Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @aris Multe piese le cumperi reconditionate si nu noi, cum ar fi, alternator, electromotor, caseta de directie, pompa hidraulica. In vestul europei trebuie sa dai la schimb piesa veche cand cumperi piesa "noua". Daca nu dai la schimb piesa veche platesti pant, o suma relativ considerabila de bani.
    Ce am aflat cand am testat sistemul de ajutor la plecarea din rampa.....la prima incercare am innecat motorul si din instinct am dus mana la cheie sa il pornesc dar el pornise singur. Am zis ca poate a avut putina vlaga in el si nu s-a oprit de tot redresandu-se. L-am mai innecat odata, de data asta intentionat si la fel, a pornit singur fara sa fiu nevoit sa ii invart cheia.
    Last edited by RazvanF; 15 February 2018, 21:30.

    Comment


    • Asta e ceva nou
      Si daca iti moare motorul la o plecare normala de pe loc reporneste motorul?
      sigpic

      Comment


      • Cred ca da, atunci cand l-am innecat intentionat a repornit fara probleme, nu stiu ce s-ar intampla daca s-ar incerca plecare de pe loc in treapta 4 sau 5. Ca si atunci moare motorul pe motiv ca nu are cuplu destul.

        Comment


        • Originally posted by stoicanu View Post
          Asta e ceva nou
          Si daca iti moare motorul la o plecare normala de pe loc reporneste motorul?
          Repornește la apasarea ambreiajului dacă sistemul Stop/Start este activ

          Comment


          • Originally posted by jeti_sh View Post
            Repornește la apasarea ambreiajului dacă sistemul Stop/Start este activ
            Si daca n-am start/stop ? Nu mai reporneste?

            Sa te vad pe tine cum te intelegi cu aia care te injura.
            Nu-l injura nimeni ca-si vede de treaba lui, ca noi toti de altfel. Doar tie iti place sa epatezi. Si cand nu merge te victimizezi.
            Last edited by sadicu; 15 February 2018, 23:27.

            Comment


            • Daca nu ai S&S activ trebuie sa pornesti din cheie....

              Comment


              • Originally posted by sebibv View Post
                Daca nu ai S&S activ trebuie sa pornesti din cheie....
                Deci teoretic ....daca dezactivez s&s din butonul de langa frana de mana motorul nu mai reporneste in caz de este innecat. Dar daca il las activ de la buton dar s&s nu indeplineste conditiile de operare? Cand motorul este rece s&s nu il opreste cand stau la semafor si apare un simbol pe ecranul din bord...un A inceruit si taiat.

                Comment


                • Pe cuvant ca nu va inteleg pe unii...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Ce treaba are motorul inecat cu S&S? Dacă îți moare motorul ca nu eliberezi corect ambreiajul/nu calci acceleratia la apasarea ambreiajului va porni... Atat am spus.

                    Comment


                    • Buna ziua tuturor .As avea 2 intrebari
                      Avand in vedere ca am instalata alarma exista vreun avantaj pentru adaugarea unor functii noi gen fereastra cu impuls sau altele?
                      2. La alarma deja instalata pot sa adaug (cumpar) vreun accesoriu care sa sune in casa cand se porneste alarma afara?

                      Comment


                      • Pe langa vizual in bord, se aude un piuit dragalaș cand se apropie rezervorul de "zero". )

                        Trebuie sa recunosc, din cate masini am condus in aproape 20 de ani de soferie, Loganul este primul care m-a anuntat d.p.d.v. auditiv ca pot sa raman in pana prostului.

                        Si apropos de asta, intreb pe cei care au CB pe Logan 1.0 SCE...
                        Pana la cati km ramasi de parcurs v-ati "riscat" sa mergeti cu masina?

                        10-20 - 100 km?

                        Mie piuitul mi-a aparut la 73 de km ramasi de parcurs, dupa care m-am dus la benzinarie.
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Depinde, din cate stiu apare la ~6 litri ramasi in rezervor, pe mine m-a atentionat intr-un sat la un moment dat si am mai mers 50km pana am dat de o benzinarie, am avut mare noroc

                          Comment


                          • Originally posted by Catalin S. View Post
                            Pe langa vizual in bord, se aude un piuit dragala cand se apropie rezervorul de "zero". )

                            Trebuie sa recunosc, din cate masini am condus in aproape 20 de ani de soferie, Loganul este primul care m-a anuntat d.p.d.v. auditiv ca pot sa raman in pana prostului.

                            Si apropos de asta, intreb pe cei care au CB pe Logan 1.0 SCE...
                            Pana la cati km ramasi de parcurs v-ati "riscat" sa mergeti cu masina?

                            10-20 - 100 km?

                            Mie piuitul mi-a aparut la 73 de km ramasi de parcurs, dupa care m-am dus la benzinarie.
                            Eu ,mai ales la drum lung,am o canistra. metalica de 10 l.nu ocupa spatiu si e utila cand esti in pustiu.Recomand mai ales iarna.Niciodata nu se stie...
                            Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                            Comment


                            • @mariocluj

                              Depinde ce ai....
                              Daca ai un viper sau ceva mai rasarit, probabil ca poti sa adaugi module suplimentare.
                              Daca ai o alarma cu 150 de lei sau primita de la dealer, cel mai probabil nu.

                              Pentru punctul 2...ti-ar trebui pager. Dar trebuia sa iti iei alarma cu pager sau cu modul GSM. Acolo e delicat....

                              Comment


                              • "fereastra cu impuls" ai două variante, din câte știu, să mă corecteze cineva dacă greșesc:

                                1) Varianta neoficială, cauți pe net site-uri cu module ridicare geamuri, sunt în jur de 100 lei bucata, dacă umbli la instalația electrică și ai garanție, riști să o pierzi. Idem pentru un modul fabricat de tine dacă le ai cu electronica.

                                2) Varianta oficială, cumparate macarale care permit ridicare cu impuls (undeva la 500 lei bucata dacă vrei piese OEM) și butoanele originale.

                                La portbagaj poți adăuga un actuator (undeva la 15 lei) pentru alarme gen Viper și în combinație cu repoziționarea arcului poți "simula" o deschidere automată (nu și închidere).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google