Reclamatii Catre Dealeri sau Vocea Clientului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deobicei semnezi o fisa de intrare, insa copia fisei nu ti-o da, decat daca e cu plata, altfel spun ca e pe garantie si nu dau nimic la mana.
    Si tot la Meridian, mi s-a spus sa nu mai citesc pe forum ca sunt baliverne si se bat campiii si ca trebuie sa am incredere in ce declara oamenii pe acolo.

    Comment


    • #32
      Da, pe forumuri sunt numai elemente dafaimatoare, cum mi s-a spus mie la VC, cand am intrebat de problema cu cutia easy-r, asta inainte de a avea masina.
      Tare le-as baga pe gat cutia easy-r cu tot cu motor(care porneste atat de minunat la rece) si lor si la desteptii din reprezentanta.
      Last edited by C.Mike; 3 November 2017, 13:17.

      Comment


      • #33
        Originally posted by mr.K View Post
        Poate clientii de la Subaru au mai multi bani, de aici zambetul indiferent ca li s-a bulit masina, astia de au Dacia nu-s miliardari de obicei, drumul la reprezentanta inseamna lipsa de la locul de munca unde nu ocupa o functie inalta, tot de obicei, deci nervii apar imediat cand clientul e luat la misto de catre un dorel angajat Dacia.
        Cand clientul da dovada ca nu e venit cu vaca si stie cate ceva despre masini, atitudinea lui dorel se schimba.
        Iar vocea clientului e un fel de colegiul medicilor care mangaie pe crestet doctorii care fac malpraxis.

        Acte cat mai multe de obtinut si dupa aia incep sa se miste treburile, odata ce apelezi la forte externe Dacia.
        Clientul de Subaru intra in receptie relaxat, pentru ca intotdeauna a fost tratat corespunzator.

        Sunt situatii in care masina clientului iese de la revizie cu lucrari in garantie efectuate fara ca el sa reclame ceva. Ma asigur ca imi va fi client in permanenta, nu doar pe perioada garantiei. Incerc sa il castig, sa ii castig increderea, sub nici o forma nu vreau sa-l alung. Desi as putea face asta, atat timp cat acesta este singurul service oficial din oras, mi-as putea bate joc.
        Am invatat pe pielea mea ca daca tratezi pe toata lumea cu respect, ai de castigat.
        Daca la vreun ghiseu sau chiar la Dacia in receptie intri cu un zambet, saluti pe toata lumea, spui o glumita si le arati ca esti de partea lor, esti jumatate rezolvat. Primul meu job intr-un service a fost la Dacia, ca idee.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #34
          Aproape m-ai covins sa-mi iau Subaru.
          De Dacia, nu m-ai convins, astia nu rezolvau pe garantie nici lucruri de detaliu reclamate de mine, le atrageam eu atentia, apoi aveam discutii ca voiau sa factureze, pana ii lamurea vreun sef.
          Cat despre a le arata ca sunt de partea lor, cred ca ar trebui sa fie invers, ei sa fie de partea clientului.

          Sa fim intelesi, eu nu ma duc niciunde sa fac scandal, eu ma duc sa rezolv problema.
          Daca totusi nu se poate si sunt prostit pe fata, intorc foaia, nu celalalt obraz, ca eu nu datoram nimic Dacia, era taman invers, dupa cum scria in carnetul de garantie.
          Ma asigur ca imi va fi client in permanenta, nu doar pe perioada garantiei. Incerc sa il castig, sa ii castig increderea, sub nici o forma nu vreau sa-l alung
          Faptul ca majoritatea clientilor Dacia sunt cei cu masina in garantie, spune totul.
          Last edited by mr.K; 3 November 2017, 21:37.

          Comment


          • #35
            Chiar nu inteleg de ce nu ne lasi in pace in prostia noastra pe cei cu Dacia. Fiecare post al tau este de hater, chiar nu inteleg de ce esti tolerat de moderatori, chiar daca nu ai ce spune faci afirmatii negative. Eu am condus Subaru 12 ani si nu e ceea ce crezi tu..., daca vrei detalii pe privat.

            Comment


            • #36
              Da, e deplasat sa faci hatereala tot aducand in discutie alte marci.
              Pana la urma raportul pret/calitate al unei masini inseamna si service-ul in garantie si post garantie si VC etc. Iar daca le punem si pe toate astea pe langa masina si calitatea ei in sine ajungem la concluzia ca Dacia a devenit o masina extrem de scumpa.
              Tot ziceam eu ca peste vreo 4-5 ani ma gandesc sa dau loganul la rabla cand termin de achitat noua masina a sotiei. Dar la ce calitate e loganul meu si la cum arata si merge dupa 10 ani, daca nu se inaspresc zdravan conditiile de a fi posesor de diesel, cred ca o pastrez mult si bine. Vad ca Dacia a devenit din ce in ce mai scumpa si mai proasta in loc sa fie invers o data cu maturitatea si maturizarea companiei.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Silviu View Post
                Deci ai plecat cu masina de acolo fara sa primesti/ceri un document, macar banala fisa de intrare in service, care sa ateste ca ai fost acolo cu masina?

                Eu nu cred ca am plecat din vreun service (reprezentanta sau normal, dar service legal) fara sa primesc macar documentul care atesta ca am lasat masina in service.
                pune-ne si nou un scan dupa celebra fisa de service si dupa documentul de iesire din service pe care zici ca le ai .
                eu unul sunt curios : unde anume scrie ca tu ai lasat masina acolo , pentru ce probleme , daca problemele au fost rezolvate sau nu , timpul cat masina a stat in service , piesele care au fost inlocuite .
                Faptul ca primesti o fituica care nici macar stampila pe ea nu are este absolut nul ! Cu hartia respectiva nu poti face nimic !

                Originally posted by Silviu View Post
                Deci imi zici ca lasi masina acolo fara niciun document, doar asa ca e pe garantie? Nu se verifica daca masina are lovituri, care e nivelul de combustibil, daca are pachetul legislativ, roata de rezerva?

                Pai in cazul asta e vina clientului. Eu n-as lasa masina asa fara niciun document in service.

                Dar in fine, suntem offtopic. Sa revenim la subiect.
                daca ceri documente ti se va da o fituica - ceva gen ordin de rapartie- fara stampila doar cu sigla dacia pe ea . nimic din ceea ce enumeri tu mai sus - desi asa ar fi normal . am incercat in 3 reprezentante - nu ti se va da nimci un document in afara de acea fituica
                Last edited by bobogeiu; 6 November 2017, 12:21. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Am evoluat, acum nu mai e nevoie de stampila pe nimic.
                  Oricine are o imprimanta, poate produce documente "oficiale".

                  Comment


                  • #39
                    ei, hai... si din alte tari se vine cu stampila "originala" pe cartile de service.
                    problema nu e-n lipsa stampilei, sa fim seriosi.
                    problema e "ascunderea rahatului sub pres" si neasumarea raspunderii.

                    Comment


                    • #40
                      delta plus- Pitesti(cei mai neseriosi-ca sa nu le zic altfel, pt a primi anvelopele de iarna 2 bonus si 2 achitate am asteptat din iunie pana in noiembrie, am facut n drumuri la ei n telefoane la vocea clientului si degeaba doar Oficiul Pentru Protectia Consumatorului ia speriat, nici nu vreau sa ma gandesc daca as merge la ei cu vreo problema la masina, aviz amatorilor de delta plus Pitesti


                      Multumesc ""Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului"

                      Comment


                      • #41
                        Cea mai tare faza, patita cu reprezentanta, astazi. In 45 min s-a descoperit prbl. Piesa cu pricina 1200 lei. Stateam si ma gandeam ce sa fac, mecanicul imi zice ca ce facem domne ca nu avem timp sa stam degeaba. Vine si cel de la facturare, ca timpul costa bani ce tot ma gandesc atata. Ii zic sa reasambleze tot, platesc manopera si constatare si ma ma gandesc. Incepe cu faze ca daca ar face asa toti. Le zic ca am venit sa vad care e problema nu neaparat sa o si rezolv, platesc constatare tot. Ca pe factura sa imi treaca 2.5 ore manopera. Le zic, ma dati afara din service ca timpul costa bani dupa 45 de min, si voi imi treceti 2.5 ore de manopera? Astept sa ma sune cineva de la reprezentanta sa ma intrebe de serviiciile lor, daca nu direct la ANPC, luni.
                        Last edited by Archangel80; 7 September 2018, 15:10.

                        Comment


                        • #42
                          Ora tehnologica nu are 60 de minute.

                          Comment


                          • #43
                            Funny. 45 min reale inseamna 2,5 ore tehnologice. Ok.

                            Comment


                            • #44
                              Funny sau nu, trebuie sa vezi cat prevede in normativ montare/demontare...ce ai avut.
                              Eu nu cred ca reprezentanta te taxa aiurea, cu tine de fata.
                              Si nu cred ca ma poti acuza ca sunt partinitor cu Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Asa ma enervez si eu ca revizia e gata in max o ora, si eu platesc 3 ore...

                                Da na... Eram in garantie, acum nu mai sunt, am sa comentez data viitoare
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google