Ce Masina De Raliu Preferati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din cate stiam, lancia aia mica si urata cu motor de Ferrari, a cam batut S1

    Comment


    • #17
      "aia mica si cu motor de ferrari" e lancia stratos. n-a concurat cu audi-urile, cele 4 cercuri intrand in "hora" de-abia in 1982 (sezonul 1981 a fost "de antrenament", dar toti au inteles mesajul: tractiunea spate va fi istorie, viitoprul e al masinilor cu tractiune integrala si motoare turbo, fapt confirmat chiar de walter rohrl care zicea ca foarte probabil "audi ne arata cum va fi viitorul, voi pierde in fata acestei masini cu o noua tehnologie, cu 4 roti motrice, dar nu vad nici o problema in asta. e pur si simplu altceva")a concurat intre 1974-1979, a luat 3 tiluri mondiale '74-'76. a fost urmata de fiat 131 abarth, castigator in 1979. apoi a urmat lancia 037, castigatoare in 1983. ultima masina cu tractiune spate care castigat wrc-ul (si care daca nu era audi, probabil ne dadea directia de dezvoltare a masinilor de raliu. chiar si azi, stratos, 037 si r5maxiturbo sunt considerate unele dintre cele mai bune masini de asfalt construite vreodata). cum ziceam, 037 a batut audi-urile. dar sa nu uitam ca walter rohrl a concurat atunci pentru lancia. rohrl a batut audi-urile si cu opel ascona, dar in conditiile in care mouton a abandonat in ultimul raliu. cand a venit walter la audi, el si blomqvist au condus lumea. lancia nu a mai existat, opel nu a mai existat, ford nu a mai existat, nimic altceva decat 4 cercuri n-a mai existat. ultimele 2 sezoane '85 si '86 au fost cele mai "crunte" din istoria wrc-ului, lupta la varf fiind dusa intre 205t16, SQ_S1, D_S4, RS200. toate integrale cu peste 450 de cai sub capota si greutate in jur de o tona. unele surse din cadrul fostelor echipe de raliu vehiculeaza cifre de genul 600CP la audi si ford si 550CP la peugeot si lancia. 600CP pe 1000Kg...nu cred ca e unul dintre noi care-si poate imagina ce inseamna asa ceva...pe repriza 80-120, veyron-ul e facut tandari de sportquattro. pe 0-140km/h, ferrari f50 e batut de sportquattro. 0-100km/h egalitate cu veyron, in conditiile in care de la ultima participare in wrc a audi-urilor si lansarea veyron-ului au trecut 20 de ani.
      Last edited by Seba; 15 January 2010, 12:16.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Eu sunt fan al masinilor din WTCC si anume Seat Leon TDI care de cativa ani sunt lideri pe acolo.

        Comment


        • #19
          aoleu, m-ai lovit in moalele capului laudasi folxvaginu, "febletea mea"...mai bine taceai sa-ti zic de ce...
          seat sunt lideri "impinsi". numai in ultimul sezon s-a facut de doua ori rabat de la regulament in favoarea tedei-urilor. e fain sa te bati cu aspiratoarele, dar tu sa ai turbo, nimeni sa nu-ti comenteze de regulamentul fia, coeficienti turbo, de presiuni de supraalimentare, restrictoare, iar pe restul sa-i "frece" dupa regulament de sa le iasa pe ochi? iar la sfarsit sa te anunti mare castigator, cel mai tare din parcare. e fain, nu? mie, unul, mi-ar fi rusine sa-mi promovez asa produsele. mi-as lua jucariile si-as pleca dracu' acasa, n-as mai zice la nimeni ce mare smecher constructoru pacii sunt eu. tot eu, care am inventat acu 2 ani o noua tehnologie, aia tsi. care, din nou, pardon, fmm de treaba, au inventat-o unii acu 25 de ani. mai ce mare firma constructoare de masini si tehnologie sunt eu. ma refer, bineinteles, la grupul volxvagin, cand emit aceste ironii extrem de fine, ca un tanc rusesc. pana la urma, desi imi place sportquattro, tre' sa recunosc faptul ca si audi a pus turbina si-a adus tractiunea integrala in raliuri, era logic sa bata tot. dar uite c-au fost niste nebuni (lancia), care, dupa 10 ani de la succesul lui stratos, au facut o masina "dupa chipul si asemanarea lui stratos", au pus un mos defect la volan (walter rohrl) si le-au aratat curu' gol din tren la folxvagin, pardon, lu' haudi da' nu vedi...de delta s4 n-are rost sa comentez ce m.u.m.u le dadea la audi...si pejo la fel...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            masinutza mea preferata de raliu GOLANELU S2000
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • #21
              nu prea sunt un fan inrait al wrc-ului dar cel mai mult imi place subaru impreza

              Comment


              • #22
                EVO VIII forever

                Comment


                • #23
                  Nu pot zice că am numai o masină de rally care-mi place,sunt mai multe pe lista mea de preferințe,cum ar fi:Lancia Delta Integrale,Audi S1(preferata lui Seba),Subaru STI(ca cel din poza de mai sus),Subaru WRX STI(ca cea al lui KenBlock din ultimele clipuri).

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Seba View Post
                    niet. cacaia compresoru, cacaia turbo. cacaia triflux teknologhia
                    la mine se stie deja optiunea: iadul pe pamant, sportquattro s1 evo2, "vorsprung durch technik", of course...handling 0 dar cea mai puternica, brutala, cea mai greu de controlat si cel mai pur raget de motor din istoria wrc-ului: 600+ CP. daca e sa lipseasca azi ceva din wrc, zgomotul audi-ului e una dintre absentele majore.
                    fara nici o indoiala. audi quattro este regele neincoronat al wrc. este imposibil sa nu ramai socat cand auzi in ce fel poate sa raga mama ei de bestie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google