Curățare Depuneri Consistente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curățare Depuneri Consistente

    Am descoperit azi un motor care prezintă niște depuneri groaznice, parțial solidificate. Nu știu care a fost cauza, probabil uleiuri proaste, poate uleiuri amestecate, nici nu mai contează. Există vreo posibilitate de dizolvare treptată a acestora cu vreun flush sau o altă soluție specială ?
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Multumesc Ionut

    Comment


    • #3
      la nivelul asta e de dat chiulasa jos... tot ce pleaca de acolo risca sa se blocheze in alte parti... daca nu pe la supape poate prin alte parti... mai un sorb de la pompa de ulei, mai un orificiu ceva

      Comment


      • #4
        asa arata si 1.4-le meu. km putini, mers numai hata-hata 30min prin oras, termostat blocat pe deschis (banuiesc ca de la amestecul bogat s-a consumat mare parte din ulei in timp, fara ca masina sa fumege sau macar sa miroase a ulei ca la un motor defect). batranii zic ca ar merge spalat cu motorina, in sensul ca de 2-3 ori bagi motorina in loc de ulei, pornesti motorul, illasi sa mearga 1-2 minute si golesti zeama...un amic ce-a lucrat pe la peugeot, seat, porsche, zice ca macar partea de sus, ce se vede si-n poza, ar trebui spalat frumos cu benzina/motorina/diluant - atat cat se ia jos si cam asta e, daca nu vrei sa desfaci tot motorul si sa-l iei la perie de la capacul distributiei pana la baia de ulei.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Ma bag si eu in seama. La noi la munca, respectiv motoare mari diesel, locomotive. Baietii de la echipa de mecanici folosesc degresant pentru astfel de motoare si curatarea pieselor. Respectiv asa ceva http://www.khlloreda.com/eng/productos/kh7-motor.shtml. se gaseseste si in RO.

          sigpic

          Comment


          • #6
            Acum depinde cati ani are masina si care este durata estimata ca va mai fi utilizata, ca sa merite efortul si cheltuiala unei demontari.
            Se mai poate incerca utilizarea unui ulei cu potential de curarare depuneri si schimburi la max. 5 mii, dupa care verificare daca intr adevar e asa cum se lauda producatorii acestuia. Poze inainte si dupa.
            Eu stiu doar de asta; pe restul le puteti alege voi.

            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ciobanu Ionel View Post
              Multumesc Ionut
              Înțeleg ca e masina ta.

              Ce ulei s-a folosit la schimburi?
              Castrol cumva (după nuanta depunerilor) și la intervale de schimb de minim 15.000km?

              Comment


              • #8
                KH7 ăla presupun că îl folosesc pe motoarele deja demontate, nu ? Depunerile sunt atât de groase încât sunt șanse mari să astupe toate orificiile din chiulasă.

                Cred că singura variantă fără demontare ar fi utilizarea repetată a unui ulei cu putere mare de curățare și schimbarea lui la intervale scurte, cum zice Iancu.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Inuman.

                  As incerca prima data cea mai simpla solutie, un engine flush, de la Liqui Moly pt ca vad ca e foarte laudat pe afara (4,5 stelute din 200 de review-uri ) .

                  Doar ca nu l-as turna peste uleiu uzat, as pune ulei nou (ieftin) + engine flush si lasat sa mearga vreo 15 minute , pe la 80-90 lei toata operatia. Daca bugetu permite as repeta operatia, sau la urmatorul schimb repetat (intre timp pus un ulei cu bune propr. de degresare si nu lasat mai mult de ~2000 km ) .

                  Si pe cat posibil evitate drumurile scurte, mai ales pe perioada de iarna.
                  ...si oleaca forjat, nu mers ca la mort...o temperatura mai ridicata face bine la motor

                  Chiar nu credeam ca se poate face asa ceva la un motor asa de trainic...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google