Ventilator Racire/senzor Defect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilator Racire/senzor Defect

    acum 3-4 zile am vazut pt prima data 7 linii la lichid racire si pt scurt timp era full.
    am zis ca e foarte cald afara(era noapte btw) si am trecut cu vederea.
    acum 30 min(deci ora 23) vad 7 linii(intr-o accelerare pe la 4000rpm), scot din viteza(era rosu in fata) si scade la 4
    intr-o alta accelerare iarasi 7 linii...=>>clar e ceva in neregula
    pana sa ajung la destinatie i-am dat 1-2 km 5k rpm, a ajuns la 7 linii apoi era full.
    ma gandeam sa las motoru pornit sa se raceasca putin inainte sa-l opresc...DAR cum sa se raceasca=>>ventilatoru nu mergea!!!
    asadar, inainte de ama duce in service cum pot verifica senzorul/ventilatorul
    sa fie oare siguranta?

  • #2
    punel pe direct si vezi daca merge ventilatorul daca merge el e clar ca e de vina senzorul dar inainte verifica sigurantele atit din habitaclu in stanga soferului cat si la motor linga baterie pe aripa dreapta cum desfaci capota si te uiti la motor e o cutie neagra si acolo mai ai niste sigurante ,verifica si revino cu ce ai rezolvat sau ce a avut
    succes
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      sigur erau 7 linii? eu stiu ca se aprind din 2 in 2.
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • #4
        pai...mi s-a parut ca erau 3 peste cele 4
        ca or fi fost 6 acuma...
        intr-o ora verific sigurantele, sper sa fie asta desi...

        am verificat sigurantele cele mari care conform schitei sunt pt ventilator, am verificat cele 2 din compartimentul motor de 10 si 25(cele mari de 50-60 nu am scos...dar nu sunt alea oricum)
        am verificat cu aparatul de masura si ventilatorul si s-ar parea ca...nu functioneaza.
        deasemenea in paralel primeam sfaturi de la o pers cu un dci si mi se spunea ca ala are mufa pt senzor undeva in zona mufei ventilatorului...eu nu am vazut-o/dibuit-o
        o sa mai incerc ceva apoi merg in service...
        Last edited by RSX; 28 July 2009, 15:33. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Am patit la fel asta primavara, dupa vreo 2 km cu a 1-a, am vazut vreo 6-7 liniute la apa, nu mai stiu sigur pentru ca m-am speriat si am oprit imediat motorul. Dupa ce s-a racit l-am pornit si am scos mufa senzorului de temperatura de la chiulasa. In acel moment ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul. Nu a pornit asa ca am bagat inapoi mufa si am trecut la verificat siguranta ventilaorului din cutia neagra de la motor. Era arsa si am inlocuit-o. De atunci a trecut juma de an si nu am mai avut probleme.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            foarte explicit omu imi place,am bagat la cap. preventiv
            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

            Comment


            • #7
              -eu la motor nu am siguranta albastra, am doar 2, pe cea de 5 si cea de 25 rozalii
              -am verificat cu scos senzorul din chiuolasa si NU a pornit
              -am mers in tr 1 pana a ajuns la 4 linii apoi am tinut-o 3-4 min turata pe loc la 2000rpm si a crescut iar temperatura la 6-7 linii, ventilatorul normal ca nu a pornit
              -singura solutie ramane service-ul
              ar mai fi ceva...masina ta din ce an e?
              eu in panoul de la compartimentul motor am ceva sigurante in plus fata de tine, una are 30A parca si e in rand cu cele 2 de 60(albastrui parca)
              pe aia nu am verificat-o...nu stiu cum sa trag de ea ca sa o scot.
              al meu e din 2007(oct)

              am fost iar...am verificat...deci sunt cele 2 de 60 albastre si langa ele una portocalie de 40, in plus...in capat unde tu nu ai nimic mai am una de 25 si una de 50, la fel de mari
              am incercat sa le scot dar mana-mi firava nu e capabila
              Last edited by RSX; 29 July 2009, 19:53. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Asa e la mine
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Loganul meu e Preference fabricat in septembrie 2005. Chiar daca nu e aceeasi configuratie la sigurante uita-te la toate, scoate cate una si o bagi apoi la loc ca sa nu le incurci. Daca nu poti cu mana incearca cu "scula" din cutia sigurantelor din interior, un fel de penseta din plastic.

                  Comment


                  • #10
                    in cazul sigurantelor uriase nu merge cu pensetuta...dupa cum observi ci tu
                    doar alea mari ar mai fi de verificat, aia de 40 eventual aia de 25, numa ca nu pot sa le scot
                    o sa trag de ele cu un patent cu urmatoarea ocazie, ca in service pe sapt viitoare ma duc.
                    problema nu e asa nasoala ca eu nu circul ziua si...mai poate astepta cateva zile-o saptamana

                    Comment


                    • #11
                      La ventilator nu cred sa ai o siguranta de aceea mare. Daca din cele mici nu e niciuna arsa nu mai stiu ce sa zic, chiar e nevoie de o vizita neplacuta la service.

                      Comment


                      • #12
                        am fost in service
                        problema a fost siguranta motoventilator(o chestie asemanatoare cu un arc ce statea pe radiator si in care erau infipte 2 cabluri) arsa.
                        se pare ca in ianuarie cand mi-au schimbat radiatorul au pus mufele gresit cumva, le-au inversat cumva.
                        mecanicu mi-a spus ca nu a functionat de atunci ventilatoru, eu l-am contrazis, pentru ca uneori cand veneam cu masina auzeam bazaitu respectiv
                        acum nu stiu, e adevarat ca nu prea circul ziua in trafic, iar cum primele saptamani din vara a plouat mult si a fost mai racoare noaptea cand circulam eu...
                        ideea e ca s-a rezolvat si spre norocul meu nu a durat decat o ora toata treaba
                        daca nu era o problema cauzata tot de ei dacoserv avea pana acum +3...asa are doar +2

                        Comment


                        • #13
                          de cand conteaza polaritatea la sigurante? din ciclul "mari mecanici dacia"...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            in jucaria aia intrau 2 mufe, una verzuie una rosiatica.
                            ma rog...stiam eu ca nu sunt nebun si ca ventilatoru a functionat din ianuarie pana acu 1-2 sapt

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google