Motor 0.9 TCe Sau 1.0 SCe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ai dreptate dar ca si fiabilitate tot pe 1.6 16v/1.5 dci 110 cp ma bazez. Nu suport eu motoarele mici, am eu ceva cu ele )

    Seba da, ai dreptate dar te mai gandesti si la intretinere pe viitor.
    " gumele alea de chiloti rasucite pe sarma de la dacia, cum aveau aeromodelele alea de hartie pe vremuri ce le lansam de pe bloc." ) )
    Last edited by Christnacht; 22 January 2017, 00:50.
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #47
      Motoare mici supraalimentate = viitorul

      Vă certați și nu știți ca motoarele diesel din 2020 se vor scoate din fabricație. Viitorul va fi cu motoare pe benzina de cilindree mica supraalimentate. Deci motorul 0.9TCE este cel mai bun și performant motor pe care l-a putut pune Dacia de când s-a înființat fabrica. ..Nu vă mai lăudați propriile mașini. Fiți obiectivi!

      Comment


      • #48
        Data postarii .21st January 2017


        Dupa 5 luni de zile, te-ai trezit si tu sa ne certi ca ne certam.

        Comment


        • #49
          Motorul 0,9 isi face foarte treaba pe berlina cel putin....la celelalte nu stiu. e exact ce trebuie pe Logan momentan...ar mai trebui rezolvate problemele cu oscilatia turatiei dupa pornire

          Comment


          • #50
            Salut.

            Va recomand sa evitati motoarele 1.0. Masina mea are acum 17.000km si motorul s-a stricat. Cuzinetul de la una din biele s-a rupt si s-a rasucit in motor. A lovit vibrochenul si lantul de la distributie. Motorul trebuie schimbat nu mai este nimic de facut. Cei de la Dacia nu vor sa-mi repare masina pe garantie deoarece a fost montat GPL aftermarket pe masina.

            Comment


            • #51
              Mai e un caz cu un Duster 1,2 Tce euro 5.Proprietarul si.a montat GPL apoi motorul a pierdut uleiul,motorul muci..Se judeca cu Dacia..Aceiasi situatie cu tine..Posibil la el sa fi fost un lot prost..Chiar sunt curios cum se termina procesele.In 2 ani aflam..
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • #52
                Probabil in cazul la Duster o sa piard proprietarul
                Nu am vazut 1.2 tce cu gpl de fabrica
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Originally posted by eugen.rusu5 View Post
                  Salut.

                  Va recomand sa evitati motoarele 1.0. Masina mea are acum 17.000km si motorul s-a stricat. Cuzinetul de la una din biele s-a rupt si s-a rasucit in motor. A lovit vibrochenul si lantul de la distributie. Motorul trebuie schimbat nu mai este nimic de facut. Cei de la Dacia nu vor sa-mi repare masina pe garantie deoarece a fost montat GPL aftermarket pe masina.
                  Gpl a fost montat la reprezentanta Dacia?
                  Cei din reprezentanta sustin ca nu se pierde garantia daca montezi Gpl la ei.

                  Comment


                  • #54
                    Atasez niste poze. Pur si simplu m.am saturat de masina asta

                    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

                    Originally posted by C.Mike View Post
                    Gpl a fost montat la reprezentanta Dacia?
                    Cei din reprezentanta sustin ca nu se pierde garantia daca montezi Gpl la ei.
                    Nu a fost montat la reprezentanta. La un service autorizat rar si cu instalatie landi renzo exact cu cea cu care vine din fabrica.

                    Daca va vine sa credeti cei de la serviciu relatii cu clientii nici nu mai raspund la email/telefon. Pur si simplu sunt socat de gradu de nesimtire de care dau dovada. Zici ca vorbesc cu fane din coltul blocului nu cu o multinationala.

                    Rusine. Asta dupa ce sunt la a 7 masina din grupul Dacia/Renault - 4 dacia / 3 renault


                    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
                    Last edited by eugen.rusu5; 3 February 2018, 11:43. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      In cazul asta este limpede, pa garantie.
                      Nici daca montezi Gpl in reprezentanta nu este sigura treaba cu garantia.
                      De exemplu eu am intrebat despre asta la VC si mi s-a spus clar si raspicat "Se pierde garantia", chiar si daca montez Gpl in reprezentanta, desi reprezentanta sustine ca nu este asa.

                      Comment


                      • #56
                        Instalația gpl trebuie să fie autorizată de Dacia pe modelul respectiv, X52 cu B4D401 nu are gpl omologat
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #57
                          Da, acum am aflat si eu dupa ce am dat 100 de telefoane ca motorul 1.0 este facut sa iasa cat mai ieftin si s.au folosit cele mai proaste materiale.
                          Si da, am auzit si ce zici tu ca nu se monteaza din fabrica.


                          Da, eu sunt socat dupa 17000 km sa se rupa motorul? Penibil!
                          Last edited by 77sky; 4 February 2018, 18:30. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            La orice marca exista asemenea cazuri. Chiar si la Logan 1 1.6 16v stiu un caz in Germania cand s-a rupt arborele cu came sub 10 000 de km (a scris omul pe carsurvey.org)

                            Trebuia sa astepti minim 1 an inainte sa faci modificari la motor.
                            1.0 sce e motor relativ nou despre care nu stim prea multe legat de fiabilitate.
                            Ai facut un pariu (ca nu se strica motorul), ti-ai asumat un risc si ai pierdut.
                            Asta e, incearca sa iti micsorezi paguba. Vezi daca poti gasi ceva piese la second hand.

                            Referitor la ceea ce zic colegii ca GPL ul nu dauneaza deloc motorului.
                            Nu e chiar asa. Pe net zice ca modul de ardere al GPL ului supune chiulasa la temperaturi mai mari. Temperaturi mai mari plus ulei 5w30 care e cam apa de ploaie nu are cum sa faca bine unui motor care este foarte turat.
                            La vechile mpi uri de la Dacia, motoarele aveau tolerante mari, erau departe de a fi duse la limita (mergeau cu GPL si resoftari mult si bine).

                            Pentru viitor, cand alegi o masina e bine sa citesti inainte cat de mult poti despre motor, cutie, fiabilitatea modelului in general.
                            Orice decizie ai lua, asigura-te ca iei o decizie informata.
                            De exemplu daca citesti experiente ale utilizatorilor ai sa vezi ca motorul de 1.2 turbo de pe Duster e destul de sensibil (cazuri de motoare duse si pe Duster si pe Renault Captur sub 50 000 de km). Asta doar asa ca exemplu din aceeasi ograda.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • #59
                              IN legatura cu postul 54 , vad bine ? sorbul pentru pompa de ulei este din plastic(in afara de sita care se vede ca este din metal) ?!?

                              La tine pare a fi defect de fabricatie , cuzinet cu probleme .
                              Eu zic sa incerci si o reclamatie la ANPC , chiar daca Dacia are scuza GPL-ului , pana la urma poti cere o expertiza care sa demonstreze ca acel cuzinet nu s-a facut bucati din cauza instalatiei gpl.

                              Este grav ce se intampla , daca chiar sunt probleme de fabricatie , cu siguranta vor mai fi si altii la care sa se rupa cuzinetii , parca sunt motoare facute in China de o companie de care n-am auzit in veci. Bataie de joc.
                              Last edited by prometheus; 4 February 2018, 14:00.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #60
                                Da, aia e pilitura din cuzinet. S-a dus in tot motorul.

                                Da, nu vreau sa intru in discutii fara sfarsit.

                                Am scris in ideea ca alti sa nu pateasca ce am patit si eu si cei de la Dacia sa nu castige in fata noastra consumatorul de rand.

                                O sa mai scriu cand o sa aflu costuri si solutia de a rezolva situatia.

                                Da, am obtinut expertiza de la o firma care monteaza GPL
                                De la un service mare din Bucuresti si de la un prof universitar specializat in motoare de la UPB.
                                Last edited by 77sky; 4 February 2018, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google