Por La Instalatia De AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Por La Instalatia De AC

    Salut, am citit zeci de pagini pe forum legate de aerul conditionat dar nu am gasit un raspuns la problema mea:
    Am incarcat anul trecut instalatia de aer cu freon pentru ca era goala, anul asta am observat ca nu mai raceste m-am dus iar la alt meserias si surpriza: freon 0. A bagat aer in instalatie si dupa 2 zile a verificat presiunea si a scazut - nu mult, dar a scazut. Concluzia : am un por in instalatie prin care se pierde freonul. Si acum problema mea : cine a mai avut asemenea problema, unde, cum si mai ales cat a costat. Multumesc.

  • #2
    ai verificat radiatorul de AC? poate fi ciupit de vreo piatra. ai avut vreun impact frontal?
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu am avut niciun impact sa afecteze ceva din instalatie - doar minor in zona aripii. Radiatorul nu l-am verificat, pentru ca nici nu am sculele necesare, nici cum depista fisura respectiva. E un por pe care cred ca nici nu il observi cu ochiul liber, degeaba ma uit la instalatie.

      Comment


      • #4
        am patit ceva asemanator la peugeot-ul meu 206 acum 2 ani. am avut un mic impact frontal si mi-au schimbat radiatorul de ac , incarcat cu freon etc
        dupa 3-4 luni cand a venit caldura nu prea avea efect ac-ul pe canicula. unde mi-au reparat-o dadeau din umeri ...
        la alt servis mult mai profesionist mi-au depistat problema cu un aparat special . nu era crapat nimic. era de la imbinarea unei conducte in "butelia aia " c-am uitat cum ii zice ...
        cica pt pejo nu fac garnituri de alea cum is in capatul conductelor de ac si daca e "dusa " trebuie schimbata conducta. am intrebat si la reprezentanta pejo ... acelasi raspuns.

        la tine cred ca-i aceeasi problema daca ai avut conductele desfacute . oricum la un servis bun iti detecteaza pierderea.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Din cate stiu, se baga o solutie speciala sub presiune,apoi umbla cu o lampa cu ultraviolete si vede exact pe unde este pierderea.
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #6
            Corect Dane...se incarca instalatia cu freon si o solutie verde (fosforescent)...se merge cu masina vreo 2 zile cu AC-ul pornit si se revine la service pentru a se verifica cu lampa cu ultraviolete eventualele pierderi...la service-ul Bosch din Galati baietii au chituri de reparatii conducte Ac...mi-au reparat la o alta masina o fisura in conducta de AC.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ok, dar niste preturi m-ar interesa daca se poate. Orientativ. Merci.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mikebike72 View Post
                Nu am avut niciun impact sa afecteze ceva din instalatie - doar minor in zona aripii.
                Aceeasi problema am avut-o si eu, a luat maica-mea un gard, o bara, etc (nici acum nu stiu ce a lovit) si mi-a fisurat conducta. Reparatia am inteles ca ar fi fost 450 RON si din pacate a fost facuta la dealer.
                Spun din pacate, pentru ca de cand mi-au schimbat conducta, am un trancanit nasol de tot cand merge AC-ul

                Comment


                • #9
                  Doar tabla mi-a fost afectata chiar desupra rotii si un pic portiera, adancitura nu era mai mare de 4-5 mm. Deci foarte minor, nu a ajuns la nicio piesa.

                  Comment


                  • #10
                    va salut,am avut aceeasi problema in garantie si pana la urma au gasit cei din arad de la reprezentanta un o-ring ciupit la una din conductele de la compresor;atentie daca ai ph2 cantitatea de freon difera fata de ph1 pentru ca la mine au pus prea mult freon si nu mergea aerul cum trebuie

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mikebike72 View Post
                      Ok, dar niste preturi m-ar interesa daca se poate. Orientativ. Merci.
                      Pai la masina de care vorbeam intra 1100g de freon...si am platit vreo 800 lei...cu verificarea instalatiei cu aer comprimat apoi verificarea instalatiei cu vid apoi incarcarea instalatiei cu freon +solutia aceea verde si iarasi verificarea eventualelor scurgeri.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        In pretul ala a intrat si repararea fisurii nu ? Doar umplerea cu freon costa 125 lei, un radiator de AC am auzit ca e vre-o 700 lei. Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Radiatorul Il gasesti si mai ieftin in targ duminica sau la dezmembrari il iei cu un 250 lei.Eu am incarcat cu freon acum doua zile(120 lei) si deja nu mai are.In cele din urma am depistat pe unde pierdea k a iesit solutia aceea verde la conducta mai groasa unde intra in compresor(probabil de la garnitura).Acum va trebui sa o repar si dupa iar sa dau 120 de lei sa reincarc cu freon.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google