Discutii Generale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • din pct meu de vedere, biciclistii ar trebui testati si sa li se dea carnet, sa li se ia permisul, exact ca oricarui alt conducator d evehicule in trafic. lege n-au, nesimtiti sunt (multi dintre ei), prosti/inconstienti sunt (multi dintre ei)asigurare n-au, practic orice vita pe doua roti poa' sa faca ce-o taie capul in trafic, ca n-are nici o raspundere. eu ca biciclist si sofer, cobor la trecere, nu merg pe mijlocul benzii, semnalizez, ma opresc daca pe ista scrie "stop" sau cand schimb directia, ma asigur. pot insa sa gasesc in 5 minute 5-6 specimene pe doua roti care nu fac nici unul din lucrurile astea. aia n-au aceleasi obligatii? mai mult, daca din vina unui biciclist se intampla un accident, sar imediat tot soiul de semiretarzi de pe margine (evident, nici unul cu permis de conducere) si se iau de sofer. atata timp cat majoritatea biciclistilor si pietonilor sunt inconstienti, nesimtiti si fara cunostiinte elementare in ale regulilor de circulatie, le-as interzice accesul pe strazi. valabil si pt soferii nesimtiti. esti prost, stai acasa. nu cunosti regulile, iti iei 4 insotitori (cu permis de conducere valabil), fiecare te tine cu o sfoara si tu spui pe unde vrei sa mergi, iar aia te dirijeaza.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Adaugă și mulți bețivi și fără veste mai ales noaptea prin localități.

      Comment


      • Ajungem la vorba mea: decat sa te chinui sa educi biciclistii (misiune imposibila, romanii fiind un popor needucat prin definitie), mai bine interzici circulatia bicicletelor in trafic. Are rezultate imediate si foarte bune.

        Comment


        • Si pentru ca tot romani (needucati prin definitie) conduc si motociclete, autoturisme, TIR-uri, ba chiar si barci, vapoare, avioane...sa se interzica tot!
          Deplasarea se va face "perpedes", alergarea va fi considerata "depasirea vitezei"...si tot se vor gasi cativa sa faca accident lovindu-se cap in cap in coloziuni pe la colturile cladirilor.

          Comment


          • cedebe-l, postarea zilei

            Comment


            • Postarea anului chiar, dar la misto.
              Luatul in derizoriu e tot tipic romanesc, specific in general sudistilor.
              Daca un sofer incalca legile rutiere, ii ieri permisul, ii faci dosar penal eventual.
              Biciclistului ii iei ce? Boii de la bicicleta?
              Ii dai amenda, inteleg. Pe care nu o plateste, majoritatea biciclistilor sunt oameni fara venituri mari, doar aia carora le pasa de mediu dintre cei cu bani, mai folosesc bicicleta.

              Comment


              • Postarea mea s-a vrut a fi sarcastica...nu mistocareala.
                Ca si conducator auto am exact aceleasi probleme vizavi de biciclisti: nu ii obliga nimeni sa stie sau sa respecte regulile de circulatie, pot circula beti, fara veste, fara lumini, nu au RCA, etc, etc...iar prin zona noastra sunt mult mai dobitoci decat in alte orase, credeti-ma!
                In Brasov am vazut foarte rar biciclisti fara casca...in Braila aproape ca nu am vazut nici unul CU casca.
                Dar de aici si pana la a interzice bicicletea...e cale lunga.
                O rezolvare as vedea ca biciclistii sa se incadreze in acelasi regim ca si soferii, motociclistii...cu permis, cu ITP, cu echipament obligatoriu, cu RCA, tot tacamul.
                Ar fi cum s-a intamplat in cazul scuterelor care ati vazut cum au disparut de pe sosele odata cu introducerea obligativitatii permisului si a celorlalte obligatii.
                De aceea nu am nimic cu biciclistul care circula corect, stie si respecta regulile, semnalizeaza cu bratul si se da jos de pe bicicleta cand traverseaza pe trecerea de pietoni....ba chiar il apreciez ca nu trebuie sa puna in miscare o tona si ceva ca sa deplaseze un singur cetatean de colo-colo. Nici nu consuma, nici nu polueaza...

                P.S. Eu nu stiu sa merg pe bicicleta.

                Comment


                • He, hai acum să comentăm acest aspect. Acum câteva săptămâni mergeam pe jos și treceam printr-o parcare foarte mare a unor instituții de stat. Foarte aglomerată și acolo se parca dublu. Am văzut o dubiță a unui curier care se chinuia să treacă la câțiva cm de mașinile înghesuite. Atunci am început să mă gândesc cum se organizează angajații din instituții să iasă din parcare. Vine un anunț prin email? "Posesorul mașinii ABC este rugat să vină în parcare?".... mă rog, apoi am văzut o duduie care se lupta să bage o mașină între altele două prin parcare laterală pe partea stângă. Ea era cea care parca dublu. Nu am prea văzut numere de telefon prin parbriz, de aia mi-am pus întrebarea.... dar se descurcă bugetarii cumva.

                  Uitându-mă la duduie, am constatat că nu are senzori de parcare. Și am râs: "i-ar fi fost mai ușor, sărăcuța". Apoi mă uit la următoarea, și la următoarea, și tot așa.... niciuna cu senzori de parcare. Ajung apoi în parcare unei instituții de forță, multe Loganuri și Dustere.... niciunul cu senzori de parcare. Ajung la o intersecție și mă uit la toate mașinile care trec: foarte rar senzori de parcare.

                  Am văzut VW Passat destul de nou fără senzori de parcare spate. Am văzut și câteva mașini de peste 25000 € fără senzori. Dar am văzut și una, doar una, cu senzori pe față. Foarte multe ligheane nemțești VW fără senzori de parcare. Și multe mașini zgâriate pe bara din spate.

                  Sumarul experimentului meu statistic este că din vreo 300-400 de mașini văzute prin centrul Bucureștiului (nu Ferentari), sub 15% aveau senzori de parcare spate. Nu mi-a venit să cred pentru că este totuși un dispozitiv destul de ieftin față de valoarea mașinii. Mai puțin în cazul cazanelor de 1000€.

                  Comment


                  • Ce e aia "parcare dubla"? Chiar nu am mai auzit termenul, de aia intreb.
                    Apropo de senzorii de parcare, ca si alte dotari ale masinilor moderne...ajuta dar nu rezolva problema principala: piesa dintre scaun si volan.
                    Tuta, talambul si miserupistul vor parca prost si vor lovi masinile din jur indiferent cat de dotata e masina lor.

                    Comment


                    • Am preluat și eu termenul de pe drumuri. Nu știu dacă este "profesional". Este parcarea în partea laterală a unui șir de mașini deja parcate, închizând astfel ieșirea mașinii din dreapta. Sau parcarea în fața unor mașini garate (perpendicular), închizându-le astfel reintrarea pe drum.

                      Pentru bucureșteni, este cam ceea ce se întâmplă zilnic în cartierul Militari. Acolo există și parcare triplă iar vecinii se sincronizează la veniri și plecări precum o autobază RATB



                      Last edited by gecmc94; 17 December 2017, 14:02. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Mai degraba e corect termenul de blocare.
                        Pentru blocare as vrea ca in codul rutier sa se prevada suspendarea permisului pe 30 de zile sau 10 punncte amenda, fara reducere 50% in 48 de ore.
                        Motive si scuze exista, dar nu ma intereseaza dimineata, cand eu caut dobitocul /dobitoaca care m=a blocat, sa pot pleca.
                        Last edited by mr.K; 17 December 2017, 22:20.

                        Comment


                        • Salut!
                          Se ocupa cineva de modificari electrice tablou de bord ,computer bord?

                          Multumesc!
                          vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                          vand lampa adaptabila la torpedo

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Mai degraba e corect termenul de blocare.
                            Pentru blocare ...
                            Motive si scuze exista, dar nu ma intereseaza dimineata, cand eu caut dobitocul /dobitoaca care m=a blocat, sa pot pleca.
                            Corect. S-au cand te intorci dupa 10 ore muncite noaptea.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google