salut,in primul rand ,ma numesc ionut am o problema cu turbo sau egr-ul nu mai stiu ce sa zic ....sa va spun problema: acum o saptamana nu mai pornea aveam ulei in spatele motorului si am dat egr jos cu greu, foarte greu,l-am curatat de funigina ,am dat turbina jos sa controlez axul ,e in regula, montat inapoi tot nu vroia sa porneasca, am traso a pornit greu ...conducta de ulei de la turbo care vine din motor nu a etansat bine si a curs ulei [ am muncit degeaba sa o curat de ulei ] pus alta garnitura la conducta si e ok...la un meserias am desfacut injectoarele pus duze noi merge 1 min se opreste facut alte verificari ...cedeaza pompa da pe retur ..dat pompa jos ROASA DE SPAN..[din patratul din capatul pompei , ca sa zic asa , sa ros pana a devenit rotund....]....desfac rezervorul multa pilitura in el adunata cu magneti....luam hotararea; dat rezervorul jos spalat suflat pe conducte inlocuit filtru motorina [pus original] verificat iar injectoarele pus motorina noua din peco pornit motorul lasat sa mearga ...dupa 3 min se opreste singur [probabil a mai ramas span pe conducte] se verifica iar injectoarele 2 blocate si iar merge si iar se opreste punem ulei in motorina ca sa devina mai vascoasa bun nu se mai opreste dar merge cand in 3 cand in 4 ....cand e rece merge frumos rotund cand se incalzeste galopeaza....SA uitat alt mecanic la ea si mi-a zis ca nu merge turbo cum trebuie cand accelerez nu se misca tija de la turbo ....sa fie blocat egr-ul sa nu treaca aerul cum trebuie daca acoper furtunul pe unde trage aer nu se opreste cum ar trebui normal ......am setat tija pe deschis ca sa am o leaca de putere [ am fost cu ea la tara si abia am putut urca un deal ]......
ASTEPT PARERI SI SFATURI .....
ASTEPT PARERI SI SFATURI .....
Comment