In Legatura Cu O Bataie Cadentata La Tamburul Dreapta Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In Legatura Cu O Bataie Cadentata La Tamburul Dreapta Spate

    Am o bataie cadentata la tamburul dreapta spate.Bataia este auzita la actionarea franei (de mana cat si la apasarea pedalei). Dupa demontarea rotii si tragera franei de mana treapta cu treapta am constatat urmatoarele :Sabotii nu prind egal pe tota suprafata tamburul franand in salturi,iar la o miscare stanga dereapta a tamburului se aud sabotii cre au un mic joc. Eu cred ca sistemul de compensare a sabotilor este prost echilibrat sau pur si simplu tambur ovalizat din turnare. Daca aveti o alta parere si ce service imi recomandati?
    Last edited by Charlie; 3 November 2008, 09:39.

  • #2
    Originally posted by Charlie View Post
    Am o bataie cadentata la tamburul dreapta spate.Iar la o miscare stanga dereapta a tamburului se aud sabotii cre au un mic joc.
    Banuiesc ca miscarea care o descri este una de rotatie St/Dr , in caz contrar tin sa cred ca ai vreun rulment bulit (cel din extrior).
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Revin dupa aproape o luna cu precizarea ca bataia cadentata ce era prezenta la tamburul spate dreapta;este o defectiune de fabricatie pe care atat celor din fabrica cat si celor din service, le este misterioasa(problema de studiu aprofundat).
      Defectiunea a fost constatata de ADRAS Militari si remediata dupa 3 saptamani de insistente la vocea clientului Dacia,prin inlocuirea ambilor tamburi +sistem franare spate. Pentru cei ce vor sa stie modul de operare a serviceului ADRAS Militari (se lucreaza cu ranga,ciocan, surubelnita in loc de dispozitive moderne,iar in loc de cheie dinamometrica la stransul rulmentiilor se foloseste o cheie tubulara cu prelungitor specifica locomotivelor iar forta de strangere Nm este egala cu greutatea mecanicului.
      Poate cei de la Dacoserv lucreaza cu dispozitive specifice unui atelir mecanic, nu ca in cazul unei depanari fortuite efectuate in fata blocului.

      Comment


      • #4
        Cine poate sa ma ajute cu o schema a rotilor directoare. Ma intereseaza unghiul de cadere. Stiu care este unghiul de convergenta, cel de fuga dar nu il pot identifica pe cel de cadere.

        Comment


        • #5
          Nu stiu ,poate iti sunt de folos astea,sper ca da.
          Attached Files
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google