Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. Codens pe cureaua de accesorii - normal, dispare în câteva minute
    2. Aerotermă cu probleme
    3. Alternator - pentru că încărcare pilotată + pct1, iar frana=semnal de încărcare "blana"
    4. Ai și alte reprezentanțe nu numai cea care ți-a vândut mașina
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Azi am avut o situatie neplacuta cu masina - logan 2 MCV 2017 1.5 dci cu Easy-R. Am pornit motorul pentru a o lasa 1 min sa se incalzeasca. la 2 secunde dupa am inceput sa aud un sunet ingrozitor...ca un scartait. Nu e prima oara cand se aude insa de data asta a fost mai de durata.
      In zona ta plina de umezeala, toate masinile porneau asa, cu scartait de zeci de secunde?
      Daca numai a ta a facut asa, inseamna ca nu-i normal.
      Cu toata umezeala din ultimele zile, cureaua mea de accesorii nu a scartait. Nici la Logan, in 12 ierni.
      Sa fim seriosi, prea multe lucruri ni se spun ca-s normale la Dacia.

      Comment


      • Originally posted by Gaby20045 View Post
        Salutare tuturor,

        Azi am avut o situatie neplacuta cu masina - logan 2 MCV 2017 1.5 dci cu Easy-R. Am pornit motorul pentru a o lasa 1 min sa se incalzeasca. la 2 secunde dupa am inceput sa aud un sunet ingrozitor...ca un scartait. Nu e prima oara cand se aude insa de data asta a fost mai de durata. Prima si a doua oara a durat 3-4 secunde si am observat ca s-a auzit cand era umezeala mai multa afara. De data asta a durat 20-30 secunde si genul asta de sunet il aveam la Solenza cand dadea cureaua de accesorii de apa (cand ploua) insa nu se auzea chiar asa de groaznic. Cand am auzit sunetul am apasat pe frana si mai apoi pe acceleratie si penteu o secunda a tacut. Dupa a revenit sunetul. Am oprit complet ventilatia si abia atunci a tacut.
        Masina are 11200 km si la 9000 am fost cu ea la reprezentanta pentru a imi face o desprafuire, cand ridicam piciorul de pe frana se auzea scârțâitul ala enervant. Nu au reactionat prea ok pe acolo...ba ca nu intra la garantie...ba ca una alta...insa le-am explicat că nu mi se pare normal ca la nici 8000 km sa se auda in halul asta si au rezolvat problema pe garantie. Insa am fost anuntat sa ma obisnuiesc cu sunetul ca e ceva normal la "astea pe tamburi". Ciudat e ca tata are Ford si la el nu face asa ca "toate astea pe tamburi".
        Bineînțeles ca 400 km mai târziu dupa un drum mai lung pe serpentine sunetul a reaparut mai enervant...insa a disparut miraculos dupa alti 200 km.
        Am profitat de ocazie si i-am rugat sa imi regleze si capota ca zdranganea foarte frumos si mi-au prins un plastic (vina mea, am sters o bordura si am pierdut un surub).
        Tocmai de aceea nu as mai merge la ei pana nu as auzi sunetul des...sau macar sa stiu de la ce face asa...nu am chef sa fiu luat la misto...gen toate "face" asa! Vreau sa merg cand sunt sigur ca e ceva care poate afecta masina si poate fi descoperit.


        Revin la problema...a mai intalnit cineva sunetul acela? Initial am crezut ca a ramas blocat ceva pe la actuatorul de la cutie, mai ales ca sunetul incetase când am apasat pe frana insa a revenit dupa. Poate sa patineze vreo curea?

        L.E. sunetul din video-ul de mai sus de la colegul este "soft".. la mine se aude de 10 ori mai puternic...si incontinuu...timp de 30 secunde
        eu daca spal masina, la prima pornire scartaie, dar pentru 5-10 secunde maxim. Motor tot 1.5. Probabil si tie ca si la mine iti intra umezeala pe la curea... poate la tine este mult mai expusa, poate ai vreun carenaj montat aiurea, dar nu cred ca este o problema asa de majora, mai ales daca dispare sunetul si nu mergi asa cu el...
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • Adevarul e ca de fiecare data cand s-a auzit sunetul masina a stat in curte. De obicei masina sta in fata portii insa in rarele ocazii cand este curtea goala o mai tin in inauntru.
          Azi dimineata am stat si am analizat si am vazut ca fix in partea dreapta cam in dreptul rotii este un canal pe unde se scurge apa menajera si poate caldura de la el a format condensul. Ieri am lasat masina la poarta, sunt curios diseara cand ajung acasa sa o pornesc sa vad daca mai face.

          Chiar si cu micile probleme intalnite tot sunt in continuare multumit de masina, sambata am mers la munte si am bagato prin nameti, am iesit foarte usor pe modul manual tr. 2, imi era putin teama ca voi avea de furca neavand pedala de ambreiaj insa e ok pana acum.

          Comment


          • Verificati evolutia zgomotului prin pornirea unor consumatori suplimentari: faruri, dezaburire. Acum, nu stiu sigur cum porneste alternatorul.... Poate ne zice cineva mai priceput dacă aceasta metoda ajuta. Oricum, zgomotul ar trebui sa se accentueze si la accelerari un pic mai bruste,pe loc.

            Comment


            • Mi se pare aiurea. Eu m-as duce in service. Nicio masina nu ar trebui sa faca asa de la umezeala... mai alea "eu daca spal masina, la prima pornire scartaie". Eu am spalat-o de nenumaratori, nu mi-a scartait niciodata

              Comment


              • Lasă mașina pe o aerisire radet ce scapă aburi, și revin-o cu impresii
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Sau parchezi in curtea lui Gaby20045 . Sau o impingi intr-un lac. Sau te duci la pompieri sa ti-o spele un pic cu jetul in compartimentul motor.
                  Orice, doar pentru a demonstra ca e normal sa scartaie curelele.
                  Chit ca a altor masini nu scartaie.
                  Nu zic sa nu iti aperi firma care te plateste, dar devine hazos pana la plans de la un anumit punct.

                  Nu e normal sa scartaie vreo curea acum la o masina noua. La alea cu curele vechi, poate sa scartaie vreuna 0.5 secunde.
                  Last edited by mr.K; 22 January 2018, 19:24.

                  Comment


                  • daca tot dispare deodata cu oprirea ventilatiei poate fi si compresorul de AC (partea de ambreiaj e, in general, trista).
                    ...interesante perspective, de la dacia. practic, daca n-o pornesti n-o sa ai probleme.

                    Comment


                    • Mai bag o fisa - nu cred ca e de la umezeala. Am tinut masina afara de aseara si cand am ajuns acasa am plecat cu ea. Am pornit motorul, liniste, dau in R se aude sunetul, dau iar in N liniste, dau iar in R iar se aude. Dau in N si apoi in D liniste. Dau iar in N si apoi R si dau cu spatele. Sunetul s-a mai auzit 2 secunde si apoi liniste.
                      Dupa nu s-a mai auzit. Intradevar am si plecat, ma cam grabeam si nu am avut timp sa stau de ea.

                      Posibil sa cedeze vre-un actuator? Si totusi de ce se auzea doar cand bagam in R? Intradevar am facut jocul asta destul de repede si cand am pornit de pe loc am oprit si ventilatia asa ca nu o pot scoate din schema.

                      Va trebui sa ma programez la o verificare insa data viitoare cand mai pornesc motorul o voi inregistra.

                      Comment


                      • Originally posted by Gaby20045 View Post
                        ...insa le-am explicat că nu mi se pare normal ca la nici 8000 km sa se auda in halul asta si au rezolvat problema pe garantie.
                        Cum au rezolvat problema? Concert de au făcut?

                        Comment


                        • tot as zice ca trebuie de verificat compresorul de AC.
                          si de verificat tampoanele motorului (pentru ca in jumatate din situatiile de mai sus zgomotul s-a remarcat in momente de angrenare/torsiune). un tampon slab iti muta sarcina - prin intermediul curelei -asupra unei role, ti-o descentreaza, ii "roade" axul si iti da zgomotul ca rezultat (deocamdata) final.
                          sau poate fi doar nisipul din "antiderapant" care s-a cuibarit pe undeva - prin curea, prin role. da-i cu apa, cind scirtiie (n-are cum sa inghete, in miscare); daca zgomotul se diminueaza inseamna ca apa lubrifiaza - problema de praf.
                          pina la toata coada: expertii de la dacia tre' sa stie niste chestii, ca nu esti platit ca sef de service chiar degeaba; macar atita lucru imi inchipui eu.
                          desi... (dupa cum zicea cineva mai inainte) sa legi un zgomot din compartimentul motor cu functionarea alternatorului si cu consumul lampilor de frina sau/si a aerotermei...

                          se-ntimpla kestii, zic!
                          deci, cel mai bine e sa n-o pornesti - n-o sa mai ai probleme!

                          Comment


                          • Recitim
                            Originally posted by Gaby20045 View Post
                            ...logan 2 MCV 2017 1.5 dci cu Easy-R....
                            și poate aflăm că e cutie Easy-R, TS4 în acest caz.

                            Dacă apasă frâna, este actionat(la pornire și stationare) și actuatorul ambreiajului (și implicit ambreiajul este decuplat ), actuator ce merge pe curent electric - produs de alternator

                            Dacă a mai pornit și ventilația, cu căldura dată la maxim intră caloriferul electric (1000W în 3 trepte), ghici ce și ăla merge tot pe curent electric - sarcina suplimentară pe alternator

                            Aeroterma poate avea probleme la ax, s-au mai văzut cazuri și face ca avionul la decolare.

                            În orice caz, mașina se repară în reprezentanță
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by LauCalin View Post
                              Cum au rezolvat problema? Concert de au făcut?
                              Au facut o desprafuire a tamburilor. Ma asteptam sa fie nevoie mai des ca la o manuala desprafuirea insa nu ma gandeam sa ajung asa devreme cu ea. Initial cei de la Dacia nu prea au vrut sa accepte ca o interventie in garantie insa doamna de la facturare de la service a garantat ca va intra pe service aceasta interventie (80 ron costa, nu imi era greu sa platesc insa pana in 10.000 km mi s-a parut o aberatie).

                              Pana la urmă tot la ei va trebui sa merg, probabil la alta reprezentanta, nu suport sa vad cum lumea își da ochii peste cap la orice zic. Am mers pentru desprafuire si au reglat si capota... "Si ce altceva va mai deranjeaza?".. se simte o vibratie pe dreapta, am sters o bordura si am rupt un surub care tine un plastic pe dedesubt, puteti verifica daca am facut ceva grav care necesita o interventie? ... Si am vazut cum au plecat ochii spre tavan :-)) insa au verificat si au pus alt surub din plastic.

                              Inteleg ca poate au parte des de "nebuni" sau poate asta e politica sa nu lase de la ei insa eu nu merg cu prostii la ei, merg doar daca e ceva grav sau deranjant, nu caut nod in papura pentru ca nu am de ce, stiam ce cumpar si la ce riscuri ma supun insa am o limita de toleranta.

                              T0rquemada voi incerca sa pornesc cu ventilatia oprita...inteleg faza cu sarcina insa este dubios ca s-a auzit cand bagam in R, in D era liniște. Voi merge la reprezentanta cat de curand.

                              Am lasat masina in curte si am pornit special de dimineata, aeroterma era oprita, am calcat ba pe frana, ba mutam in R si D.
                              Mai jos video-ul.

                              Last edited by Gaby20045; 23 January 2018, 10:09. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Dacă ăla e sunetul descris(destul de vag) prima dată, toate ipotezele pică e problemă de transmisie:
                                -rulment de presiune și/sau actuator și/sau ambreiaj și/sau selector R(actuatoare sau efectiv ceva în cutie)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google