Probleme Cu Pornirea 1.5dci 70cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    prima idee - intra pe forum la nissan si vei vei gasii pe acolo informatii referitoare la nissan

    a doua idee - daca nu porneste - este de la alimentarea cu motorina - motoarele alea de 1.9 (daca sunt cele de la renault) sunt destul de fiabile-

    posibil sa fi murit pompa de motorina. daca motorul se invarte la cheie dar nici o tendinta de pornire.
    idea nr 3 poate fi ceva electric. ( mai ales ca s-a oprit motoril brusc si nu a functionat)
    o siguranta, o mufa iesita- trebuie verificat.
    1.5 dc

    Comment


    • #32
      Am fost la cobalcescu langa targul vitan.au gas o siguranta arsa,au schimbat-o apoi masina mergea bine.Dupa 200km s-a oprit ca prima oara. De o saptamana stau si se uita la ea intrebandu-se de la ce o fii.Niste adevarati profesionisti

      Comment


      • #33
        in legatura cu problema ta cred ca mai mult ca sigur e p problema electrica, poma sau injectoarele daca ar fi fost obosite iti dadeau semne inainte sa te lase de tot, dar chiar ma mir cum nu ii pot gasi defectul dupa ce i-au facut diagnoza, ori sunt prosti rau ori vor sa o tina cat mai mult in service ca sa te rupa la bani. Oricum motorul de 1.9 dci de nissan e acelasi cu cel de 19 dci de pe renault si e un motor bun.
        am vazut ceva ma sus ca cineva spunea ca motorina proasta afecteaza mai mult sistemele common rail, dar eu spun ca e total fals, motorina proasta adica cu apa in ea afecteaza toate tipurile de diesel, acum nu are rost sa explic ce e aia common rail, PD, etc si cum toate aceste sisteme se bazeaza pe injectoare si pompe de injectie care sunt afectate cel mai mult de apa din motorina, asa ca motorina de furat nu e deloc recomandata la nici un diesel pentru ca nu sti ce bagi in motor.

        Comment


        • #34
          Daca ai o oferta de facut te rog foloseste sectiunea bursa.Multumesc
          Last edited by valeriuciprian; 4 September 2010, 08:29.

          Comment


          • #35
            oameni buni cineva ma i devreme spunea ca defectul este de la electrovalva(care electrovalva?

            toata lumea aici incearca sa dea vina pe injectoare,faceti ce faceti si tot la injectoare ajungeti am impresia ca va face placere sa speriati pe altii,si fiecare i-si critica s-au isi lauda mecanicii.dar nici unul nu recunoasteti cita motorina ati bagat de la tractor s-au excavator pina sa va apara problemelede care va vaitati ,Rugamintea mea este sa fiti sinceri ce va doare si din ce cauza

            Comment


            • #36
              Priviti aici. Sunt 10 episoade foarte interesante.


              Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

              Comment


              • #37
                Dimineata nu a pornit

                m-am trezit intr-o dimineata ca nu porneste...eu mserias de felul meu hotarat am dat capacul motor jos m-am invartit si nu am gasit buba dupa vre-o 2 ore de rugat la ea m-am hotarat sa chem sa ma traga,am tras-o cat am tras-o si tot nu a vrut.sun meseriasul:"schimab filtrul de motorica ca poate s-a infundat,mentionez ca pe furtunasul de retur care iese din pompa acela transparent care se duce spre filtru are in doua cu aer.,,am scimbat filtrul de motorina si tot nu a vrut,il sun din nou,imi spune ca s-ar putea sa fie injectoarele..iau 4 seringi scot furtunasele de retur din injector sa ma apuc sa fac testul injectoarelor,cand colo nu iesea motorina deloc pe retur.cedez si-mi spun ca astept sa se faca luni sa o duc la doctor.sun din nou meseriasul si gata imi daduse verdictul"s-a dus pompa luni vii si o schimbam.."am ramas mut...vin in casa neavand sparante vin si vad tutorialul postat de ADICATA2003 unde spune omul sa torni apa calda pe senzorul ala verde de pe pompa,.am turnat apa asa stii cum se zice sa o incerc si pe asta...si SURPRIZA ,,A PORNIT!!!!cata cu inima crescutasun sa anulez comanda pe o pompa noua..ma apuc de treaba sa vad ce si cum de nu a pornit, cand ma uit la injectoare futnasele alea de la retur incepeau sa se umle.,si nu a durat mult si a inceput sa picure si sa mi le arunce afara,trec peste alte 3 ore de chin si explicatii in contradictorii cu "meseriasii""scot returul din filtru...dadea pe retur...scut furtunasul care vine de pe rampa de retur injectoare si intra in teul de pe pompa...ma iesea si pe acolo motorina dar cu vurtunasul scos din pompa si bagat intr-un bidonel mergea brici si nu se mai umflau nici cele 4 furtunase care duceau la injectoare,SI-MI CADE FISA SA SCOT TEUL(eu ii spun teu ca nu stiu cum se cheama) DIN POMPA surpriza : unde intra furtunasul de la rampa de retur injectiare in poma INFUNDAT!DECI o zi intreaga de nervi si stres pentru un tunshpic??plus ca mai aveam un pic si-mi schimbam pompa,era unfundat cu un fel de carbune.cred rezultat din motorina incalzita prin injectoare,,cred nu stiu ca asa departe nu ma duce mintea,,desfundat-rampa nu mai picura-pornit la sfert-sper totul ok!
                m-am gandit sa va spun si voua prin ce am trecut ca poate ajuta pe cineva vre-o data-DECI CONCLUZIA CA RAMPA DE RETUR INJECTOARE(CEA DE CAUCIU.RESPECTIV PLASTIC)SE POATE INFUNDA SI CREEA MARI PROBLEME LA CARE NICI MECANICII NU SE GANDESC!!

                Comment


                • #38
                  Fum negru

                  Colegi injectoarele le-am schimbat,motorin din peco,de 2 ani de cand am luato scoate fum la demaraj mai mult decat ar trebui ce sa fac,nu merg cu ea subturata,schimb la 2500-3000 rot pe minut astept sfaturi va rog

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by kozzmin View Post
                    m-am trezit intr-o dimineata ca nu porneste...eu mserias de felul meu hotarat am dat capacul motor jos m-am invartit si nu am gasit buba dupa vre-o 2 ore de rugat la ea m-am hotarat sa chem sa ma traga,am tras-o cat am tras-o si tot nu a vrut.sun meseriasul:"schimab filtrul de motorica ca poate s-a infundat,mentionez ca pe furtunasul de retur care iese din pompa acela transparent care se duce spre filtru are in doua cu aer.,,am scimbat filtrul de motorina si tot nu a vrut,il sun din nou,imi spune ca s-ar putea sa fie injectoarele..iau 4 seringi scot furtunasele de retur din injector sa ma apuc sa fac testul injectoarelor,cand colo nu iesea motorina deloc pe retur.cedez si-mi spun ca astept sa se faca luni sa o duc la doctor.sun din nou meseriasul si gata imi daduse verdictul"s-a dus pompa luni vii si o schimbam.."am ramas mut...vin in casa neavand sparante vin si vad tutorialul postat de ADICATA2003 unde spune omul sa torni apa calda pe senzorul ala verde de pe pompa,.am turnat apa asa stii cum se zice sa o incerc si pe asta...si SURPRIZA ,,A PORNIT!!!!cata cu inima crescutasun sa anulez comanda pe o pompa noua..ma apuc de treaba sa vad ce si cum de nu a pornit, cand ma uit la injectoare futnasele alea de la retur incepeau sa se umle.,si nu a durat mult si a inceput sa picure si sa mi le arunce afara,trec peste alte 3 ore de chin si explicatii in contradictorii cu "meseriasii""scot returul din filtru...dadea pe retur...scut furtunasul care vine de pe rampa de retur injectoare si intra in teul de pe pompa...ma iesea si pe acolo motorina dar cu vurtunasul scos din pompa si bagat intr-un bidonel mergea brici si nu se mai umflau nici cele 4 furtunase care duceau la injectoare,SI-MI CADE FISA SA SCOT TEUL(eu ii spun teu ca nu stiu cum se cheama) DIN POMPA surpriza : unde intra furtunasul de la rampa de retur injectiare in poma INFUNDAT!DECI o zi intreaga de nervi si stres pentru un tunshpic??plus ca mai aveam un pic si-mi schimbam pompa,era unfundat cu un fel de carbune.cred rezultat din motorina incalzita prin injectoare,,cred nu stiu ca asa departe nu ma duce mintea,,desfundat-rampa nu mai picura-pornit la sfert-sper totul ok!
                    m-am gandit sa va spun si voua prin ce am trecut ca poate ajuta pe cineva vre-o data-DECI CONCLUZIA CA RAMPA DE RETUR INJECTOARE(CEA DE CAUCIU.RESPECTIV PLASTIC)SE POATE INFUNDA SI CREEA MARI PROBLEME LA CARE NICI MECANICII NU SE GANDESC!!


                    Salutare. Daca ai de 70 cai sau de 85 cai, inseamna ca e euro 4. La pompele de euro 4 s-a rezolvat problema cu pilitura din cauza motorinei proaste, in schimb, am vazut cateva cazuri exact ca al tau. Problema este la pompa de joasa presiune din interiorul pompei de injectie. Practic aceasta se blocheaza si nu mai trage motorina. Nemaitragind motorina, si nemairindicind presiune pentru pompe de inalta, aceasta din urma nu mai face presiune deloc, si motorul nu va porni. De aia te punea sa schimbi pompa. Dar daca o deblochezi, poti merge mult si bine fara nicio problema. Acest lucru se intampla datorita motorinei.
                    Last edited by adicata2003; 13 March 2011, 11:15.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by BR-17-KOZ View Post
                      Colegi injectoarele le-am schimbat,motorin din peco,de 2 ani de cand am luato scoate fum la demaraj mai mult decat ar trebui ce sa fac,nu merg cu ea subturata,schimb la 2500-3000 rot pe minut astept sfaturi va rog
                      daca scoate fum negru cand o accelerezi mai tare posibil motorina,asa face a mea cand alimentez de la petrom,cand bag efix se schimba situatia,daca e fum albastru,-injectoare,uzura,turbo /poate fi si din calculator -sa incerci sa o bagi pe tester sa vezi ce si cum reglaje mai sunt de facut,dar cea mai ieftina solutie sfatul mu schimba peco,incearca o sapt. numai de la rompetrol

                      Originally posted by adicata2003 View Post
                      Salutare. Daca ai de 70 cai sau de 85 cai, inseamna ca e euro 4. La pompele de euro 4 s-a rezolvat problema cu pilitura din cauza motorinei proaste, in schimb, am vazut cateva cazuri exact ca al tau. Problema este la pompa de joasa presiune din interiorul pompei de injectie. Practic aceasta se blocheaza si nu mai trage motorina. Nemaitragind motorina, si nemairindicind presiune pentru pompe de inalta, aceasta din urma nu mai face presiune deloc, si motorul nu va porni. De aia te punea sa schimbi pompa. Dar daca o deblochezi, poti merge mult si bine fara nicio problema. Acest lucru se intampla datorita motorinei.
                      dar la mine nu se blocase pompa,se infunase returul,dracovenia aia din plastic in forma de T in care intra rampa de injectoare,eu cum schimbasem filtru degeaba dadeam eu la cheie dupa ce amorsasem filtru ca injectoaele mele nu puteau sa dea pe retur,prostia asta a fost ultimul lucru la care ne gandisem
                      Last edited by kozzmin; 14 March 2011, 09:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        multumesc mult o sa incerc sa vad daca este diferenta si te tin la curent.bft

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google