Logan Ph1 1.6 & Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    dupa 11 luni aproape, stepwayul a fost lovit din spate de o duba. (2 iulie 2017)
    neadaptarea distantei fata de masina din fata. a avut viteza prea mare duba si n-a putut frana. hayonul trebuie schimbat, panou stanga spate trebuie taiat si schimbat cu totul, bara spate, sticla de la hayon..si cam atat cred. mai multe detalii nu stiu, eu eram in alt oras cand a ajuns acasa si a dus-o la reparat.
    reparatia se face in reprezentanta, 3-4 saptamani. suntem asigurati ca o sa iasa ca noua masina.. sper
    Attached Files
    Semințele acelaș gust are.

    Comment


    • #17
      podeaua din portbagaj este afectata sau traversa cum deschizi hayonul?
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #18
        Pacat de masina...pare ca si osia a fost afectata dupa cum sta roata posibil si toba lovita.
        Ca noua nu va iesii niciodata , daca te hotarasti sa mai tii masina mult timp de acum incolo cumpara niste ceara anticoroziune si dupa reparatie injecteaza cat poti tu de bine pe unde s-a intervenit pentru reparatie.
        Nu uita sa-i intrebi si de refacearea geometriei.
        Last edited by prometheus; 8 July 2017, 16:45.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Puntea spate e destul de sensibila la Dacii si daca e deformata nu se poate regla.
          Sa verifice numaidecat geometria si daca nu da bine atunci sa ceri si schimbarea puntii
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #20
            dupa accident masina a mai facut vreo 150-200 de km. daca simtea tata ca o ia in diferite directii probabil imi zicea..nu stiu, eu n-am vazut masina in realitate, stiu doar ca o sa taie panoul stanga, o sa inlocuiasca hayonul si bara..atata stiu..
            hayonul nu se putea inchide deci probabil ar fi afectata partea aia din portbagaj dar cata vreme nu mi-a spus tata ca o s-o taie pe aia, inseamna ca doar o s-o indrepte putin. cumva a reusit sa fereasca duba altfel intra de tot in masina. acuma n-am cum sa aflu si alte detalii decat dupa ce vine sau daca ma intalnesc si eu cu prietenul acela de la Dacia sa imi explice si mie ce si cum.. daca e asa cum ziceti voi, cu punti strambe si chestii, atunci o iau si fac cumva sa iasa dauna totala si sa mi-o schimbe ) momentan pana la sfarsitul lunii nu am cum sa aflu alte detalii. ce a fost afectat o sa fie schimbat si sper ca mesterii de acolo o sa isi dea silinta, avand in vedere ca e masina mai "prioritara"

            din poza asta tot ce imi dau eu seama e ca bara a fost indoita bine de tot si cam atat.

            si aici aveti poza cu duba despre care vorbeam
            Attached Files
            Last edited by grigu32; 10 July 2017, 13:04.
            Semințele acelaș gust are.

            Comment


            • #21
              asa arata masina acum. nu mi-a zis nimeni nimic, pur si simplu am intrat si ne-am uitat la ea (eu cu tata)..zona aia gri nu stiu daca e deja inlocuita sau asa arata deobicei, mai ales ca deasupra rotii se vede o indoitura. stiu sigur ca au taiat panoul (era panoul nou nevopsit pe jos) si au schimbat hayonul. bara spate noua nu era nicaieri, decat cea lovita.

              si acum ceva pozitiv: zona accidentata de la logan (panou stanga, vezi prima pagina, primele 2 poze) inca n-are rugina si nici nu da semne ca s-ar umfla vopseaua. ceea ce e bine. sa vedem anul viitor daca apare ceva
              Attached Files
              Last edited by grigu32; 12 July 2017, 14:48.
              Semințele acelaș gust are.

              Comment


              • #22
                După finalizarea reparatiei... sa insisti sa iti bage ceara din belsug prin portbagaj pe la contra aripa, prin gaurile surubului de la ”clanța” de pe aripa ( incuietoare sau cum ii zice).. eventual fa tot posibilul si fii de fata cand iti baga ceara in aripă.. macar vezi cu ochii tai ca au bagat ceara, abia dupa asta semneaza si ridica masina !
                Cere si o verificare a punții (nu inspectie vizuală) Daca fac nazuri...amenință-i cu vocea clientului sau opc, ai tot dreptul... esti parte pagubită
                Last edited by andrei_mircea; 13 July 2017, 17:55.
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #23
                  o sa insist sa le zica tata sa faca verificarea puntii. masina nu e a mea si nu pot sa fiu ceva gen..ma duc eu personal si stau acolo sa faca tot ce vreau. tata merge pe incredere ca nu o sa-l fraiereasca prietenul ala de la dacia. dar o sa ii mai amintesc la tata iarasi sa le zica sa verifice puntea si sa bage ceara. de stat personal nu o sa poata sta ca nu prea are el timp de umblat aiurea. a primit oricum o masina de schimb de la reprezentanta timp de o saptamana
                  Semințele acelaș gust are.

                  Comment


                  • #24
                    am luat masina acasa. arata exact ca si cand ar fi iesit din parcarea reprezentantei, nu are rost sa ii fac poze, arata la fel. fara diferente de culoare
                    atasez poze cu factura. ce s-a schimbat si pretul manoperei pentru fiecare chestie.

                    cost total pentru reparatie (platit de asigurare,bineinteles) 10950 de lei dupa o reducere de 8% cica. altfel era 11956 sau ceva de genu. pai "babaiatule" de astia 11000 lei schimbam tot loganu si il mai si vopseam
                    Attached Files
                    Semințele acelaș gust are.

                    Comment


                    • #25
                      137 de lei o emblema...

                      Comment


                      • #26
                        sau 5 lei sa imi scoata roata din portbagaj )
                        Semințele acelaș gust are.

                        Comment


                        • #27
                          am atins pragul de 20 de mii de km cu stepwayul. la multi ani stepway )

                          cu mpi-ul ar fi trebuit sa ma apropii de pragul de 160 de mii,dar de ceva vreme circul cu cititorul de viteza defect..ma indrept spre 2000 de km facuti de cand s-a defectat captorul
                          Attached Files
                          Semințele acelaș gust are.

                          Comment


                          • #28
                            o mica revizie la logan + acte reinnoite
                            saboti frana spate inlocuiti, cilindrii frana inlocuiti (cica scapau putin lichid de frana-->trageam de frana de mana in prostie ca abia tinea), captor viteza inlocuit cu unul de origine, curea si intinzator sau cum ii zice pentru cureaua alternatorului, cost total piese + manopera 800 de lei.
                            baterie rombat premier 60ah 280 lei
                            asigurare 318 lei rovigneta pe un an ~150 lei
                            observatii: sa verific mai des uleiul de la motor ca are deja o varsta si incepe rugina si la praguri.
                            alte observatii: sa mai tina 2-3 ani si ajunge tichet.
                            Last edited by grigu32; 17 November 2017, 17:33.
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment


                            • #29
                              sandero stepway: aproximativ 35 de mii de kilometri, fara alte probleme, accidente..doar mici zgarieturi pe care ori le-a facut tata ori a avut ghinion cu niste pietricele
                              a vorbit cu cineva din reprezentanta si i se poate oferi o resoftare la euro 6b sau ceva de genul si se pare ca se poate resofta in reprezentanta fara sa fie afectata garantia sau ceva 1.5dci de 90 la 110. are cineva vreo idee la ce pret? eu am gasit la cineva in cluj (a-team performance) cu 200 de euro resoftat la 120 de cai cu posibilitatea de a pune pe butonul ECO harta de 75 de cai sau cea de 90, presupun ca la fel se poate si in reprezentanta. daca nu e pretul mai mic la reprezentanta nu are rost sa fac resoftarea la dealer ci la cei din cluj..ma gandesc eu

                              logan: au aparut noi oportunitati in viata mea, si am ajuns la concluzia ca daca imi urmez planurile, nu stau mai mult de 6-7 ani maaaxim in romania, deci nu am sa strang bani pentru o masina noua, ca sa o tin 2-3 ani (ca in 2 ani abia strang de un avans sau chiar suma totala) asa ca imi iau inima in dinti, si anul viitor o bag la refacut total. lista de modificari pentru anul viitor la capitolul tabla este urmatoarea: portiera stanga fata NOUA de uzina, capota motor cu bad boy (nu sunt hotarat daca sa o schimb cu una SH sau noua, pentru ca la marginea capotei spre numarul de inmatriculare, pe dedesupt se desface efectiv vopseaua si ramane rugina..vad eu atunci ce zice tinichigiul), anulez butucul de deschidere portbagaj pentru ca o sa-mi montez in curand actuator cu modul de deschidere din telecomanda, posibil prag stanga sofer inlocuit, e ruginit (partea unde se pune cricul) si putin exfoliata vopseaua si..ati ghicit, rugina sub vopsea... aripi spate taiate si pus in loc aripile fata inversate (ca am observat ca sunt mai rezistente aripile fata ca cele spate la rugina) sau in functie de buget, poate inlocuiesc cel putin un panou cu unul nou de uzina si cam atat de schimbat, in rest, curatata toata pana la tabla curata si revopsita in cuptor cat mai profi se poate, iar culoarea o schimb de la gri perlat la un verde cameleon aproximativ ca cel din poza.

                              inainte sa o vopsesc bineinteles, am sa achizitionez niste material vibroabsorbant sau cum s-o numi si am sa-l pun pe podea, in portbagaj si probabil si in usi..nu stiu ce material sa folosesc, as folosi ceva specializat care sa-mi ofere atat protectie la zgomotul din exterior cat si protectie termica. pentru capitolul asta am sa ma mai interesez ce materiale sa folosec de pe forumul acesta sau celelalte specializate pe car audio si vad eu ce si cum. nu zic nu nici la chestiile de genul fonomin (sper ca am zis corect) sau alte materiale diy sau mai ieftine din cauza firmei producatoare.

                              sper din tot sufletul sa reusesc sa fac asta, pentru mine ar fi ceva wow si as fi multumit de ce ar deveni dupa masina. in principiu nu as vrea sa depasesc suma de 3000 de euro pentru toate asta..in cazuri extreme mai pluses cu 500 de euro, dar mai mult de atat in niciun caz. sper doar sa-mi iasa si sa "ma unga" cineva cu niste "alifii" ca sa mai primesc si eu o reducere ceva sa nu coste asa mult vopsitu si manopera. wish me luck!

                              pana anul viitor, urmeaza sa cumpar 2 cauciucuri de vara pentru logan (nu m-am hotarat de care) + in vara/toamna sa cumpar un set de cauciucuri de iarna. dimensiunile standard
                              Attached Files
                              Last edited by grigu32; 10 April 2018, 21:32.
                              Semințele acelaș gust are.

                              Comment


                              • #30
                                Euro6b e pe rechemare voluntară, micșorare noxe NOx motorul devenind mai eco dar mai puturos. Ai 90cp vei rămîne tot cu 90cp
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google