Jante aliaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    arata mijto jentile imi plac foarte mult
    sigpicyahoo messanger :goody7ronaldo

    Comment


    • #18
      mie imi plac momo corse silver si black pozele 1 si 8 numarate de la stanga spre dreapta.
      dar gusturile nu se discuta!!!!
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #19
        dar ce facem cu cele cu 5 gauri? se pot folosi?!
        Click click!

        Comment


        • #20
          Originally posted by adibontea View Post
          dar ce facem cu cele cu 5 gauri? se pot folosi?!
          pozele sunt doar informativ

          Si sunt si cu 4 gauri

          Scuze de intarziere

          Comment


          • #21
            Originally posted by dsign View Post
            Vorbesti prostioare. Prinderea la prezoane tre sa fie 4x100, intr-adevar, nu e recomandat sa pui altceva.

            Inelele de centrare se folosesc la gaura din centrul rotii, cind aceasta gaura este mai mare decit butucul de pe masina ta. Daca nu centrezi roata bine pe butuc, la montare, nu vei reusi sa o centrezi doar din suruburi. In acest caz, orice deviatie de la centru, oricit de mica ar fi ea (chiar si de 0.5mm) se va transforma intr-o vibratie necontrolata la viteze mari.

            Inelele de centrare se pot confectiona din aluminiu, sau se gasesc in setul de jante noi, facute din teflon, dar care trebuiesc prelucrate in functie de masina pe care se monteaza.

            Ceea ce spun eu aici este invatat din practica.


            De exemplu, eu pe jantele Evo am dat gramada de bani, nu arata extraordinar, insa te pot asigura ca este o mare diferenta intre ele si restul jantelor pt "popor". Sunt pe 17" si sunt supuse deformarilor mai mult decit o janta pe 15", insa aceste deformari intirzie sa apara, desi am trecut prin destule gropi, fara sa vreau.

            Deci calitatea a primat in acest caz. Repet: orice producator serios isi prezinta metoda de fabricare/turnare a jantei


            LE: uite janta in discutie, eu cred ca gaseam unele mult mai ieftine care sa arate la fel, asta a costat ~200e (nu e chiar f mult daca stam sa ne gindim la niste OZ-uri banale)
            daca ai jantele p 17" cauciucurile ce marime sunt? si nu cred ca iti mai indica kilometrajul adevarul? nu e asa?
            nu atinge pe nicaieri? ai mers cu masina full? adik 5 persoane plus ceva bagaj?
            si inca o intrebare cat tea dus tot setul, numai jantele ma intereseaza?

            P.S. superbe jante si cum am banu le am si io, dar asta nu prea curand
            Logan Prestige 1.6, SunTek Tints, Pilot exhaust, White Rims sigpic

            Comment


            • #22
              Preturi???

              Comment


              • #23
                pai am zis mai sus toate detaliile...

                anvelope 205/45/17 - daca folosim un convertor sau daca masuram si calculam corect, diametrul total al rotii nu s-a schimbat, deci eroare de vitezometru sau kilometraj nu am.

                am mers cu 4 persoane in masina si bagaje full si nu atinge pe nicaieri, am si arcuri eibach -3.5cm

                cost janta Evo Corse San Remo 7jx17" = 750 lei bucata (asa am dat eu pe ele), adica 3000 lei setul . Jantele sunt cele care se folosesc la Clio de competitie, specificatie S1600, pentru asfalt

                Pentru mai multe detalii, puteti apela cu incredere la Nicu Enache, Racing Nick sau puteti intra pe site-ul producatorului, www.evocorse.com
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #24
                  buna am si eu o intrebare, am gasit niste jeante Rial Campo pe 15" la doar 400 ron,numai 2 dintre ele au o mica problema, is un pic indoite cam vre-o 3-4cm sus pe buza,mi-a spus persoana care le da ca de la un damb sa-u facut asa,
                  Acum vreau sa va intreb se merita pretul pe ele?si am inteles ca se pot face sa fie ok din nou(nu cu ciocanul,metoda traditionala)ci cu nu stiu ce aparate cu ceva presa,asa am inteles si este si la noi aicea asa ceva!
                  Se merita pe ele?dupa ce se face chestia asta la ele or sa mai functioneze ok dupa asta?(banuiesc ca se vede chestia asta la centrare,daca mai sunt ok sau nu)voi ce ziceti ??ms
                  sigpic

                  Comment


                  • #25
                    niste poze ar fi de folos

                    In momentul indoirii unei jante de aliaj, apar in structura materialului niste forte care produc mici fisuri. Fisurile astea nu se vad cu ochiul liber. Cind te apuci sa le roluiesti, apar si mai multe fisuri, datorita deformarii plastice a jantei in sensul indreptarii ei. Ochiul tau va vedea ca janta e acum ok, ca merge drept, insa inauntru ea e deja bolnava si nu mai prezinta un grad de securitate normal.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #26
                      aha ok am inteles dsign,dar chestile astea de care zici tu ca ea se deformeaza dar nu se vede, pe aparat cand o centreaza nu se vede chestia asta (deformarea) asta de care zici tu ?poze nu am,ca inca jantele nu sunt la mine,deci e chiar pe buza,cam vre-o 3cm indoita,iar in indoitura aia are un pic de buza format de la lovitura!
                      eu sincer nu vad cum ar putea afecta janta chestia asta,nu de alta dar nu e mare indoitura!!?!acum eu mi-am spus parerea mea!
                      acum te intreb se merita bani aia pe ele,dupa mine nu as vedea sa fie mare problema la ea!nu de alta dar daca ai jante noi si dai in ea si se indoaie un pic,atunci nu mai are rost sa o faci?deci cum e indoita gata nu o mai punem sus!acum asa cred eu...
                      sigpic

                      Comment


                      • #27
                        mai, o janta de aliaj este casanta. O lovesti, se indoaie si crapa. In locul in care se indoaie, la nivel microscopic sa zicem, apar FISURI, nu deformatii, in structura materialului. Cind ii faci indreptarea, roluirea, agravezi situatia la nivel microscopic din materialul jantei. Asta inseamna ca apar fisuri de anvergura mai mare. Rezultatul dupa roluire este ca janta arata "ca noua", insa materialul, in interior, este ca o mamaliga de moale. La viitoarea denivelare se va indoi poate mai tare. Asta este un lucru periculos, pentru ca la viteze mari, in caz de obstacol, roata ta nu se va mai comporta ca una noua, ci se va deforma periculos...

                        Aici este diferenta intre o janta de duzina si una buna, rezistenta.

                        Vrei parerea mea? Eu am dat 1000e pe 4 jante noi, pentru ca am vrut sa fiu sigur ca nu mor din cauza lor, sau macar nu ma fac clientul fidel al masinii de roluit. Parerea unuia ca mine este sa-ti iei jante noi noute, cu garantie.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #28
                          cam are dreptate dsign.
                          acuma depinde si de ce noroc ai, daca nu le pui gume cu talon de un deget si ai putintica grija poate te tine 5 ani, la fel de bine cum iti poate crapa in 2 zile.
                          totusi sa te bazezi pe noroc aici nu pra merge, insa sunt mai multe sanse sa mearga bine mersi decat sa pice, asa ca go for it, oricum macar 2 sunt bune(sper ca perfecte) mai iei 2 noi si una din cele naspa o treci pe rezerva

                          Comment


                          • #29
                            de ceva vreme ma tot uit dupa jenti pe 17 sa cumpar dar partea tare este k pe langa o janta de 600 ron mai dai pe o guma inca 400. se gasesc si mai ieftine ?205 /40 sau 45/17

                            Comment


                            • #30
                              Originally posted by RSX View Post
                              cam are dreptate dsign.
                              acuma depinde si de ce noroc ai, daca nu le pui gume cu talon de un deget si ai putintica grija poate te tine 5 ani, la fel de bine cum iti poate crapa in 2 zile.
                              totusi sa te bazezi pe noroc aici nu pra merge, insa sunt mai multe sanse sa mearga bine mersi decat sa pice, asa ca go for it, oricum macar 2 sunt bune(sper ca perfecte) mai iei 2 noi si una din cele naspa o treci pe rezerva
                              mersi de sfaturi dsign la fel si RSX, dar am mai tot intrebat si eu intr-o parte si alta si ma-m hotarat sa nu le mai iau, ca nu vreau sa ma risc!asa ca mai o sa strang ceva bani in plus si stiu ca le iau noi,cand o sa le iau! ms incaodata!
                              PS:ce parere aveti despre jantele de la wolfrace, vreau sa imi iau ceva pe negru,numai sa va intreb si eu pe voi ce parere aveti despre firma asta?!(wolfrace)ms
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google