GPL Logan 1.0 Sce 75 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL Logan 1.0 Sce 75 Cai

    Salutare,

    As dori sa stiu daca are cineva dintre voi instalatie GPL montata pe motorul de 1.0. Ce marca se preteaza cel mai bine pentru acest motor? Stiti in Bucuresti in sectorul 2 un service bun unde as putea monta? Iarasi niste preturi aproximative mi-ar fi de mare ajutor.

    Multumesc mult si daca s-a mai discutat pe tema asta imi cer scuze ca am deschis un thread nou. O zi faina!
    My turbo lag, give your MPI, a chance

  • #2
    Sună și vorbim...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #3
      daca a montat cineva imi poate spune cum merge motorul cu gpl si ce consum are pe gaz?

      Comment


      • #4
        Merge foarte bine.
        Recomand sa faceti macar 10-15000km pana a va monta GPL pe rasnitele astea in 3 pistoane. Unii au norocul sa le pice iar dealerii cauta motive
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #5
          Nu sunt colegi care sa fi montat gpl pe motorul de 1.0? Avem si noi nevoie de impresiile lor..... Eu eram 99% convins sa montez Gpl pana am vazut postul colegului care "a prajit" motorul, iar cei de la Dacia se spală pe mâini pt ca isi montase Gpl. ....

          Comment


          • #6
            Citeste mai sus ... merg bine daca trec de test...
            Mergi 10-15k pana a monta ...daca nu pica ceva gen garnitura arsa etc , atunci poti monta...
            Merg bine, avem deja cu 60-75k pe GPL...
            Atentie, mai e o problema cu bujiile ...la 20km nu mai pornesc tigaile...
            Bujii Champion de kko...nu la toate, dupa noroc...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #7
              Originally posted by Florin Colac View Post
              Nu sunt colegi care sa fi montat gpl pe motorul de 1.0? Avem si noi nevoie de impresiile lor..... Eu eram 99% convins sa montez Gpl pana am vazut postul colegului care "a prajit" motorul, iar cei de la Dacia se spală pe mâini pt ca isi montase Gpl. ....
              Tinand cont ca domnului Rusu, i-a picat motorul la 17000 km este recomandat sa-l rulezi mai mult, in plus este posibil sa fie un lot mai mare cu probleme la cuzineti. Acu daca pentru tine renteaza o economie de 100-200 lei pana la amortizarea instalatiei, risca si poate te vedem si pe tine postand si injurand dacia.

              Comment


              • #8
                Am deja 34000 km si nu am avut probleme. Din punct de vedere al rentabilității, renteaza pt ca fac taxi si la km care-i fac, in aprox 3 luni s-ar amortiza investiția. Am postat aici în speranța ca sunt si colegi care nu au avut probleme cu Gpl -ul, dar se pare ca aici posteaza doar cei cu probleme....��

                Comment


                • #9
                  Florin, a existat următoarea părere aruncată de către cineva despre forjarea motorului. Presupunerea este asta: motorul SCe este mai ușor, aluminiul fiind utilizat în cantitate mai mare. Dacă reducerea de greutate a fost criteriul important, poate și la pistoane s-a redus ceva. GPL-ul este echivalent cu benzina cu cifra octanică 130. Asta, în cazul unei conduceri mai sportive, duce la o încălzire rapidă și brutală a motorului. Dacă acesta are reduceri de material, pot apărea defectele. Motorul nu mai are o așa mare redundanță față de 1.4-ul vechi pentru a suporta un GPL cu pedala la fund.

                  Deci, cum ai condus acești 30 000 km? Calm, în oraș?

                  Comment


                  • #10
                    Actualul pret al benzinei nu prea te îmbie sa mergi sportiv, ci doar precaut, batraneste. Multumesc pt suport .

                    Comment


                    • #11
                      cifra octanica reprezinta rezistenta la detonatie/autoaprindere a benzinei, pe site-ul petrom/omv exista un document din care reiese ca benzina de 95, 99 si 100 au aceeasi putere calorica (energia degajata prin ardere). de ce masinile cu gpl pierd cam 5-7% din putere, in conditiile in care consumul creste cu 8-10%? de puternic ce e gpl-ul? ia vedeti cu benzina de 130, pierdeti 5% din putere? daca va intrebati de ce se castiga/pierde putere daca nu conteza cifra octanica, va spun: co mai mare permite avans la aprindere mai mare, prin urmare, cu aceeasi cantitate de caldura degajata prin ardere (putere calorica identica), poti sa efectuezi mai mult lucru mecanic. nu incurcati gpl cu benzina de avion, ca nu-i acelasi lucru.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Daca suni la montatorii de Gpl, toți se laudă ca au montat pe flote întregi, sute de masini 1.0, si aici nu se gasesc cativa colegi sa ne ajute si pe noi cu informatii despre cum se comporta motoraşul asta cu Gpl.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am GPL montat pe motorul de 1.0 Sce de app 2000km, ca si functionalitate nu am observat nici cea mai mica diferenta in functionare (este mai silentios pe GPL deoarece nu se mai aude tacanitul injectoarelor de benzina).
                          De cand am inceput monitorizarea consumului qam alimentat(plin la plin, aceeasi statie, app/ aceeasi temperatura):

                          30 L = 379 km - 7.94 l/100
                          30 L = 395km - 7.65 l/100
                          25 L = 290 km - 8.61 l/100

                          Consumul mai mare de la ultima alimentare vine de la faptul ca temperatura exterioara a crescut si a trecut mai repede pe gaz. Km respectivi au fost facuti 90% urban. CB afiseaza un consum de 7%.

                          Comment


                          • #14
                            Florine, nu fi carcotas...chiar unii monteaza... ~ 100buc anul trecut...
                            Cum ziceam mai sus, pana acum nu au fost probleme...in 70-80k cel putin cei de la inceputul anului trecut...
                            Motorul de 1l are ceva probleme...zic asta deoarece aceleasi probleme apar si pe "aragaze" si pe cele fara GPL...

                            PS : cei de la taxi merg subturat maxim...le e frica sa apese pedala...
                            Asta apropo de mers in ture/sportiv...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #15
                              Pai si care este legatura dintre mers subturat/ turat? vrei sa zici ca problemele apar de la mersul subturat? Nu vad legatura ....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google