Off-road .....noroi, Sudoare Si Pasiune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    un calcul simplu.........un samy ,in jur de 1000euro neimatriculat , cauciucuri 400 euro ,mici modificari suspensie ,directie ,inaltatre,500euro ,scaune300e, roll-cage 500e, troliu550e,hi-lift75e,si lista se pote lungi, iesire in jur de 50 euro benzina vorba unui coleg de pe forumul clubului 4x4, ,, niciodata nu se termina de modificat o masina de off-road , in schimb se termina banii........,,
    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

    Comment


    • #32
      corect , insa banii acestia se duc la adevaratii pasionati , eu unu nu as baga atatia bani ... PANA ma prinde drogu ..) desigur .. sa-i si am
      jimmy e destul de scump , i-ati unu cu volan pe dreapta eventual
      Its just a car ...

      Comment


      • #33
        nu vreau sa dau indicatii dar fiecare dintre noi avem o limita ,in orice domeniu ,si in acest sport este ca la inceputurile fiecaruia , am inceput off-road-ul cu un suzuki sj 410,o masina deosebita care iti da un surplus de adrenalina de care devii dependent dar speram sa trecem la alta clasa , a greilor ,deci ptr. inceput ,ptr. ati cunoaste limitele un suzuki samurai este ok ........daca vrei confort treci pe vitara , dar daca te tine buzunarul sari in jimnny,dar noi am ales varianta mai spartana,adica ,luat una bucata suzuki si incercam sa-l aducem intr-o forma extrema si binenteles sa scoatem sudoarea din el,care la randul lui ne stoarce de bani.deci...........totul costa ,indiferent de sportul ,practicat .
        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google