What is that???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    gresala de fabricatie?

    Este clar o problema cred eu, cu acea piesa, pentru ca este inadmisibil ca, pana la aprox.9000 de km. nu s-a auzit nimic. si totusi sunt muzician de meserie si aud foarte bine. Mai mult, piesa mi-a fost schimbata pe garantie, si nu s-a mai auzit acel zgomot. Apoi dupa alti 7000 de km. aceeasi poveste. ce sa mai cred? totusi eu ma intreb: daca este normal sa se auda, de ce nu se aude tot timpul? si mai mult de ce mi-au schimbat deja una si ma pregatesc sa o schimb si pe a doua?

    Comment


    • #77
      Imi cer scuze ca readuc topicul acesta la viata. Am si eu o problema . Masina mea are 4100 km , cam asa. Pe la 4000 am avut un accident si masina a stat in service 1 luna. Legat de aceasta comanda electrica a egr. Este posibil ca ea sa arate ca cea din pozele de mai jos , dupa 4000km? De asemenea cablajele ei se vede ca sunt umblate , si pe ea este praf mult . De mentionat ca motorul(compartimentul motor) s-a murdarit de praf etc.. in service , la fiecare spalare motorul era curatat cu o piele de caprioara , pe laterale , conductele etc(inainte sa fac poc , evident)... Ma gandesc ca binevoitorii din service s-au autoservit cu a mea , si mie mi-au dat alta (tinand cont ca masina este noua si are garantie)
      Attached Files
      Last edited by Nimeni; 13 March 2010, 18:03.

      Comment


      • #78
        PS: Masina este faza 2 ...

        Comment


        • #79
          Nu stiu de ce schimbati voi piesa aia din 5000 in 5000 de km. doar pentru ca scoate un zgomot. Habar nu am la ce zgomot va referiti, un prieten care avea un dci de 65 cipuit se auzea la fel, bazaia de la servo-directie tot timpul, la fel si la asta de 85, are aproape 50.000 km. si n-a cazut nimic.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #80
            Am uitat sa zic ca s-a rezolvat... Acea comanda a egr-ului pusa in pozele de mai sus provine de pe un clio din 2003(1.5dci 65cp) )) . Un neghiob de la service s-a servit cu cea care era pe masina mea , si a pus-o pe cea de pe masina lui la a mea si invers. S-a inlocuit cu alta noua...

            Comment


            • #81
              de curiozitate cum de s-a rezolvat asa usor? s-a investigat mult sau a recunoscut tipul din prima?
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #82
                Nu . M-am dus la seful de service si i-am zis ca nu am chef de scandal si doresc sa rezolvam cu vorba buna , initial se dadea lovit (ca sa cercetam , ca e posibil sa fi fost luata piesa de pe masina ,ca nu e posibil ) , si au dat-o jos si avea un cod , mi-a zis ca e din 2003 si mi-au dat alta noua. A ramas sa cerceteze ei care , ce si cum. Cine a luat piesa am aflat eu ulterior (respectivul s-a scapat singur si nu si-a dat seama).

                Comment


                • #83
                  dacia logan dci are turbo intercooler?

                  Salut! Am observat acum cateva zile la masina unui prieten de-al meu care este tot diesel ca acesta are 2 radiatoare iar cel de-al doilea fiind mult mai mic si are un tub care duce pana la turbo. Oare inginerii de la dacia au pus asa ceva si pe logan? sau este valabil doar pentru marcile straine? De precizat este faptul ca acea masina este marca opel

                  Comment


                  • #84
                    Daca zici ca furtunul duce la turbina, e vorba de intercooler. dCI-urile de 70 si 85 cp, au asa ceva. Deci se poate si la Logan.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google