Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce test de injectoare....In cazurile cand se aprinde indicaorul si motorul merge rau,si mai si dai pe la 1000 de meseriasi si nu stiu ce sai faca,zic ei nu are nici o eroare.Masina ta sufera de o comanda la un injector a fost cineva pe aici caruia i sa scris pe factura corect.Da se resofteaza ecu daca nu se reuseste prin rescrierea injectoarelor.Ar mai fi o cauza cablajul,dar destul de rar.

    P.S. Bec aprins fara erori nu exista decat daca motorul merge bine si e bordul defect

    Comment


    • #32
      Uitate atent si la contactele de la bujii poate sa fiie un defect electric nicidecum mecanic
      1.6i 75 de catari frumosi si un magar la carma
      ASTRA F CARAVAN (X16SZR)

      Comment


      • #33
        Claudiu_ se pare ca ai dreptate....... injectorul 1 avea partea de comanda defecta....am cumparat un nou set de injectoare si o pompa diuz sau cum ii spune noua, dat fiind ca aveau totus 128 mii Km fara nici o problema. Am gandit eu ca sunt destul de batrane si am schimbat tot setul. Multumesc pt. ajutor.

        Comment


        • #34
          Cat te-au costat?
          Cumpar volan de Duster

          Comment


          • #35
            Aceasi problema am avut-o si eu. Martor bujii aprins prin toamna, mers la dacia feleac, curatat filtru motorina si s-a rezolvat. totul bine si frumos in februarie s-a aprins iarasi. Dupa prima vizita au spus ca problema a fost o garnitura de sub un injector. Masina a mers ok o saptamana apoi s-a aprins beculetul iarasi. Mers inapoi la dacia feleac in 5-6 ore au reusit sa recalibreze injectoarele. Am iesit din service si dupa vreo 500m beculetul s-a aprins din nou. Am facut cale intoarsa si dupa inca vreo 5 ore (mai bine de 10 ore stat in service) au spus ca e pompa de injectie si ca o sa faca comanda sa ma duc peste o sapt sa o monteze. Intre timp sunt sunat de cei da la dacia pitesti in legatura cu vizitele la service. M-au intrebat de ce am atatea vizite la service si daca sunt multumit de servicii. Dupa ce le-am povestit tot au spus ca spera sa se rezolve. Am mers in final cu masina sa monteze pompa de injectie pe la ora 14-15 iar pe la ora 18-19 ma cheama sa imi arate pilitura si mizeria din filtru de motorina, au spus sa las masnia acolo ca trebuie curatat rezervoru circuitul de admisie, schimbat filtru de motorina, si ca un injector a cazut deja. A zis domnu de acolo sa las masina in service si ei o sa vorbeasca cu cei de la pitesti in legatura cu piesele si garantia. Intre timp cei de la pitesti m-au sunat din nou sa ma intrebe de servicii iar eu le-am povestit toate cele intamplate. Dupa o sapt ma cheama de la service sa ma duc dupa masina. Au schimbat injectoarele, poma de injectie, filtru de mototina, curatat rezervor si cale de admisie toate pe garanite. Cand am mers sa ridica masina oamenii din service erau mult mai binevoitori , au mers la proba de drum sa fie siguri ca nu mai e problema erau politicosi zici ca erau total alti oameni.

            Ma scuzati ca m-am intins atat dar sper sa ajute pe cineva povestea.

            Comment


            • #36
              inseamna ca la dacia feleac acolo , aveti mecanici , care chiar vor sa-si faca treaba cum trebuie. la iasi e cam invers .nu-si fac treaba , te fura la piese ,se cam feresc de garantii ... si etc ... bravo celor de la feleac ...noroc
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #37
                Salut Andrei, explica si mie te rog la ce turatie este indicat sa mergi,sa schimbi vitezele ca sa nu fie subturat.Multumesc

                Comment


                • #38
                  schimbi la 2300-2500, pana la 3000. de mers poti merge de la 1800 in sus. acum asta nu inseamna ca in tr5 sa mergi cu 1800 si sa astepti s ademareze masina incarcata full, ca tot subturare se cheama. ideea e sa potrivesti turatia cu treapta de viteza in asa fel incat cand apesi pedala masina sa inceapa sa accelereze. daca doar tremura si fumega, fara sa accelereze, e subturata.
                  vezi ca pt subturari avem un topic special
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Seba, tu te-ai gasit sa definesti subturarea?))...tu care porti numai BLANAAAA
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      eu nu dau blana, eu ma respect, dom'le respectul de sine nu ti-l ia nimeni
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        cand mi s-a aprins mie acel martor, asta era pe vremea cand nu stiam foarte multe despre motorul diesel DCI si puneam motorina din capatat, a trebuit sa schimb, atentie, toata instalatia incepand cu rezervorul si terminand cu injectoarele. afacerea a costat cam 9000 RON, acum 2 ani. deci ai grija ce motorina pui. fa o verificare a rezervorului si vezi daca e curat.impuritatile pot infunda injectoarele care sunt extrem de fine la tipul asta de motor. daca ai pus "motorina de la preteni" nasol. pompa de motorina se mananca si pilitura de fier ajunge in capul injectorului si atunci ai dat de dracu.
                        o zi buna in continuare

                        Originally posted by Raul_2012 View Post
                        Aceasi problema am avut-o si eu. Martor bujii aprins prin toamna, mers la dacia feleac, curatat filtru motorina si s-a rezolvat. totul bine si frumos in februarie s-a aprins iarasi. Dupa prima vizita au spus ca problema a fost o garnitura de sub un injector. Masina a mers ok o saptamana apoi s-a aprins beculetul iarasi. Mers inapoi la dacia feleac in 5-6 ore au reusit sa recalibreze injectoarele. Am iesit din service si dupa vreo 500m beculetul s-a aprins din nou. Am facut cale intoarsa si dupa inca vreo 5 ore (mai bine de 10 ore stat in service) au spus ca e pompa de injectie si ca o sa faca comanda sa ma duc peste o sapt sa o monteze. Intre timp sunt sunat de cei da la dacia pitesti in legatura cu vizitele la service. M-au intrebat de ce am atatea vizite la service si daca sunt multumit de servicii. Dupa ce le-am povestit tot au spus ca spera sa se rezolve. Am mers in final cu masina sa monteze pompa de injectie pe la ora 14-15 iar pe la ora 18-19 ma cheama sa imi arate pilitura si mizeria din filtru de motorina, au spus sa las masnia acolo ca trebuie curatat rezervoru circuitul de admisie, schimbat filtru de motorina, si ca un injector a cazut deja. A zis domnu de acolo sa las masina in service si ei o sa vorbeasca cu cei de la pitesti in legatura cu piesele si garantia. Intre timp cei de la pitesti m-au sunat din nou sa ma intrebe de servicii iar eu le-am povestit toate cele intamplate. Dupa o sapt ma cheama de la service sa ma duc dupa masina. Au schimbat injectoarele, poma de injectie, filtru de mototina, curatat rezervor si cale de admisie toate pe garanite. Cand am mers sa ridica masina oamenii din service erau mult mai binevoitori , au mers la proba de drum sa fie siguri ca nu mai e problema erau politicosi zici ca erau total alti oameni.

                        Ma scuzati ca m-am intins atat dar sper sa ajute pe cineva povestea.
                        .



                        confirm cele spuse de tine, numai ca la mine au fost binevoitori dupa interventii, dar si-au facut treaba bine.
                        Last edited by adisss; 10 April 2009, 08:36. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Aceeasi problema o am si eu. Martorul de bujii se aprinde la scurt timp dupa pornirea motorului si ramane aprins.
                          Am fost ieri in service si pe tester a iesit urmatoarele
                          1. Apa in motorina
                          2. Comanda Injector 1
                          Filtrul de motrina l-am schimbat in Ianuarie (nu am facut decat 6000km cu el).
                          Motorina e numai de la pompa si de la o singura statie ------> OMV Arad (Sprint Diesel).

                          Comment


                          • #43
                            Iata ce am "rezolvat" in service.
                            1. Apa in motorina era foarte putina !
                            2. Pilitura de la pompa NU !
                            3. Mufa de la injectorul 1 nu face bine contact ! Au dat cu un spray de contact pe toate mufele si le-au mai "bibilit".

                            Martorul de bujii dupa curatarea mufelor sa stins singur. Poate e de folos si altora.
                            Last edited by lau; 30 May 2009, 11:16.

                            Comment


                            • #44
                              Problema asta am avut-o si eu martorul de injectie dar dupa ce am schimbat filtrul de motorina nu sa mai aprins.Aveam apa in filtru cam multa au zis cei de la service.Sper sa nu se mai intample alta data.
                              sigpic
                              https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
                              http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

                              Comment


                              • #45
                                Nu inteleg cum de trece apa prin filtru. Doar nu am facut mai mult de 6000km cu el. Am scos motorina de la turul ce intra in pompa de injectie sa vad calitatea motorinei si avea bule foarte mici de apa.
                                Motorina a fost numai de la OMV (direct de la pompa).
                                Un lucru e clar, daca ajunge apa la pompa de injectie numai bine nu-i pica ( mai sunt amenintat si cu pierderea garantiei !!! ).
                                Oare montarea unui filtru suplimentar pentru APA din motorina ar fi posibil, fara a dauna in mersul motorului in sarcina (un gen de filtru decantor care poate fi "monitorizat" mai usor)?
                                Ma gandesc ca ar fi posibil de montat chiar inaintea pompei de amorsare.
                                O sa caut sa vad c-am ce filtru ar fi mai potrivit.
                                Poate aveti si alte idei. Nu de alta dar mai trebuie sa merg cu "caruta" asta inca vre-o ......... 10 ani fara probleme !!! ca sa-si merite banii.
                                Last edited by lau; 31 May 2009, 13:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google