Raliuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hai lasa-ma ... si cum o mai tii pe drum daca nu esti meserias aia turbo ? prin pomi ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • eu zic ca un turbo de 300 de cai si-un aspirat de 280-300 ii tii cam la fel de greu. ceva dreptate are marxu', la un wrc turbo ai 700Nm la 1500rpm, te caci pe ea ratare de treapta, ca ai de unde. la aspirat, unde ai numai 200Nm, dar pana sus in 8000rpm, tre' sai grija mare cu maneta aia lunga de langa volan. ai picat sub 5000, esti fiul ploii.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • si cand treci de la 100 cp la 300 cp in doar 1000 rpm la un turbo ? tre sa te tii de de schimbator ... ,ai dat gaz pe iesirea din viraj si in 1000 rpm deja ai toti aia 300 cp care te scot in sant )
        la aspirat intri cu 100 cp in viraj si cand incepi sa faci iesirea din viraj o faci cu 150cp ...pana se indreapta drumu ii ai toti 300
        parerea mea e ca e mult mai greu sa tii pe drum un turbo ,si acu sa nu ganditi imediat la integrale
        Last edited by Cristi_Xp; 19 May 2011, 11:31.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • poi in afara de integrale, in raliuri nu mai are nima' turbo.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google