CL 86 BMS, Vicmobil, Blăniță

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Antigelul este putin sub nivelul maxim.

    Comment


    • #47
      Ma gandeam doar ca idee ca s.a ciupit chiloasa si baga antigel in baie daca ai pus ulei cat trebuie. Insa in cazul in care ai facut doar mica greseala sa pui ceva mai mult ulei eu zic ca nu e mare tragedie. Si nu nicesita service sau ceva. Tata are 130mii km din 2005 masina si merg la fel am schimbat decat un set de capete de bara si o sonda de la pompa de servo-directie ca s-a defectat si pierdea ulei de servo, si bateria odata dupa 7 ani. In rest merge foarte bine.

      Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

      Comment


      • #48
        Am sters intr-un loc reziduri de ulei, sa vad mai apoi daca mai apare. Masina are aproape 80000 din 2006, nu au fost probleme deloc la motor pana acum. Sa scot putin ulei cu un furtun si o pompa sau ceva de genul?

        Comment


        • #49
          Eu zic s-o lasi asa , si nu te mai complici pana la urmatorul schimb. Nu se intampla nimic negativ grav daca e putin peste maxim. Adica gandeste-te ca pe joja intre min si max e vorba de 500ml. Adica daca ai 1, 2 cm peste max mai am 100 150 ml peste. Nu e asa grav sincer din punctul meu de vedere

          Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

          Comment


          • #50
            Dar parca ma sacaie sa nu fiu sigur. Găsesc eu problema si o rezolv intr-un final. Merci de sfaturi, Marius!

            Comment


            • #52
              Vopsea perlata
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #53
                De sezon
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                Comment


                • #54
                  Totusi este iarna :p - sa vezi in Bucuresti ce dragut este sa ai masina parcata pe o artera principala, plina de apa dealtfel, iar in afara de ploaia asta pacatoasa sa fie stropita si de toate vehiculele ce trec pe banda 1, pe scurt: divin.

                  Referitor la acea pierdere de ulei sau supurare cum vrei sa-i spui, daca ai timp si chef poti degresa zona respectiva, astfel, pe viitor daca mai pierde poti observa mult mai usor.

                  Spor la modificat !

                  Comment


                  • #55
                    @stolniceanulucian, unicat la noi in tara
                    @TVM, cel mai frumos sezon!
                    @speedfane, oh, pai e teroare, acum sunt in Bucuresti si de asta nu tin masina parcata la strada, am gasit locu' asta mic in spate, neocupat de vreun locatar. Mereu este timp de masinuta! Am degresat zona respectiva, nu a mai fost prezenta murdarie si asta de acum mai mult de 2 saptamani. Nu stiu explicatia exacta, dar masina nu are nicio problema. Porneste mereu din prima pe vremea asta, nu se comporta urat la niciun capitol. Multam!

                    Comment


                    • #56
                      Asta-i bine, oricum sa mai arunci un ochi din cand in cand si sub capota. Drumuri bune !

                      Comment


                      • #57
                        Astazi a fost schimbata garnitura de la supape cu una de otel din cauza faptului ca se pierdea ulei, au fost inspectati culbutorii, a fost curatat corpul clapeta, fixata carcasa filtrului de aer pentru ca avea joc si lasata pedala ambreiajului la nivelul pedalei de frana, am picioare lungi si era incomod. Acum masina nu mai sta turata in 900-1100rpm si nu mai balbaie la relantii, pleaca mai bine de pe loc, si urca mai bine in ture.
                        Tot mai multe semne de lovituri de portiere apar pe masina, dar n-am ce sa ii fac, unii nu stiu sa isi respecte locul de parcare sau sa deschida corect portierele.

                        Trimis de pe al meu SM-T211 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #58
                          A trecut ceva timp de cand nu am mai postat. Masina nu prea s-a tinut bine in ultima vreme. Motorul tot oprindu-se in mers si la relanti, avand din nefericire multe tentative de "accidentare" din cauza asta. Multe vibratii ce ma scoteau din minti, ba la semafor, ba in mers si mai ales cand schimbam vitezele.

                          Masina a fost pusa pe tester, toate valorile fiind in parametri, cu exceptia unui cod de airbag, pe care nu am reusit sa ii dau de cap, neputand sa aflu care dintre airbag-uri ar fii de vina. Lasat pe viitor, incercat la un alt tester.

                          Deoarece am fost nesimtit si am neglijat masina, am realizat, pana nu a fost prea tarziu, ca distributia nu a mai fost schimbata din 2010, asa ca am decis sa-mi vina mintea la cap si sa:
                          -schimb kit-ul de distributie;
                          -schimb rola intinzatoare;
                          -schimb cureaua de transmisie.
                          Am scapat de o mare grija.

                          Din cauza experientelor neplacute din ultima vreme, a trebuit scos si curatat motorasul pas cu pas, inspectat si curatat corpul clapeta, gandidu-ma ca poate masina nu va mai face figuri. Din pacate, nu a fost asa, a trebuit scos si senzorul de impulsuri al arborelui cotit, care, s-a parut ca acesta avea si el mici probleme. A fost schimbat cu unul de pe un alt motor provenit de pe un Logan cu dauna si totul a revenit oarecum la normal. Masina a trebuit sa se obisnuiasca, ea turandu-mi-se la semafor pana la 2000, ba mai mult, chiar la 4000-5000 de ture. S-a mai oprit ce e drept, de vreo 2 ori, dar dupa cateva drumuri scurte si unul relativ de 100km, ajungand la un total de 200km, masina nu a mai facut figuri deloc.

                          Se poate ca, corpul clapeta sa aiba probleme, dar voi vedea in timp. Daca aceste probleme se adeveresc, acesta trebuie schimbat. Unul nou costa cam mult, unul sh iese oarecum din discutie, motivul principal fiind ca nu stiu cum s-a comportat in timp pe masina de pe care ar proveni, deci poate lucrul asta duce la o modificare cum am vazut la alti utilizatori de pe forum, admisie si corp clapeta de pe Megane 1. Voi vedea.

                          In legatura cu vibratiile, se pare ca acestea erau din cauza bieletei anticuplu/antirasturnare, care era rupta la partea din spate. Masina se comporta cu mult mai bine in mers acum si la schimbarea vitezelor, dar in special cand fac frana de motor, merge mai lin.

                          Tirantul de la portiera soferului s-a rupt in rupt cu cateva saptamani, si daca tot am fost sa schimb distributia, bieleta si sa fac verificari, am schimbat si tirantul si am pus obturatoare de praf la toate portierele. O problema a ramas, macaraua de la portiera dreapta din spate nu mai functioneaza. Urmeaza remedierea acesteia.

                          In prezent masina are 88400 km, in care a vazut destui coclauri si mers de martalog

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google