Probleme Relantiu Logan 2 1.2.16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu a gasit nimeni rezolvarea? Sau s-a dus balbaiala de la sine?

    Comment


    • Nop, cel putin la mine nu a mai facut de prin septembrie 2016 pana .... astazi cand a balbait putin ... incerc sa o tin sub observatie, daca nu la dealer cu ea

      Comment


      • Super ... La mine, la 46.271 km, la prima cheie imi moare motorul. La a doua cheie trece cu succes de balbaiala.

        Comment


        • Salutare,

          Săptămâna asta mi-am făcut ceva timp și mi-am făcut o programare la Serus de pe Bulevardul Timișoara, deoarece mașina, acum pe timp de iarna dacă plec cu motorul rece da rău in nas și se oprește, trebuie sa o las câte 1.5 - 2 min si apoi sa plec ca sa meargă OK. Nu ar fi o problema ca de obicei o las câte 5 min pana plec de pe loc, dar am avut în câteva dimineți nevoie sa plec repede și m-a enervat rău, drept urmare am făcut o programare și ieri am fost în service, și dacă cei de le meridian vest mi-au zis ca nu e nici un update de soft pe injecție... cei de la Serus au găsit o versiune mai noua decât cea de pe mașină. S-a făcut update-ul de soft pe injecție și mi se pare ca mașina merge mai lin... adică mult mai rotund... parca pornirea e mult mai ușoara și ralantiul este mai stabil... adică nu mai vad fluctuații pe turometru. Acum nu știu dacă e efectul placebo sau chiar s-a schimbat ceva, o sa o țin sub observație și vedem.
          Inca ceva, după update-ul de soft pe injecție, am ieșit cu meșterul din service la un test scurt, si s-a aprins pentru 5 secunde martorul de check engine apoi s-a stins sigur și eroarea s-a memorat. Când a pus-o din nou pe calculator s-a înregistrat misfire pe cilindrul 2, a scos bujia de la cilindrul respectiv și a văzut funingine pe marginea bujiei și un loc unde se curățase putin... cică după testul făcut după update-ul de soft (a menționat ca era funingine deoarece motorul în trecut nu a funcționat foarte corect). Apoi a șters eroarea și mi-a zis sa o țin sub observație, dacă se mai manifeste și se aprinde martorul de check engine sa ii fac reprogramare... acum vedem.
          Inca ceva... nu știu dacă sa iau în calcul dar parca a crescut putin consumul... zic asta deoarece pentru 10.6 KM parcurși, după ce s-a reinstalat softul pe injecție, am observat un consum de 1.6 litri... ce ziceți e relevant... sau mai aștept pentru statistici pe consum?

          Comment


          • În ce an ai cumpărat mașina? Ma interesează, dacă în treapta 1 îți ma da motorul în nas. După update-ul de soft din 2014, nu am probleme cu pornirea la cald.

            Comment


            • Eu am luat masina în iulie 2016. Acum, după update-ul de soft am plecat de câteva ori imediat ce am pornit-o și nu mi s-a părut a mai da în nas, răspunde ok la accelerare. Acum rămâne de văzut cum se comporta la pornirea la cald.
              În afară de faptul ca nu mai da în nas, așa cum am mai zis, merge mult mai rotund, la semafor nici nu îmi dau seama ca am motorul pornit.

              Comment


              • Tu ai E6, poate pentru voi au scos alt soft.

                Comment


                • Da, e6, au mai furat 2 căluți din el cu e6.... mama lor de căluți.

                  Comment


                  • Imi puteti spune? Cand masina sta la relanti are o vibratie motorul ce poate avea este logan 2015 Motor 1.2 parca ar da in nas asa Astept un raspuns Multumesc frumos putem vb pe email : danadrian231@yahoo.com

                    Comment


                    • Îți oscilează relantiul, ca asta înțeleg din ce ai scris?

                      Comment


                      • M-am bucurat prea devreme, se pare ca iar a început să facă, au venit căldurile și a apucat-o iar tampeala cred ca o sa mai fac o programare, poate cine știe... da eu cred ca e un lot cu probleme ....

                        Comment


                        • Salutare colegi
                          Se poate modifica relantiu la 1.2 e6 (2015) ?
                          As vrea sa il maresc putin ,e mult mai stabil motorul cand e la 850-900 rotati.
                          Am o interfata elm32.
                          S-au exista vreo metoda mecanica s-au altceva.
                          Pare strans de gat rau motorul asta pt. noxe si consum.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google