Tacanit La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am bagat motorina din aia mai scumpa de la rompetrol si a disparut tacanitul cum am bagat iar motorina normala iar a aparut

    Comment


    • #32
      gata m-am prins masina ta vrea sa te faca la buzunare.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #33
        Tacanitul e o corectie pe care o face calculatorul la schimbarea regimurilor de mers , in special dupa ce ai mers un pic mai turat , in momentul in care o lasi la relnti apare acea bataie (ca o mitraliera) si nu e nici o problema cu asta.Pur si simplu se regleaza presiunea in injectoare. In momentul in care mergi mai turat automat creste presiunea din injectoare , iar cand o lasi presiunea nu scade automat ca la alte marci de injectie , iar in momentul acela calculatorul comanda acea corectie pe care tot o auzi tu.Tehnic nu e nici o problema , ( si a mea face la fel de la inceput ) , baga motorina buna si da-i talpa (2500 - 3500) , si nu o sa ai probleme. Nu merge subturat , minim 2000 rot/min , mai jos sa nu o lasi ( exceptand treptele I si II) , si in felul acesta nu exista depuneri de funingine nicaieri, si functioaneaza impecabil.Bafta multa!!!!

        Comment


        • #34
          tacanitul asta apare doar la motoarele Euro 4 (70CP si 85 CP). Este un zgomot normal de functionare.

          Comment


          • #35
            Nu va mai enervati....Am vazut diferenta intre motorica normala(ieftina)si cea scumpa de la rompetrol;cu aia de la rompetrol nu se mai aude...
            am sa ma duc cand fac revizia s-ai intreb pe mecanici...din cate am vazut pe forum iti fac ei cefa si nu se mai aude,ma duc iarasi cand reapare si tot asa de 3-4 ori si dupa sun la dacia si la protectia consumatorilor...daca persista...

            Comment


            • #36
              Si la mine se aude.
              De obicei cand trec de la motorina OMV Sprint la Alpin.
              Eu combin plinurile intre ele. Un plin de Sprint Diesel si apoi un plin de Alpin Diesel. Un plin de la mine si unul de la firma cand pot sa-mi deconteze.

              Comment


              • #37
                probleme functionare motor

                salut am o problema si nu prea o inteleg , daca pun contactul o singura data
                si pornesc motorul acesta este foarte zgomotos , trage din greu daca pun
                contactul de mai multe ori de cca 3-4 ori si pornesc masina este totul ok motorul este
                silentios-cat poate fi un dci de 85 cp- mi s-a spus ca ar putea fi de la alternator masina are 23000 varianta prestige


                multumesc astept va rog sfaturi despre service-uri logan iasi!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google