Probleme Caseta Servodirectie Kiss 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Caseta Servodirectie Kiss 85 Cp

    Am facut astazi ITP si mi s-a spus ca am un mic joc in caseta de directie .Nu sesizez nimic in timpul mersului ,niciun zgomot ,niciun joc.La intrebarea cat mai pot merge cu ea fara probleme,mecanicul mi-a spus ca inca vreo 10000 km(posibil) si ca sunt printre cei 30% dintre posesorii de logan care au probleme cu caseta de directie servo.Va intreb:este chiar atat de frecventa problema cu jocul in caseta de directie?Am 43000km fara nicio problema.Oare nu ar fi trebuit sa cedeze mai intai capetele de bara si abia apoi caseta (daca nu e o deficienta constructiva) ? Stiu ca normal ar fi sa cedeze piesele ce se pot schimba mai repede si care costa mai putin , in special la partea de directie ,suspensie.Pana acum am avut doar bucurii cu aceasta masina (kiss 85 cp).Sa se fi terminat oare ? Este bine sa cer si o alta parere sau sa astept sa sesizez vreo anomalie ?
    Astapt raspunsuri de la toti cei ce ma pot ajuta sa-mi formez o parere.

  • #2
    ma cam indoiesc ca ar fi caseta defecta atat de repede. singura posibilitate ar fi sa fi mers cu masina la arat, dar chiar si atunci ar fi cedat intai piesele de uzura, capete de bara, articulatii etc.
    este posibil ca atunci cand a tras de roata sa vada jocurile sa nu se fi uitat unde trebuie sau ti-a sugerat ca ar trebui sa "asortezi" niste hartii colorate la talon...
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #3
      Masina a fost folosita normal,preponderent pe asfalt romanesc(90%).Si eu m-am gandit la a doua varianta ,dar ,m-au declarat "promovat" la ITP fara vreo alta "contributie"

      Oricum ,multumesc pentru promptitudine

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post
      Last edited by Seba; 11 February 2010, 09:33. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        daca loganul e ph2, desi nu vad cum sa fi facut 43000km in 2-3 luni, atunci jocurile la caseta ar fi explicabile. ph2 si sandero au niste casete de tot jegul...cel putin colegii de pe clubsandero se plang de ele si le schimba pe garantie ca pe ciorapi. bine ca ne-au dat astia 4 ani garantie...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          eu am ph 2 de 1 an si 4 luni, vreo 27.000 km si n-am avut prb cu caseta de directie sau altceva...bine, apa in motorina

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            daca loganul e ph2, desi nu vad cum sa fi facut 43000km in 2-3 luni, atunci jocurile la caseta ar fi explicabile. ph2 si sandero au niste casete de tot jegul...cel putin colegii de pe clubsandero se plang de ele si le schimba pe garantie ca pe ciorapi. bine ca ne-au dat astia 4 ani garantie...
            Masina este ph1 ,fabricatie ian.2008

            Comment


            • #7
              cum imi pot da seama daca masina este ph1 sau ph2 ? unde este specificat?

              Comment


              • #8
                Ciudat...la km astia...poate mai tre stransa bucsa de teflon.

                Comment


                • #9
                  domnu' Mihaita din pacate problema e reala. puteti constata aici ceea ce a spus si domnul Seba. diferenta e ca noi suntem mai multi benzinari si e a naibii de precoce caseta asta (ma refer la brobleme). salut

                  ps eu am Sandero si ma bucur din plin de aceste probleme....de noua!
                  Last edited by ciomp; 12 February 2010, 16:03.

                  Comment


                  • #10
                    Nu inteleg totusi politica celor de la Dacia;de ce sa schimbi ceva ce este confirmat a fi bun cu altceva ,e drept nou ,dar ,cu probleme ?Scaderea pretului sa fie motivul? In acest caz ,au sanse mari sa piarda potentiali clienti.Este ceva tipic romanesc sa o iei mereu de la capat ,fara sa pastrezi ce este deja bun si fiabil.Oare ma insel?

                    Pana acum nu am regretat nicio clipa alegerea facuta ,regret doar ca servisurile Dacia sunt pline cu atatia "meseriasi" care nu pun pe primul loc clientul ,ci "prestigiul "lor ,de multe ori indoielnic.Totul se face pe ascuns ,nu poti sta langa propria-ti masina sa vezi ce mama naibii iti face si pe ce dai banii,sau ,pur si simplu sa iti satisfaci o curiozitate.
                    Last edited by tufa mihaita; 22 February 2010, 09:08. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google