0.9TCe Vs. 1.6MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Motoarele aspirate sunt mai fiabile...acum fiecare face cum vrea.
    Acu' nu vedeti ca dupa garantie incep problemele la mai toate...

    Comment


    • #17
      Am 12 ani si 89k km cu MPI-ul. Daca ma tine atat 0.8 TCe cu Easy-R sunt multumit.

      Comment


      • #18
        Dife = Diferențial, JS3-ul ține motorul mai turat la aceeași viteză, e gândită așa ca să nu schimbe sus/jos de n-șpe ori la viteze mici
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Originally posted by XanRO View Post
          Problema e ca imi place foarte mult MCV Stepway Bleu Azurite si vreau automata, iar Easy-R nu se poate pune cu 1.5 pe MCV Stepway, desi pe Sandero Stepway se poate. Daca exista culoarea pe MCV normal renuntam la Stepway ca sa iau 1.5 Easy-R.
          eu am MCV stepway 0.9TCE, extern imi ia cam 5.4 asta in perioada de rodaj si a inclus transfagarasan si transalpina, mers relaxat.
          pe drumul spre munca oras(Buc) + centura imi ia cam 7.1-7.3

          trage foarte frumos si sunt extrem de multumit de alergerea facuta. initial am vrut tot cu Easy-R dar dupa ce am testat unu facand comparatie cu DSGul care il aveam inainte pe Passat, am zis ca e mai bine manuala

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google