Motor 0.9 TCe Sau 1.0 SCe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Ramâne de definit lifetime : motor, mașină sau proprietar
    In niciun caz nu e proprietar. Sa nu fie ca la componentele electronice, ex: memoriile pc au garantie pe viata=5 ani parca.

    Comment


    • #92
      Originally posted by t0rquemada View Post
      Cazurile punctuale sunt excepții, iar ca idee generală primele loturi sunt întotdeauna mai bine asamblate/verificate ca cele mai noi - asta apropo de să cumpăr acum sau mai stau x ani.
      Eu zic totusi ca este mai bine sa se astepte un an de la lansarea unui model nou de masina dupa care sa fie cumparata.
      Pot sa fiu de acord ca primele loturi sunt mai bine asambalate/verificate dar totodata piesele componente pot sa nu corespunda calitativ, lucru care se vede de regula in perioada de garantie dar oricum deranjul este mare. Neconformitati ale pieselor componente pot sa apara si mai tarziu dar sansele sunt mult mai mici mai ales daca se pastreaza furnizorul. Exemple mai mult sau mai putin punctuale: motorul de 1.2 de pe Duster, maneta bloc lumini de la Logan 1.2, easy-r cu benzina, posibil si catalizatorul de la 1.0, etc.

      Comment


      • #93
        Punctual:
        -utilajul din dotare are multe repere de Clio4 TCe
        -monomaneta era pe OTS, deci pică
        -bateria era pe OTS, deci pică
        -JS3 e punctual, raportat la unități vândute
        -catalizator B4D ,e punctual, raportat la unități vândute, oricum motorul are abia 1 an la vânzare
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #94
          JS3 punctual???

          Mai explicit daca se poate.
          Last edited by C.Mike; 8 February 2018, 23:42. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #95
            Cutia de viteze cred..
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • #96
              Prea putine cazuri Easy-R JS3 cu probleme raportat la volumul de vanzari. Ce e drept de ceva vreme si la noi pe forum e liniste pe topicul dedicat.

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #97
                Asta nu inseamna ca problemele au disparut, cel putin eu le mai am. (trepidatiile si ca bonus porniri ratate la rece).
                Daca este sa ne luam dupa datele de pe acest forum, majoritatea posesorilor de easy-r + 0.9tce au probleme (trepidatiile), sunt doar vreo 2 - 3 care nu au probleme, in schimb sunt cativa care au deja mai multe schimbari de kituri la activ.
                Mie greu sa cred ca raportul asta de probleme este doar pe forum, dar necunoscand ma abtin.

                Comment


                • #98
                  Nu au disparut dar astfel se intareste ideea de probleme punctuale, cum spunea @t0rquemada mai sus.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #99
                    @ C.Mike ești posesor de JS3, ok, acum răspunde:
                    -câte x52 cu JS3 s-au fabricat și vândut în România (excludem EU și America de Sud)
                    -din astea vândute câte au probleme
                    -din cele cu probleme câți au făcut scandal (massmedia, facebuci, etc)
                    -din cei care au făcut scandal câți au cont pe forum (asta sau oricare altul)

                    Deci punctual, Silviu a explicat bine prima data
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am spus ca ma abtin, necunoscand toate datele.
                      O sa mai vedem cum vor evolua lucrurile(sper ca in bine si pentru noi astia putini si nesemnificativi statistic).
                      Si cu asta am incheiat aici, sunt off topic.

                      Comment


                      • Poate ca in statistici da bine x defecte la mii de unitati vandute.
                        dar daca x ala sunt eu, nu am incalzeste cu nimic, timpul, nervi, umbaltura, etc... pentru rezolvarea situatiei, fie ea si pe garantie
                        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                        Comment


                        • Bine spus!

                          Comment


                          • @initiator
                            Indiferent de suma de bani avuta la dispozitie intotdeauna alegerea unei masini e o decizie greu de luat.
                            Insa la 12.000 euro decizia este si mai grea. O spune unul care s-a invartit tot cam in jurul acestei sume dar cu Rabla inclusa. Poti lua un Logan obisnuit, un MCV Stepway sau un Sandero Stepway, poti lua de la altii o masina cu nivelul minim de dotari si cu motor aspirat sau poti lua un sh de clasa compacta cam cu trei ani vechime. Daca totusi o sa vrei un aspirat, ia in considerare motorul de 1,2 si 82 CP de la Peugeot - Citroen. Daca prin absurd as fi putut pune acest motor la Dacie, as fi renuntat la cei 8 CP in plus ai lui 0,9 TCe in favoarea lui.
                            Tu stii cel mai bine ce nevoi si asteptari ai de la o masina. Doar ca o simpla sugestie, avand in vedere cerintele de incarcare, eu te-as indruma sa te uiti la un MCV, normal sau Stepway, dupa gustul tau.
                            Cat despre motorul 0,9 TCe poti citi in jurnalul meu despre experianta avuta pana acum cu el. Motorul o fi el mic dar e voinic si cel putin pana acum, nu-i pot reprosa decat unele neplaceri cauzate uneori de prima pornire la rece a zilei in sezonul rece.
                            Tot aici o sa gasesti in prima postare si o trimitere catre alt topic in care o sa vezi si ce alte masini am luat in calcul la vremea respectiva.
                            https://forum.softpedia.com/topic/10...-09-90-easy-r/e

                            Comment


                            • Eu as lua in calcul foarte serios avantajul unui cuplu motor turbo de 140 N/m (0.9 tce) care-i confera o mult mai mare elasticitate (conteaza mult la depasiri) .
                              Sa nu ignoram faptul ca deja acest motor de 0.9 a trecut proba timpului cu succes , ceea ce nu putem spune despre motoarele turbo nemtesti .
                              Nu degeaba Volvo a folosit atatia si atatia ani motoare Renault.

                              Comment


                              • Pret lista 12.150 euro. Se scade Rabla si avem asa:
                                O masina considerata un mic crossover cu garda la sol mare si dupa parerea mea personala cu un aspect foarte placut, garantie si intretinere gratuita 5 ani, motor 0,9 TCe 90 CP cu S&S si Eco, transmisie pilotata Easy-R, Cruise Control si limitator, directie asistata, volan multifunctional in piele, culoare metalizata, lumini de zi cu led, clima, navigatie, geamuri electrice fata-spate cu impuls la sofer, oglinzi electrice degivrante cu semnalizare, semnalizare cu impuls, reglaj scaun pe verticala (un pic cam rudimentar), reglaj volan doar pe verticala, senzori de parcare spate si camera de mers inapoi.

                                Nu conteaza ce preferam fiecare dintre noi. Avem gusturi diferite, nevoi si cerinte diferite si mai ales bugete diferite. Important este sa ne simtim bine in masinile noastre, sa nu avem evenimente rutiere si sa intram la service numai pentru revizii.

                                nu facem comparatii intre diferite marci pe acest topic.
                                Last edited by IancuMIC; 12 February 2018, 23:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google