Scoate Fum Alb-albastrui

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tot eu sunt,,, am schimbat turbina ( intr-un final) si a mers foarte bine aproximativ 700km , bun, azi am facut vreo 30 km prin orash si mi-a MANCAT 1.7 litri de ulei :| + ca scoate un fum foarte dens si foarte negru, CE MA FAC?

    Comment


    • #17
      Turbina nu cred ca a fost noua pentru ca sunt simtome tot de turbina.

      Comment


      • #18
        am fost de fata cand a scos turbina nou nouta din cutie si a montat-o in fata mea. deci nu cred k ar fi de la turbina (din nou). Oare va trebui sa o resegmentez?

        Comment


        • #19
          e turbina 101%. unde ai schimbat-o? era de origine?
          nu exclude posibilitatea ca aia sa-ti fi pus o turbina reconditionata (scoasa pt. ochii tai dintr-un ambalaj nou).
          nu stiu cati km ai, dar nu cred ca ai asa mult. o resegmentare o iei in calcul dupa 300 mii km... de curand am mers cu un clio dci (acelasi motor ca pe logan) si la 240 mii km tragea chiar f. bine. evident, turbo schimbat pe la 100 si ceva, etc.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            verificati si EGRul sa nu ramana blocat , se vad aceleasi simptome ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              daca ramane blocat EGR-ul nu iti consuma 1,7 litri de ulei, simptomele par tot de turbina defecta, poate au pus una reconditionata si a cedat, dar ai spus ca scoate fum negru si inseamna ca uleiul nu il pierzi prin ardere, asa ca poate nu au strans bine "meseriasii" conductele de ungere cu ulei ale turbinei si iti curge ulei pe acolo.

              Comment


              • #22
                Gata!!!

                in sfarsit...am rezolvat.....dupe ce am schimbat turbina....am schimbat tot setul motor, chiuloasa noua + ambreiaj ...si acum merge suuuper

                Comment


                • #23
                  fum albastru

                  Fumul albastru este din cauza uleiului ce ajunge in camera de ardere.Cauze? Segmenti uzati,in special cel raclor,simeringuri,garnituri uzate. Turbina este ultima cauza,deci nu trebuie luata in calcul.

                  Comment


                  • #24
                    nu prea e adevarat mai ales la motoarele cu turbina, daca se duc lagarele turbinei arunca mult ulei pe langa ele pe care apoi il sufla in camera de ardere si vei avea fum albastrui si nu de la segmenti uzati ci de la turbina dusa, spun treaba asta pentru ca am vazut asemenea cazuri cand consuma ulei ca la balamuc si scotea fum si motorul avea compresie foarte buna asa ca m-am uitat la turbina si cand am desfacut-o era varza mai avea putin si i se rupea axul.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bogdan388 View Post
                      in sfarsit...am rezolvat.....dupe ce am schimbat turbina....am schimbat tot setul motor, chiuloasa noua + ambreiaj ...si acum merge suuuper
                      si cat tea costat si eu trebuie sa fac cred acelasi lucruri a cat sa ma astept sa coste

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by peteryo View Post
                        si cat tea costat si eu trebuie sa fac cred acelasi lucruri a cat sa ma astept sa coste
                        pai in jurul a 2000euro am schimbat
                        - kit abreiaj
                        - rectificat chiuloasa
                        - set motor
                        - turbina noua
                        - bujii incadescente
                        - + multe alte tevi si furtune

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google