Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by petroman View Post
    si ce se infunda injectoarele ,sau calamina de la subturat ? - fii serios
    Daca nu cunosti cazuri reale nu ai cum sa intelegi.
    Sa stii tu cate cazuri apar pe an...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #92
      Salut,
      berlina kiss fm 1,5 85cp - 1800 km la bord - tm-craiova max 100km/h - 4,2%; craiova - tm max 110km/h 4,4%. tm-ar-tm max 110-120km/h + putin plimbat in ar - 4,8%, oras (distante scurte, trafic aglomerat, indiferent daca schimb la 2500-2800 sau la 2000) - 7,5%
      Motorina - OMV, MOL, Lukoil
      Although people think so.... Kurt is not dead !!!!

      Comment


      • #93
        5.9 in IASI motorina de la PETROM - top nordic 37.1 lei

        Comment


        • #94
          Andrei. Are ceva daca-i mai dau reprize scurte de 3000-3500 rot/min. prin oras dupa ce e motorul cald (2linii). O accelerez mai brusc dupa 2000 ture si nu o tin prea mult turata (sprinturi pe la semafoare si incadrari de pe o banda pe alta). Acum am depasit 1.000 km (mai am pina sa termin rodajul). Consum 6.6 % in oras , media 20 km/ora, motorina alpine omv.

          Comment


          • #95
            Andrei. Are ceva daca-i mai dau reprize scurte de 3000-3500 rot/min. prin oras dupa ce e motorul cald (2linii). O accelerez mai brusc dupa 2000 ture si nu o tin prea mult turata (sprinturi pe la semafoare si incadrari de pe o banda pe alta). Acum am depasit 1.000 km (mai am pina sa termin rodajul). Consum 6.6 % in oras , media 20 km/ora, motorina alpine omv.
            Referitor la subturare.
            Nu am simtit motorul ca trepideaza sau trage greu. Din contra parca la aprox.2200 ture tragea mai bine. Sunt perfect de acord ca mersul subturat e un chin pentru motor.

            Comment


            • #96
              Si mai lasati-l in pace pe Andrei. A fost singurul care a raspuns prompt, scurt si la obiect la o gramada de probleme.

              Comment


              • #97
                6,5 in Bucuresti, motorina petrom, viteza medie 19,5km/h. Are 3100km, 1,5 dci-85hp

                Comment


                • #98
                  6.7 in bucuresti

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by lau View Post
                    Andrei. Are ceva daca-i mai dau reprize scurte de 3000-3500 rot/min. prin oras dupa ce e motorul cald (2linii). O accelerez mai brusc dupa 2000 ture si nu o tin prea mult turata (sprinturi pe la semafoare si incadrari de pe o banda pe alta).
                    N-are nimic, ba e chiar indicat. Totul e sa nu se mearga in extreme, nici subturat nici supraturat. 3000-3500 rpm chiar e bine sa mai ii dai ca sa se mai curete de calamina si sa mearga motorul in parametrii normali. Si la drum lung e bine sa mergi vreo 5-10 min cu 3000-3500 rpm.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • 6.5 Bucuresti, 2600km, omv sprint diesel
                      Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                      Comment


                      • Originally posted by andrei View Post
                        N-are nimic, ba e chiar indicat. Totul e sa nu se mearga in extreme, nici subturat nici supraturat. 3000-3500 rpm chiar e bine sa mai ii dai ca sa se mai curete de calamina si sa mearga motorul in parametrii normali. Si la drum lung e bine sa mergi vreo 5-10 min cu 3000-3500 rpm.
                        Imi dai voie sa te contrazic? Sa argumentez... Peste 3000rpm la un diesel, intri pe panta descendenta a cuplului, asa ca degeaba-i dai blana, ca nu mai obtii mare lucru de la el, si nici nu cureti turbina si alte chestii, dimpotriva, ii dai fum la greu!. Daca nu ajungi progresv la turatia aia, se depune fum pe turbina cat pentru 10k km de mers normal. Sfatul meu (si al celor 10000 de specialisti! ) este sa conduceti un diesel ca pe un diesel, adica schimbati treptele la 1700-2000rpm si nu o sa vedeti calamina, funingine si alte dracovenii in vecii vecilor amin! Am mai discutat si eu cu dieselari batrani, care n-au spart motoare niciodata, nici cu turbina, nici fara turbina, nici cu pompa de injectie liniara nici rotativa, nici sferica, nici ovala nici pe dracu sa le ia! Cu dieselul nu se merge ca si cu benzinaru! Trebuie adoptat alt stil de conducere! Diferenta ar fi ca intre un supersonic de vanatoare (benzinarul) si un supersonic de linie (dieselarul)! Asa ca cei cu diesel... calm tati, calm! nu la 3500 ca nu-i motor de turatie! E motor de tractiune!

                        Comment


                        • Sp!ke ai mare dreptate, dar daca esti un tip care o arde 90% numai in oras ,eu personal i-as sfatuii sa schimbe numai peste 1800/2000 rpm , exceptand a1a, ca de este si scurta la diesel. Mai ales daca au 85 cai cum ai tu... . Ai dreptate , nu sunt motoare de turatie, dar trebuie tinute in ture. Iar la drum lung , gen autostrada, nu are rost sa o calci peste 4000, ca este degeaba. Parerea mea !
                          Cu stima , FLO.
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • Asta am observat si eu Floryn, treapta I este foarte scurta si poti schimba la 1300-1500, iar cu celelalte sa te duci undeva la 2000, dar in nici-un caz sa te duci in 3000-3500 la schimbat treptele!.

                            Comment


                            • spike....daca schimabam treptele la 1700..imi explici si mie cum cadem pe curba de cuplu care e intre 1750 si 2500....eu am motorul asta pe clio 3...si pe la 1500 se simte ca e subturata, si mai ales daca vrei sa accelerezi la turatia asta nu se duce, se simte ca nu e in cuplu, si nici nu e recomandat sa-i dai talpa la turatie joasa, din experientza mea, de la 2000 incepe sa traga si se duce pana la aproape 3500, se mai pierde cuplu de la 3000 in colo....dar daca incepi depasirae pe la max 2700 asa...e ok. afara eu schimb viteza la minim 2500, ca sa cad in cuplu, in oras depinde de trafic. nu va e frica sa turati motoru, intre 2000 si 3000 merge cel mai bine, si consumu nu va fi mai mic daca subturati. si am citit in foarte multe locuri ca e bine sa o turezi ceva mai mult dupa ce ai mers cu masina mult in oras, unde nu prea ai cum sa mergi la turatii inalte, multi recomanda sa turezi masina pe la 3500-4000 si sa mergi cu ea constant cateva minute, nu conteaza treapta, asa cureti turbina.

                              Comment


                              • Tu n-ai facut decat sa spui acelasi lucru ca si mine, dar cu alte vorbe. La 1700 esti undeva la 85-90% din cuplu, la 1500 esti mult sub cuplu (undeva la 60-70%) si din acest motiv ti se pare subturata, dar masina nu e subturata, merge foarte bine. Si eu am spus ca poti merge lejer la 3000-3500, numai sa nu-i dai blana sa ajungi acolo, (stii cum e, e frumos, dar nu-i sanatos), numai sa ajungi progresiv, nu brusc! DCI-ul sporta foarte bine turatiile ridicate, dar nu e motor de liniute, e motor de tractiune si de munca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google