Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darksun View Post

    Sigurele probleme (as usual), cand e cald afara la prima pornire nu merge rotund si "da in nas" daca dupa up-shift nu esti in minim 3K RPM.
    Inteleg ca dupa ce schimbi ajungi la 3k de rotatii, inainte de a schimba cate ai?

    Comment


    • Originally posted by darksun View Post
      20K km facuti, tras de el in ultimul hal, vad ca rezista micutul 0.9, sunt tare curios cand cade turbina.

      Sigurele probleme (as usual), cand e cald afara la prima pornire nu merge rotund si "da in nas" daca dupa up-shift nu esti in minim 3K RPM.
      Cred ca turbina cade ultima
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by iatagan View Post
        Inteleg ca dupa ce schimbi ajungi la 3k de rotatii, inainte de a schimba cate ai?
        Ca sa cazi in 3000 dupa schimbarea treptei trebuie sa ai in jur de 4000. Sincer eu nu am observat la a mea sa dea in nas la schimb la turatii mici iar la mers in oras ajung si la 1500 rpm dupa schimbare! Depinde cat de agresiv esti cu ambreiajul.
        Last edited by DannyMC; 22 March 2018, 12:10.

        Comment


        • Originally posted by DannyMC View Post
          Ca sa cazi in 3000 dupa schimbarea treptei trebuie sa ai in jur de 4000. Sincer eu nu am observat la a mea sa dea in nas la schimb la turatii mici iar la mers in oras ajung si la 1500 rpm dupa schimbare! Depinde cat de agresiv esti cu ambreiajul.
          Eu calc pedala de acceleratie spre maxim la schimbare de treapta, incearca asa si o sa ai o surpriza. Daca o mangai normal ca nu se simte.

          Deobicei schimb la 4 - 5k, ocazional 6K cand am nevoie de putere.

          Comment


          • Si care e scopul unei semenea manevre in traficul de zi cu zi? In afara de distrus ambreiajul si anvelopele?

            Comment


            • Originally posted by DannyMC View Post
              Si care e scopul unei semenea manevre in traficul de zi cu zi? In afara de distrus ambreiajul si anvelopele?
              Nu are vreun scop, e vorba ca asa am eu stilul de condus, mai "alergat" si nu am luat masina sa o menajez. Nu cred ca este important felul in care conduc, am vrut sa subliniez ce mi se pare mie "on the low side" la acest motor.

              Tocmai de aia am luat acest 0.9 turbo si nu o putoare aspirata (am avut 1.4 vechiul logan inainte si am si acuma sechele de la cum putea sa traga/mearga masina aia )

              Comment


              • Pai si la 1.4 la cate ture schimbai? La 7000? Intreb pt ca nu am atata experienta, nu fac misto.

                Comment


                • Originally posted by iatagan View Post
                  Pai si la 1.4 la cate ture schimbai? La 7000? Intreb pt ca nu am atata experienta, nu fac misto.
                  Poti sa schimbi la cate ture vrei, oricum nu are treaba masina aia. La 7K RPM e de mult in limitare.

                  Orice benzina, fie ea si turbo, cere ture daca vrei sa traga as expected.

                  La CLIO RS 2.0 aspirat, schimbam la 8K, si suna tare bine.

                  Comment


                  • Si ca sa inceheim cu dezinformarea:
                    - exista ulei Dacia Oil 10W40 (sper ca nu vrea nimeni poze)
                    - in reprezentanta se pune ulei w40

                    Comment


                    • Iar mie mi-au pus astazi 5W30 (dacia oil)...pe care o sa-l scuip in regie proprie pe la 8-9000 km

                      Comment


                      • De ce i-ai lasat?
                        Eu azi i-am intrebat:
                        - ce imi puneti?
                        - Elf 10w30
                        - nu cred. Imi puneti w40, asa scrie in fisa de service...
                        Au venit cu Dacia Oil w40.
                        Acum nu stiu ce sa zic...5W40 sau 10W40. Avand in vedere temperaturile din RO (foarte rar sub 20 si des peste 30.....) cred ca 10 e mai potrivit.
                        Oricum, eu il schimb iar in 3 luni
                        Last edited by sebibv; 27 March 2018, 21:52.

                        Comment


                        • Fisa mea de intretinere pe My Dacia arata ca in atasament.
                          Atat W30 cat si W40 sunt OK pentru acest motor.
                          Masina este din 2014 si nu stiu daca modelele mai noi au alte recomandari.
                          Attached Files

                          Comment


                          • La 0.9 E6 e exclusiv w40.

                            Comment


                            • Originally posted by sebibv View Post
                              Au venit cu Dacia Oil w40.
                              Acum nu stiu ce sa zic...5W40 sau 10W40. Avand in vedere temperaturile din RO (foarte rar sub 20 si des peste 30.....) cred ca 10 e mai potrivit.
                              10W40 e mineral si nu e deloc potrivit pentru motorul tau!

                              Comment


                              • As zice semi-sintetic.

                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google