Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa am patit si eu cu L1 din 2010...
    M-am panicat dar, pana la urma nu era rugina! Pe L2 nu as paria....

    Comment


    • Am avut si eu ceva puncte dubioase pe o aripa, pe care le-am crezut rugina. Pana la urma, erau altceva, s-au sters cu un sevetel umed!

      De curand am observat ca am zone (pe interiorul capotei) unde am cu adevarat rugina. Aici e sigura treaba! La urmatoarea revizie o sa cer rezolvarea acestei probleme...

      Comment


      • Va rog sa imi spuneti , ce cantitate de ceara de cavitati (IXELL) este necesara pentru un Logan?
        Multumesc !

        Comment


        • ...a trecut o saptamana , nu citeste nimeni aici ? Multumesc anticipat pentru eventuale raspusnuri !

          Comment


          • Eu am citit și săptămâna trecută, dar din păcate nu cunosc răspunsul. Mi-am luat și eu un flacon de 600 ml de ceară pentru cavități (nu IXELL, altă marcă, îmi scapă numele acum), dar abia luna viitoare o să am vreme să-l folosesc și să văd dacă-mi ajunge.
            Dar eu am Logan Ph2, iar aici se vorbește de Logan II.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • @old_radu, cam 2-3 tuburi iXell, dar e cam frig sa le mai folosești în aceasta perioada, mai bine la primăvară ca să aibă timp sa se usuce, acu apare condensul dimineața.

              Comment


              • Multumesc , inca o data , pentru raspunsuri !
                Am rezolvat "ceruirea" la Loganul meu , saptamana trecuta . S-a spalat masina complet , inclusiv partea de sub masina (la spalatorie cu "damful" , insistent).
                Masina s-a uscat 24 ore , am prins vreme buna (30-32 grade C) apoi s-a trecut la ceruire. In prealabil masina a stat in soare si era bine incinsa cand a primit ceara.
                Am cumparat 2 litri de Ixell , ceara a fost pulverizata cu pistol cu compresor si s-a folosit aprox. 1,8 litri. Ceara a fost pulverizata cam peste tot unde exista gauri , praguri , lonjeroane , toata partea de sub masina , portbagaj , inclusiv la dublura capotelor. Accesul lejer , masina fiind ridicata cu elevatorul.
                Nu stiu daca este o prostie , dar i-am "servit" vreo 10 km pe un drum de balastiera cu mult praf si la final aproape nu am mai distins culoarea masinii. Apoi masina a mai stat 3 zile in soare cu geamurile deschise si aproape ca a disparut mirosul de ceara.
                Cel putin sunt impacat ca am facut masinii acest tratament si imi promit sa il repet peste vreo 4 ani.

                Comment


                • Nu trebuia sa o bagi in praf. Probabil praful s-a impregnat in ceara si aceasta nu mai izoleaza impotriva umiditatii.
                  Oricum am observat ca nu prea ruginesc asa tare pe dedesubt. La Logan 2006 au ruginit doar usile fata in partea de jos - o greseala de tratament anticoroziv, toate pe care le-am vazut aveau aceasta rugina.

                  Comment


                  • Dacia e singura masina la care se face tratamentul tablei DUPA ce o cumperi.

                    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Nu. Tratamentul suplimentar antirugina e o optiune pentru toate autoturismele, in Germania gasesti pachete pentru iarna cu acest tratament, dar si la noi.
                      Dacia este tratata anticoroziv destul de bine, poti vedea pentru asta in raportul despre MCV-ul dezasamblat de Auto Bild aici: http://www.autobild.de/artikel/dauer...v-1032262.html
                      Poti da cu translate daca nu te descurci in limba lui Goethe.

                      Comment


                      • Vad pe strada cat de bine e tratata.

                        Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • unii pur si simplu nu vor sa-nteleaga ca o zi de stat in soare nu rezolva umiditatea de dupa o ploaie, daramite dupa o spalare cu un jet cu suprapresiune...
                          morala: daca apar probleme mai devreme de patru ani sa nu zici ca ceara a fost proasta!

                          Comment


                          • Eu o spal la jet de 6 ani , n-am probleme cu rugina dar este L1 + ceara de calitate injectata pe unde am vazut ca se poate turna ! asa ca nu cred sa fie spalatul la presiune cauza principala pentru aparitia ruginei pe L2 .

                            Nici eu n-am pus ceara decat vara pe caldura sanatoasa , a mirosit cateva zile amuzant insa a meritat efortul.
                            N-am inteles de ce trebuie mers dupa aplicare de ceara pe un drum argilos ?!
                            Last edited by prometheus; 21 September 2018, 23:46.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Colegul devreq nu se referea la modalitatea de spalare , ci la timpul de uscare inainte de aplicarea stratului de ceara..adicea ceara aplicata pe o suprafata umeda nu prea face bine, cred ca dupa spalare , inante de aplicarea stratului de ceara era ok de suflat cu pitsolul cu aer, parerea mea..
                              In ceea ce priveste ceara, si eu am aplicat din plin la L1Ph2 , am dat masina la 8 ani si nu avea nici o infloritura.
                              Doamne ajuta la L2PH2 !

                              PS: ca si haz de necaz: cred ca la motoarele in 3 pistoane se prinde mai greu rugina la cum dardaie..

                              Comment


                              • @ devreg...am spus ca masina s-a uscat, nu cred ca dupa 2 zile de stat in soare la 30-32 grade , masina avand culoarea albastru , se mai pune problema ca nu ar fi fost uscata . Oricum ai dreptul la opinia ta , dar nu e obligatoriu ca aceasta sa reflecte realitatea . Multumesc !

                                @ valioglu...praful impregnat in ceara a format o pelicula cerata , este acolo si cred ca acel praf oricum s-ar fi depus mai devreme sau mai tarziu. Ceara nu se intareste (usuca) ca si vopseaua , ea ramane lipicioasa pe perioada foarte lunga . Multumesc !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google