metalică din interior și fața de plastic a ușii.

                Poate greșesc dar asta Ă®mi spune intuiția tehnică care poate rata dacă are date incomplete.

                Comment


                • #83
                  Acele gauri de scurgere sunt foarte importante , le poti verifica periodic cu ceva ce poate intra usor prin ele pentru a prevenii infundarea acestora.

                  Nu este vorba doar de apa pluviala , cand rulezi cu masina si folosesti mai ales pe timp de iarna ventilatia setata pe aer cald in interiorul portierelor se formeaza foarte mult condens , o ceara aplicata in cat mai multe locuri in acea zona creaza o pelicula protectoare care practic impiedica contactul apei cu tabla , ceea ce inseamna risc scazut de aparitie a ruginei , mai ales ca interiorul portierelor nu este vopsit foarte bine.

                  Ca arata oribil , nu ma intereseaza, atat timp cat imi protejeaza tabla , oricum fata de usa acopera portiera deci nu se vede nimic asa ca d.p.v estetic totul este OK.

                  Afirmi ca fata de usa nu are rol de a retine/impiedica apa sa intre in interiorul autoturismului ! atunci de ce s-a mai adoptat mastic pe marginea fetei de usi ?? si cum de cand am schimbat acel mastic nu mai am probleme cu aparitia apei pe cheder ? cu toate ca orificiile de scurgere tot timpul le am desfundate ?
                  Last edited by prometheus; 8 October 2017, 22:42.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #84
                    Condensul este foarte, foarte păcătos. Nu numai cum spui, când circuli, ci și când stă mașina. De toamna, până la primăvară, așa cum mașina este plină de apă dimineața pe ea, ceva de genul acela se forma și Ă®n interior. Aveam condens Ă®n mașină de storceam buretele când ștergeam parbrizul și bordul. Nu mai am nimic urmând niște reguli simple, de bun simț, puse de șoferi mai experimentați pe diverse forumuri:

                    - Ultimele 5-10 minute ale călătoriei se fac fără climatizare (sau cu AC-ul dacă permite, dar nu este chiar neapărat) și cu aerul pe reĂ®nnoit (nu recirculare), eventual geamuri deschise.
                    - Măcar un minut, Ă®n parcare, una-două portiere deschise larg pentru aerisire și eliminarea vaporilor de aer din respirația umană.
                    - Utilizarea unor substanțe chimice. Nisipul de pisică Ă®n șosete este o inovație interesantă pe gustul unora. Eu am preferat să am Ă®n portbagaj un Ceresit Micro și la plecare las puțin un segment din bancheta din spate crăpată 15 cm să circule aerul Ă®ntre cabină și portbagaj. O singură rezervă mă ține tot sezonul rece, de acum până la primăvară. Ea se consumă Ă®n funcție de umiditatea absorbită. La o săptămână Ă®mi aduc aminte să scurg apa din rezervor și ies cam 50 ml. Această apă nu se mai formează Ă®n portiere, pe bord sau geamuri.
                    Last edited by gecmc94; 8 October 2017, 22:57.

                    Comment


                    • #85
                      Daca te uiti pe poza atasata vei observa incercuite cu rosu doua gauri .

                      Ce se intampla cand ploua torential pret de 30-60 minute : in interiorul portierei va trece foarte multa apa , atat de multa incat cele doua orificii situate jos la baza portierei nu mai pot face fata la fluxul enorm de apa si atunci creste nivelul apei in portiera pana la zona unde am incercuit eu acele gauri ! Daca masticul de pe usa nu este intr-o buna conditie o sa ai supriza sa gasesti efectiv balta pe podea.

                      Cum de ex. la L1 in stanga acolo avem un tronson important din instalatia electrica , o data afectat de apa nu doar ca putem avea tot felul de anomalii datorate apei dar poate lua si foc .

                      E treaba oarecum "bunicica" cu acel silicat , l-am incercat , in concluzie : o mizerie, in portiere cum il indroduci ??
                      Attached Files
                      Last edited by prometheus; 8 October 2017, 23:07.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #86
                        O mica sedinta foto dupa dus
                        Attached Files
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #87
                          Rulaj : 66600 km

                          Update Rulaj Kit distributie/Accesorii : 7500 km , fara zgomote suspecte , am inteles ca daca trec de 10.000 km fara incidente la curele pot parcurge linistit si 70.000 km cu cele 2 kit-uri. Om vedea !!

                          Montat H4 Osram Night Breaker Laser de pe la 60600 km , lumina buna proiectata pe asfalt , imi place divizia Laser , sa vedem si cat tin.

                          Turnat Mobil 1 FS 0w-40 de pe la 60700 km , in momentul de fata este destul de inchis la culoare (nuanta asemenatoare si la celelalte branduri de uleiuri folosite) , astept sa fac aprox. 8000 km si-l dau afara , continui tot cu acest ulei , cu toate ca la ralanti cat motorul este rece pare ca dezvolta un sunet de "diesel" ,nu se manifesta tot timpul la rece , o data incalzit uleiul dispare absolut orice zgomot.

                          Montat un set nou de stergatoare marca Alca luate din Carrefour de pe la 65828 km , am mai avut acest brand si am fost multumit.

                          Schimbat bujii Champion cu altele noi Renault(22 40 187 60R UV1) cele vechi au la activ 24.372 km + Filtru de aer de origine.Simt ralantiul mai stabil fata de vechile bujii.

                          Schimbat becuri semnalizare dupa ce am constatat un bec ars de pe partea pasagerului fata cu unele Philips Original Equipment Vision, am profitat de ocazie si am schimbat toate becurile de tip PY21W , mai putin cele de pe aripi de tip : "WY5W" + curatat soclurile cu un spray de contacte electrice de la Svitol(22 lei buc.).

                          All in all , asteptam sa facem 100k
                          Attached Files
                          Last edited by prometheus; 29 January 2018, 01:19.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #88
                            Avand dispersorele clare, i-ar fi stat bine cu niste Osram Diadem

                            Comment


                            • #89
                              Ai dreptate , s-ar preta bine la acest tip de faruri. Nu-i rea ideea !
                              Last edited by prometheus; 30 January 2018, 18:12.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #90
                                S-au stricat proiectoarele(nu se aprind) , avarie decoperita acum 30 de minute , ideea este ca nici in bord nu se aprinde martorul specific , ceata spate functioneaza , inclusiv martor in bord. Pozitie , faza scurta/lunga , semnalizari , claxon functioneaza.

                                N-am intervenit asupra instalatiei electrice , player-ul este cel original.

                                Sfaturi ?
                                Last edited by prometheus; 22 February 2018, 23:04.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google