Interfata ELM327 Pentru Logan2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by sebibv View Post
    Evident ca ma refer la chinezariile astea ieftine.
    Da, era pentru tine daca ai in plan sa iti cumperi un ELM327.

    Comment


    • #77
      Pai ca merge greu nu e o mare problema. Ideea era sa nu strice ceva.

      Comment


      • #78
        Din cate am citit eu, se merita sa cumperi o interfata cu chip ELM327 original si WiFi, astfel, cel putin in privinta telemetricii in timp real, rata de transmisie a informatiei de la interfata la telefon e maxima.

        Pentru 'sebibv', mai demult cand m-am mai interesat de interfetele astea pe eftineala ELM327, in unele recenzii pe ytube, erau unii care ziceau ca jucariile ieftine iti pot praji electronica dp masina, dar nu te baza 100% pe asta, s-ar putea sa fie doar zvonuri.

        Oricum, chinezariile pot da erori de citire&interpretare si cu siguranta transmit informatia mai lent decit chip-ul original.

        In cazul meu, cu sCe, inca nu stiu sigur daca o interfata ELM ma ajuta sa citesc voltajul, temp&pres ulei si temp apa, ca pe mine strict pentru astia 4 parametrii ma intereseaza jucaria asta.

        Comment


        • #79
          Realizezi, sper, că la toate mașinile noi presiunea uleiului e 0(nu e presiune) sau 1(e presiune) deci ce vrei să vezi nu știu - asta îți spune și TdB
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #80
            Temp ulei, apa si voltajul la baterie - astea le pot vedea prin interfata ?

            Comment


            • #81
              Voltaj baterie, temperatura apa, boost turbina, presiune in rampa de injectie(diesel), consumul de combustibil, pozitia pedalei de acceleratie, engine load si mai multe pe langa. Temperatura ulei nu imi aduc aminte sa arate, posibil doar daca motorul este dotat cu senzor de temperatura ulei? Stiu ca are senzor de nivel, daca e sa scada nivelul se aprinde martorul in bord.
              La benzinare arata si informatie despre senzorii de oxigen (sonda lamba), clapeta acceleratie (daca este electronica).
              Teoretic tot ce este senzor si trimite info in ecu aplicatia poate citi informatia si o afiseaza. Cu cat este mai bun elm ul cu atat se actualizeaza mai repede informatia afisata.
              Pentru unele masini se gasesc pluginuri pentru aplicatia Torque care ajuta cu alti senzori, de exemplu pentru cutia automata (unele au ecu separat).
              Last edited by RazvanF; 12 January 2018, 19:39.

              Comment


              • #82
                Super. Mersi de informatie !!

                Comment


                • #83
                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Realizezi, sper, că la toate mașinile noi presiunea uleiului e 0(nu e presiune) sau 1(e presiune) deci ce vrei să vezi nu știu - asta îți spune și TdB
                  Adica tot ce este nou si modern, se bazeaza doar pe o sonda "pressure switch", un manocontact cum avea pe vremuri Dacia 1300, pentru becul din bord.
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • #84
                    Am luat si eu dracia asta, întrebarea era dacă merge să o las conectată sau trebuie mereu scoasă? Am văzut că se oprește singură, trebuie pornită când revin la mașină.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      Din cate stiu o poti lasa conectata mereu. Dar nu garantez ca nu sunt specialist.
                      Offtopic: tu cumperi toate draciile de pe aliexpress ? Esti clientul nr. 1

                      Comment


                      • #86
                        Am facut si eu comanda de una, exact ca aia numai ca pe negru. Actuala pe care o am este modelul vechi si este mare.
                        Exact sub medianav am lipit cu banda dublu adeziva un telefon android cu ecran de 5 inch pe care am instalata aplicatia torque.
                        Telefonul sta deschis in permanenta si se incarca cand pornesc motorul, este alimentat de la priza de 12v. Intra in sleep dupa ce ramane fara incarcare, la interval de 1 minut, se sincronizeaza apoape perfect cu timpul de stingere a bordului.
                        I-am setat sa afiseze temperatura lichidului de racire, a uleiului, turatiile, viteza, boost, acceleratie, nivel carburant ramas....si parca mai era ceva. Toate aceste indicatoare le-am ingramadit intr-un ecran si au incaput fara sa se suprapuna.
                        Am setat aplicatia torque sa faca log la tot, de la pornirea motorului pana la oprire.
                        In viitor as vrea sa cumpar tableta android care inlocuieste medianavul, am gasit pe aliexpres parca. Deocamdata pretul ei este cam piperat si vine cu android 6.0.

                        Comment


                        • #87
                          Frumușică jucăria
                          Pt dci ul meu 90cp S&S observ ca motorul intra într-un regim optim ( 800 ture) după ce apă trece de 62-64 grade. Funcționează si pt logan ul actual si pt cel din 2007 ( dci 70cp E4)
                          @sadicu- dacă am mult timp liber experimentez ce înseamnă să fi femeie
                          Last edited by dl_dr25; 16 February 2018, 19:48.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google