Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • După peste 5ani de existență X52, încă nu s-a înțeles ca monomaneta(aka blocul de lumini) și maneta de ștergătoare e piesă comună Clio4 - Logan II(X52)... iar de la X52ph2 și folosește și spira aia cu claxon
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • De cateva zile sunt posesorul unui Sandero Laureate cu motorizarea 1.0 sce.
      Am observat ca atunci cand o pornesc la rece aud ceva ca o bataie, sa spunem ca de la traiectul de la toba cand se slabesc tampoanele dar undeva in zona centrala mai aproape de motor.
      A mai intalnic cineva asa ceva la motorizarea aceasta?
      Multumesc!

      Comment


      • Originally posted by DeepSpace9 View Post

        Ai grija cu dracia aceea de sistem de inchidere automata a usilor. Eu stateam pe loc si priveam in bord cum incepe sa mi se miste acul vitezometrului. Indica vreo 8 km/h, crestea si scadea, cu toate ca nu ma miscam nici un milimetru. Imagineaza-ti scenariul acesta cu tine afara din masina, motorul pornit si sistemul de blocare automata a usilor activ. Succes!
        Nu se blocheaza usile, deoarece viteza o ia din modulul abs, chiar daca joaca vitezometrul. Dupa ce am schimbat masina, acele la vitezometru s-au dus la 20 km/h stand pe loc, evident masina nu s-a incuiat singura.

        Comment


        • Originally posted by Bobo1973 View Post
          De cateva zile sunt posesorul unui Sandero Laureate cu motorizarea 1.0 sce.
          Am observat ca atunci cand o pornesc la rece aud ceva ca o bataie, sa spunem ca de la traiectul de la toba cand se slabesc tampoanele dar undeva in zona centrala mai aproape de motor.
          A mai intalnic cineva asa ceva la motorizarea aceasta?
          Multumesc!
          Ai grija ca bataia sa nu fie chiar de la motor
          Sunt cateva cazuri cu probleme la motorul de 1.0
          sigpic

          Comment


          • Uhm, merci de informatie, Aris86.
            sigpic

            Comment


            • Erata: masina=baterie, una am gandit si alta am scris.

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                Viata lunga nu vor avea proiectoarele cu becuri de 55w
                p.s.am schimbat si corpul proiector cu modelul vechi geam sticla
                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                Comment


                • Eee asa da
                  E bine de specificat sa nu inceapa colegii sa puna becuri de 55w pe proiectoarele de origine
                  sigpic

                  Comment


                  • Ai dreptate !
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • Originally posted by RazvanF View Post
                      Ca tot veni vorba de usi....saptamana trecuta am parcat pe un mic damb de zapada. Era doar roata dreapta spate urcata pe damb. Cand am deschis portiera de la sofer sa cobor am simtit cum a agatat incuietoarea in acea ureche in care se prinde. Am inchis portiera si am redeschis-o si la fel, agata atat la inchidere cat si la deschidere ca si cum portiera era lasata din balamale.
                      Am dat masina mai in fata sa coboare de pe damb si portiera nu mai agatat.
                      Aveti idee de ce? Sa fie asa de elastica caroseria?
                      Pot confirma ca acelasi lucru descris de tine l-am intalnit la masina mea anterioara, Peugeot 206 coupe (2003).
                      sigpic

                      Comment


                      • Salutari
                        Am si eu o mica problemă sau dilema nu stiu exact cum să-i spun: dețin un Logan nou 2017 1.0 Sce 600km la bord si de câteva zile am sesizat un zgomot ca o pocnitură la mersul în marșarier atunci când frânez. Același lucru se aude uneori și la plecarea de pe loc cu rotile virat e si uneori chiar pe drum drept la viteza mica când traversez o cocoașă de la anumite treceri de pietoni. Precizez ca este o pocnitură scurtă ca si cum s-ar așeza etrierul si provine din cate imi dau seama de la roata dreapta față. În mers la viteza mai mare indiferent de drum nu se aude absolut nimic. Are cineva idee ce ar putea fi sau a mai pățit cineva acest lucru la mașină nouă unde nu poate fi vorba de uzuri? Nu stiu ce sa fac daca sa apelez la garanție sau nu pentru o diagnoza, garanție prin intermediul căreia mi s-a schimbat catalizatorul acum o lună si am fost nevoit să țin mașina în service o săptămână din lipsa de piese pe stoc.
                        As dori ceva pareri sau sfaturi din partea dvs. Mulțumesc

                        Comment


                        • Ai verificat presiunea in roti? De obicei e foarte mare la masinile noi si de aceea apar tot felul de zgomote la rulare.

                          Comment


                          • Am 2.2 pe toate 4 nu sunt cele originale sunt anvelopele de iarna.

                            Comment


                            • E de la franare/placute/etrieri. Dupa o perioada ar trebui sa nu se mai auda. Daca se mentine zgomotul, mergi la sevice. Am patit la fel cand am pus discuri noi si placute noi. Ce-i drept se auzea doar cand dadeam cu spatele. Dupa 2000 km nu s-a mai auzit.

                              Comment


                              • Mulțumesc de răspuns. Mi-a mai spus cineva din afara forumului același lucru. Sper sa dispară până la 1500-2000km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google