Nume De Cod: Sanderica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Gabrieln, lumea poate fi de acord că termenul crossover este mai vag.
    “They were looking to differentiate a Honda CR-V from a Nissan Xterra,” she added. “Why is this vehicle different from an Explorer?” At the time, the Xterra (and Explorer) were inefficient midsize SUVs based on pickup trucks, including the full, separate frame; they were bouncy and relatively crude. The CR-V was a small, relatively efficient utility based on a car -- it rode smoothly and drove much like the Civic with which it shared much of its engineering. Honda didn't want consumers to compare it to the bouncy, thirsty SUVs common at the time.

    It's a light-duty vehicle based on a platform that can be (or is) used for a sedan or hatchback car, according to Stephanie Brinley, senior automotive analyst at IHS Markit.
    El a fost inventat, spune Autoweek, de cei de la Honda care căutau să diferențieze CR-V de un SUV mediu. Iar tehnica din spatele diferențierii este platforma de la care se pleacă. Un crossover pleacă de la o platformă de mașină mică (berlină sau hatch), iar un SUV original pleacă de la o platformă de mașină grea. Dacă iei acest punct de vedere tehnic, Duster este tot un crossover, unul mediu. Iar Stepway este unul mini, un mini-crossover.

    Comment


    • #17
      Trebuie doar sa te obisnuiesti cu plecarea un pic greoaie de pe loc si cu micile intarzieri resimtite la schimbarea treptelor.
      Plecarea de pe loc, cel putin la Easy-R cu dCi, se face foarte prompt; nu inteleg de ce mai greoaie.

      Plecarea lenta se face doar in crawling dar daca se apasa acceleratia imediat dupa eliberarea pedalei de frana se pleaca foarte rapid.

      Mai mult, daca se apasa acceleratia concomintent cu eliberarea pedalei de frana se poate pleca ca si cu o manuala cu rupere de aderenta.

      Totusi, daca tii neaparat, poti picura si un strop de adrenalina in reteta folosind modul Manual
      Nu neaparat modul manual cat turatii mai mari. La turatii mici are tendinta de a schimba lent insa la turatii mari schimba mult mai rapid fie ca vorbim de manual ori de automat. La un test pe CLIP am observat ca la turatii mai mici patineaza mai mult decat e nevoie. Dar la turatii mari (2800+rpm la diesel) face schimbarea fara patinare.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • #18
        Pentru cei care încă nu au aflat Sandero II Stepway e B52Cross, iar din VIN obții VSUVE additional suv version
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Nu pot decat sa-i multumesc lui @t0rquemada pentru informatiile oferite. In documentele primite cu masina nu apar aceste date.

          Originally posted by gecmc94 View Post
          @Gabrieln, lumea poate fi de acord că termenul crossover este mai vag.

          El a fost inventat, spune Autoweek, de cei de la Honda care căutau să diferențieze CR-V de un SUV mediu. Iar tehnica din spatele diferențierii este platforma de la care se pleacă. Un crossover pleacă de la o platformă de mașină mică (berlină sau hatch), iar un SUV original pleacă de la o platformă de mașină grea. Dacă iei acest punct de vedere tehnic, Duster este tot un crossover, unul mediu. Iar Stepway este unul mini, un mini-crossover.
          Daca cineva iti spune ca esti beat, il trimiti la culcare. Cand iti spun doi, te duci tu sa te culci.

          In consecinta, multumiri pentru explicatii.
          Last edited by gabrieln1960; 19 December 2017, 20:03. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Daca nu stiti cum sa ajustati o usa la Sandero, priviti la meseriasii din Rusia!

            https://www.youtube.com/watch?v=IJD5QubIORU

            Comment


            • #21
              Sa speram ca asta nu este o procedura standard Dacia.

              Apreciez jurnalele tale de pe cele doua forumuri. Sunt detaliate, la obiect si cu mult bun simt. Si mergi mai departe cu jurnalul pentru ca informatiile sunt interesante si utile.
              Multi kilometrii fara probleme.

              Comment


              • #22
                Dupa o pauza de o saptamana am pornit ieri masina la -6 grade Celsius.
                Am pus contactul, a pornit "la sfert" si dupa aproximativ 3 secunde la ralanti a avut o sincopa. De data asta nu si-a revenit singurica si s-a oprit motorul. Am incercat inca o data si rezultatul a fost identic. La a treia incercare nu am mai asteptat cele trei secunde si dupa ce turatia a scazut la cea de ralanti am ciupit un pic acceleratia si motorul a mers fara probleme. Apoi in cursul zilei pornirile au fost normale.
                Cel mai mult am fost interesat insa de comportamentul transmisiei dupa o pauza destul de lunga. Easy-R s-a comportat ireprosabil, fara tremuraturi sau zgaltieli.
                La ralanti, la rece, cu radioul oprit, se aude un zgomot usor in partea stanga a bordului si inca nu mi-am dat seama de unde vine. Dupa ce am mers un pic, zgomotul a disparut. De asemenea, cu capota deschisa, stand in fata motorului, se aude un tiuit pe partea volanului.
                Dezaburirea este extrem de rapida. In schimb habitaclul se incalzeste satisfacator abia dupa aproximativ trei, patru kilometri. Dupa aceea insa "baga" caldura la greu.
                La MediaNav am observat ca la anumite intervale de timp dispar adresele din Favorite.
                Spunea cineva ca la el nu se pastreaza setarea de la avertismentul sonor la depasirea limitei de viteza adica la pornire se activeaza desi oprirea s-a facut cu avertizarea oprita. La mine nu se intampla asa ceva, activarea/dezactivarea se pastreaza si nu se schimba decat manual din setarile navigatiei.
                Alte informatii nu mai am, in aceasta perioada Sanderica al meu intra partial in hibernare.

                Comment


                • #23
                  Și a mea este în hibernare de pe 2 ian. I-am scos bateria să îmi testez noul redresor de la Lidl și i-am făcut două încărcări de cam o oră fiecare. Acum, după 60h de la a doua încărcare scurtă are 12.89V, în balcon.

                  Comment


                  • #24
                    Am promis cateva poze dupa ce am pus folie pe geamuri, asa ca iata-le!
                    Desi am dat deja amanunte despre ele, am fac un scurt rezumat.
                    Pe luneta si laterale spate folie neagra cu 5%, pe laterale fata folie ceramica cu 86% care adaugata la geamul original duce la 74%. Folia este Fusion, este montata de agent autorizat RAR si a costat 300 lei. Atentie, pe parbriz nu este voie.
                    Impresia este excelenta in aceste zile calduroase: dimineata este pastrata pe un timp mai indelungat racoarea din timpul noptii iar la pranz este mult atenuat acel aer insuportabil de cald care vine din masina la deschiderea usilor iar mirosul de plastice coapte de soare a disparut cu desavarsire. De asemenea si tapiteria este mult mai bine protejata ceea ce pentru mine reprezinta mult deoarece nu am vrut cu niciun chip sa cumpar huse. Imi place atat de mult tapiteria de Stepway incat nu vad niciun motiv ca atunci cand o sa vand masina (daca o sa apuc sa o vand vreodata) sa o dau cu ea intacta. Cand o sa se degradeze prea mult o sa iau si huse. In plus clima este mult mai eficienta si poate fi folosita mai putin.
                    Noaptea se vede OK prin cele negre in conditii normale de trafic. Nu am mai fost orbit de farurile celor din spate. Cand dai cu spatele in locuri intunecoase (chiar si ziua) se vede foarte putin. Totusi nu este nicio problema, oglinzile laterale, senzorii de parcare si in special camera de mers inapoi fac ca luneta practic sa devina inutila.

                    In alta ordine de idei, luna viitoare trebuie sa-i fac revizia de un an, RCA si Casco.
                    La 6.000 km am facut prima resetare a CB (daca nu se ia in considerare cea facuta la dealer in curte) deoarece m-am lamurit 100% in ceea ce priveste consumul in toate conditiile de trafic si pe orice vreme.
                    Rodajul a fost facut dupa indicatiile din manual si intr-adevar acum, cand o calci, motorasul chiar arata ca poate destul de mult.
                    Transmisia ramane impecabila, ca in prima zi si sa speram ca asa va fi si pe viitor. In ultima vreme am inceput sa merg mai mult prin oras in M si este nemaipomenit sa schimbi vitezele doar cu un mic impuls la maneta.

                    As vrea sa iau bandouri laterale si bandouri pentru colturi. Eventual si o tavita pentru portbagaj. Am gasit la rimi dar nu sunt hotarat. La chederul pentru motor am renuntat. Motorul este curat, zapada nu a intrat si in plus nu sunt 100% convins ca sub el nu o sa se adune mizerie si nu o sa apara rugina la muchia din tabla. Il las asa chiar daca eventual o sa se murdareasca in timp motorul.
                    Si un mic sfat. Cand spalati masina nu uitati sa desfaceti un pic chederele cu usile deschise si sa le stergeti bine. O sa va surprinda cata mizerie se aduna acolo.

                    Urmeaza o scurta plimbare pe valea Slanicului, apoi o tura la Muntele Rosu cand or sa infloreasca bujorii la pachet cu valea Doftanei si un drum in Apuseni cu un ocol pe Transalpina. Pe urma om mai vedea.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Frumos, Săndelul!

                      Pardon, Săndărelul... Ori Sanderică?
                      Ești sigur? Mie tot Săndel îmi vine să-i spun!

                      Să-l conduci sănătos, colega!
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • #26
                        Ii sta bine cu folie.
                        Confirm beneficiile foliei de la masina veche si cred ca o sa trebuiasca sa pun si la cea noua cand o veni.
                        S-a montat cu geamurile date jos sau fara? Nu prea as vrea sa afecteze garantia.

                        Comment


                        • #27
                          @Catalin, multumesc pentru urari, iti doresc si tie la fel.
                          Ai facut cea mai buna alegere posibila de pe piata raportata la pretul platit. Intretinuta cum trebuie si exploatata rational masina nu are niciun motiv sa nu te duca fara probleme minimum 150.000 km.

                          @XanRO, geamurile au fost demontate. Garantia o poti pierde doar daca se strica butonul de actionare electrica a geamului, mufa de legatura sau se crapa plasticele de pe usa. Sau daca te duci sa schimbi geamul pentru vreun defect gen ciupitura. Din ce am vazut eu pe panourile de usi era un material buretos de culoare alba clipsat de tabla si nu s-a umblat la el.
                          Last edited by 77sky; 5 May 2018, 10:14. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Salut!Poti scrie numele firmei unde ti.ai pus folia?Multumesc.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #29
                              Este la Buzau, str. Viilor nr. 10, P.F.A. Constantin Toma Eugen, 0763450427.

                              Comment


                              • #30
                                S-a deschis sezonul la excursii. Prima a fost duminica pe Valea Slanicului: Grunjul de la Manzalesti, muntele de sare de la Lopatari, platoul Meledic si rezervatia naturala Dealul cu lilieci.
                                In total 122 km facuti cu 34,6 km/h viteza medie si consum de 6,1 l/100 km.
                                Asfalt bun 50%, prost 40% si de pamant 10% (la urcare pe platoul Meledic si Dealul cu lilieci).
                                Deoarece am folosit pentru prima data si o camera sper ca o sa am timp sa fac si un filmulet.
                                Poze in linkul de mai jos:

                                https://photos.google.com/u/3/
                                Last edited by gabrieln1960; 8 May 2018, 11:38.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google