Problema Viteza Maxima...sau Nu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Viteza Maxima...sau Nu ?

    Salut baieti , am o mare nedumerire in legatura cu viteza maxima la al meu logan 1.6 16v euro 4 facelift , specific si lucrul acesta ca sa fie totul cat mai clar ...pai ceva e foarte ciudat , al meu nu a trecut niciodata de 195km/h pe ceas si asta fiind la vale pentru ca pe drum drept nu trece de 190km/h pe ceas ...in schimb am auzit la alti posesori de acelasi tip de motorizare pe logan cum ca ar prinde mai mult de atat , 200 ! ba chiar mai mult unii sustin ca ar trece si ar lua tot bordul . Acum partea cea mai ciudata e ca am vazut cu ochii mei cum altele prind mai mult si al meu nu , ca de exemplu loganul lui Razvan (JWE) care e 1.4 si sustine ca nu are soft sau alte modificari mecanice inafara de o simpla toba sport si dupa cum se vede si in poza e trecut de 180km/h pe ceas pe centura ploiestiului ...mai cunosc exemple dar momentan nu am poze ca sa va si dovedesc pentru alte motorizari . Am avut si un logan 1.6 8v cumparat de nou ...fara soft sau alte modificari si mentionez ca niciodata nu a trecut de 185km/h pe ceas . Deci pana la urma unde ar fi problema ? De ce altele ating aceste viteze "uimitoare" , iar eu nu am reusit asemenea performante ? E vorba de o problema mecanica la masina pe care o am in momentul de fata sau este alta explicatie ? Lamuriti-ma...
    Attached Files

  • #2
    Te-as ruga ca pe drumurile publice sa mentii maximul vitezei legale permise in acel loc! Nu de alta, dar daca ai chef sa mori, nu trage si pe altii cu tine!
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #3
      Acelasi comportament l-am observat si eu la Sandero II Ph1. Unele merg peste limita declarata de constructor, a mea ramane acolo. Totusi, incearca sa mergi cat mai aproape de limita legala, viteza dorita de tine depaseste cu mult limitele Logan-ului.

      Comment


      • #4
        da eu va inteleg si sunt de acord cu voi dar nu despre asta era vorba ...si eu v-as ruga sa raspunde va rog frumos la ce am intrebat...

        Comment


        • #5
          Centura ploiestiului e un loc aparte. Se obtin viteze foarte mari pe sensul bv-buc datorate pantei, chiar daca nu se observa.

          V-max se obtine in conditii ideale, sunt foarte multi factori care influenteaza : presiunea anvelopelor, tipul de benzina, conteaza pana si faptul daca e veche sau proaspata, daca e vant sa nu si din ce directie bate, bujiile (uzura, calitate, reci sau calde) alaturi de intreg sistemul de aprindere , producatorul filtrului de aer, km parcursi de cand ai facut revizia, umiditatea din aer, temperatura exterioara, la cele care au clapeta electronica din cauza unor defectiuni se deschide doar la capacitate de 95%, pentru un mers normal nu se simte, dar la v-max conteaza; uzura ambreiajului.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            la l1ph2 eroarea de vitezometru e mai mica decat la l1ph1, o posibila explicatie ar fi asta. eu am dat acele inapoi cu 5km/h si acum am pe bord cat arata radarele fixe si gps-ul, in config asta in germania am mers maxim 190. cu anvelope 195/50, face mai mult decat bordul, dar vmax pe gps nu depaseste 200. real, undeva la 195 a mers maxim, cu roti mai mici si pinion de-a 5-a de diesel.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              deci de la 190 pe bord la mine pana la 195 real a tine e diferenta foarte mare la logan...tocmai de asta spun ...de unde diferenta asta ? revizia am facut-o luna trecuta si am pus filtru de aer putin mai scump , am acceleratie pe cablu fiindca e euro 4 , benzina ii bag mereu nu e o problema asta doar ca bag de 95 care e cea mai ieftina si doar de la petrom ori omv sau mol , bujiile au fost schimbate , presiunea e foarte ok . sa fie oare de la softul pe care il am pe masina ? proprietarul mi-a spus ca are soft masina si sunt 100% sigur ca are findca trage mai bine in ture mari decat un 16v cu soft de fabrica .

              Comment


              • #8
                Softul nu da un v-max mai mare decat mapa de fabrica.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  oricum sunt sigur ca ceva nu e in regula cu masina mea pentru ca in prima poza unde e 1.4 se observa ca turatia e la 5000 ceea ce inseamna ca real are 170km/h la 180 pe bord si e destul pentru 75cp , eu mai mult ma iau dupa turometru pentru ca ala nu minte niciodata , pe cand la mine turatia e undeva la 5300 cand am 190 pe ceas care inseamna si 180km/h real deci diferenta e destul de mica pentru cei 20 de cai pe care ii am in plus fata de masinuta lui Razvan . mie niciodata nu mi-a indicat mai mult de 183 pe gps si asta cand eram la vale si aveam 195 pe ceas ... sa incerc totusi sa pun softul original al masinii ?

                  Comment


                  • #10
                    Mai bine incearca benzina de 99...

                    Comment


                    • #11
                      iau in calcul si benzina de 99 ...sa incerc sa fac toate cazurile favorabile

                      Comment


                      • #12
                        Daca gasesti o solutie, si eu sunt curios, nici a mea nu ia mai mult de 185 kmh pe ceas pe GPL(nu stiu cat de apropiat de realitate e, cert e ca la 3000 rpm am cam 103 kmh). Si e remapata si a mea, si inainte de remapare acelasi lucru.

                        Comment


                        • #13
                          @iulica: cu rotile stock nici a mea nu trecea de 185-190. cu roti mai mici, arata mult mai mult bordul, dar vmax real e in jur de 190-195. nu-ti dai sema din masina, dar daca ai o mica vale sau un usor vant din spate, aia 5km/h de la 185 la 190 ii scoti cumva. iar daca ai vant din fata, atunci nici 180 nu scoti.
                          @827sam: tocmai ca un soft bun, care da ceva crestere de putere, te ajuta sa ai vmax mai mare. daca ai crestere de putere reala pe zona 5500-6000rpm, musai sa ai si vmax mai mare. n-am mai alegrat-o in halul asta de multa vreme, dar tin minte ca pe turometru facea cam 5800rpm.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            1.6 16v are 105 cai la 5750rpm, indiferent de harta, a, ca pana acolo toata plaja de cuplu e imbibata cu benzina, da, dar stiam ca maximul unui motor e dat de interne, ca atare si softul...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              sper sa gasesc o solutie...cu alte roti nu am incercat niciodata dar eu vorbesc de viteza maxima reala pentru ca nu ma ajuta sa vad 210 pe bord si real sa am 170...sa fim seriosi daca vroiam viteza imi luam alta masina dar eu am deschis acest topic crezand ca am o problema mecanica pentru ca stiu de la altii ca trebuie sa atinga o viteza maxima mai mare . viteza maxima e un criteriu dupa care iti poti da seama ca masina ta merge foarte bine si nu are probleme la motor .
                              ...si seba de la 5300 rpm la 5800 e diferenta foarte mare , eu tocmai asta incerc sa va explic... eu imi cunosc masina si niciodata nu o sa atinga turatia asta in viteza a5a nici la vale... deja la 5300rpm eram la vale

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google