Logan 1.2 16V Eroare P0138

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.2 16V Eroare P0138

    Buna ziua !
    Iata ca am ajuns sa scriu la rubrica cu probleme. De 2 zile am check engine aprins in bord . Cu un ELM 328 si aplicatia Torque- Android am depistat eroarea : P0138 - adica tensiune prea mare pe sonda lamda 2 . Torque imi arata 1.3 V pe sonda lambda . Ca si manifestari ? : nimic in afara de becul enervant aprins in bord.
    Daca sterg eroarea reapare dupa aprox 100 km si intotdeauna dupa o oprire si o pornire . Cum porneste motorul a 2 a oara la 5-6 sec se aprinde checkul . Aveti idee ce poate fi ?
    Masina : 1.2 16V an 2015 . Si ... nu am mai fost la garantie ca am zis ca nu se intampla.

  • #2
    Nu mai ai garantie?

    Comment


    • #3
      Pai ... cred ca nu . Pentru ca trebuia sa ma duc din septembrie dar am zis ca : nu mi se intampla si uite ca ... s-a intamplat !

      Comment


      • #4
        Încearcă sa te duci la revizie, spunând ca ai fost plecat și le spui și de problema. Bafta!

        Comment


        • #5
          Aseara am scos mufa , am citit cu Torque eroare : se schimbase la P140 . Adica circuit de incalzire intrerupt. Normal !
          Am sters eroare cu mufa scoasa si arata tot P140. Normal !
          Am bagat mufa la loc , sters eroarea si : Nimic !!!
          Pornit motorul , apa la 80 grade , rescanat : Nimic !!!
          Poate am avut noroc si am scapat doar cu o problema de mufa : contact imperfect, condens in mufa .
          O sa fac curand un drum mai lung si voi vedea .

          Comment


          • #6
            Am rezolvat : am inlocuit sonda lambda 2 cu una absolut identica . Dupa 500 km nu a mai reaparut check engine. Sonda am cumparat-o cu 100 de lei din dezmembrari , masina donoare avusese 4 000 km.
            Am procedat asa din 2 motive :
            1. nu am vrut sa dau bani multi pe piesa ptr ca mai apoi sa se dovedeasca ca nu e de la sonda.
            2. nu am gasit sonda care sa aiba EXACT culoarea firelor : rosu, alb, gri , negru.
            Googalind am inteles ca sonda cu fir rosu e diferita ce cele cu 2 fire albe , 1 gri si 1 negru si exista marele risc sa nu se potriveasca.

            Comment


            • #7
              Nu era mai usor sa ajungi la reprezentanta avand in vedere ca ai garantie la masina? Si nici nu cheltuiai bani din buzuzarul tau.

              Comment


              • #8
                Din pacate , nu prea mai am garantia :
                1. Nu m-am mai dus la ei ptr ca erau f scumpi ( 700 lei ptr un schimb de filtre si ulei )
                2. Daca ar fi vazut modificarile de pe masina : becuri cu led, a 2a plafoniera, ceas pe bord cu temperatura apa , ceas in oglinda , xenon pe proiectoare , oil catch can . SIGUR ar fi refuzat !!!

                Comment


                • #9
                  Salut stii cum codul la sonda lambda pe care ai schimbat-o, imi apare si mie P0138
                  masina a fost scoasa din garantie ca nu a fost facuta revizia dupa 1 an de la cumparare

                  Comment


                  • #10
                    Acestea sunt pozele de la dezmembrari , care mi-au trimis imagini cu sonda .
                    Atentie la culoarea firelor .
                    Iti recomand sa faci o diagnoza inainte de a o schimba.
                    Vezi ce tensiune livreaza sonda . Scoate mufa sondei si uita-te si dupa.
                    In PM ai link-ul cu raspunsul celor de la piese auto.
                    Nu l-am postat aici ca sa nu se considere reclama.
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google