Mecanica, Intretinerea, Functinarea Si Obtinerea Performantelor Din Motorul Diesel !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut,in primul rand ,ma numesc ionut am o problema cu turbo sau egr-ul nu mai stiu ce sa zic ....sa va spun problema: acum o saptamana nu mai pornea aveam ulei in spatele motorului si am dat egr jos cu greu, foarte greu,l-am curatat de funigina ,am dat turbina jos sa controlez axul ,e in regula, montat inapoi tot nu vroia sa porneasca, am traso a pornit greu ...conducta de ulei de la turbo care vine din motor nu a etansat bine si a curs ulei [ am muncit degeaba sa o curat de ulei ] pus alta garnitura la conducta si e ok...la un meserias am desfacut injectoarele pus duze noi merge 1 min se opreste facut alte verificari ...cedeaza pompa da pe retur ..dat pompa jos ROASA DE SPAN..[din patratul din capatul pompei , ca sa zic asa , sa ros pana a devenit rotund....]....desfac rezervorul multa pilitura in el adunata cu magneti....luam hotararea; dat rezervorul jos spalat suflat pe conducte inlocuit filtru motorina [pus original] verificat iar injectoarele pus motorina noua din peco pornit motorul lasat sa mearga ...dupa 3 min se opreste singur [probabil a mai ramas span pe conducte] se verifica iar injectoarele 2 blocate si iar merge si iar se opreste punem ulei in motorina ca sa devina mai vascoasa bun nu se mai opreste dar merge cand in 3 cand in 4 ....cand e rece merge frumos rotund cand se incalzeste galopeaza....SA uitat alt mecanic la ea si mi-a zis ca nu merge turbo cum trebuie cand accelerez nu se misca tija de la turbo ....sa fie blocat egr-ul sa nu treaca aerul cum trebuie daca acoper furtunul pe unde trage aer nu se opreste cum ar trebui normal ......am setat tija pe deschis ca sa am o leaca de putere [ am fost cu ea la tara si abia am putut urca un deal ]......

    ASTEPT PARERI SI SFATURI .....

    Comment


    • #17
      yanis este una din postarile care ma fac sa ma gandesc cu groaza ca sunt detinator de diesel!! asa da probleme si in momentele alea iti cam vine sa ai dai foc! daca mecanicii nu stiu ce are cu atat mai putin stim noi forumistii

      Comment


      • #18
        yanys78 din cele spuse de tine,singurul lucru care trebuie sal faci,este sa cumperi tot sistemul de injectie nou,pompa+injectoare dat revervor jos si curatat,curatate conductele de motorina cu alcool si suflate cu aer,inlocuit filtru de motorina

        Comment


        • #19
          am facut tot ce sa scris mai sus si tot nu merge.....nu stiu poate ca a fost blestemat motorul asta....am un amic are 140.000 si nu a umblat la nimik nici macar la filtru de motorina ...are motor de 70 cai [ 50 kw ]....singura problema a fost cu fulia de alternator....

          oricum l-am tras pe dreapta... l-am pus pe ,,chituci" ca sa zic asa si urmeaza sa trec pe benzinar...12 16 valve....mie suficient.....

          Comment


          • #20
            Originally posted by yanys78 View Post
            salut,in primul rand ,ma numesc ionut am o problema cu turbo sau egr-ul nu mai stiu ce sa zic ....sa va spun problema: acum o saptamana nu mai pornea aveam ulei in spatele motorului si am dat egr jos cu greu, foarte greu,l-am curatat de funigina ,am dat turbina jos sa controlez axul ,e in regula, montat inapoi tot nu vroia sa porneasca, am traso a pornit greu ...conducta de ulei de la turbo care vine din motor nu a etansat bine si a curs ulei [ am muncit degeaba sa o curat de ulei ] pus alta garnitura la conducta si e ok...la un meserias am desfacut injectoarele pus duze noi merge 1 min se opreste facut alte verificari ...cedeaza pompa da pe retur ..dat pompa jos ROASA DE SPAN..[din patratul din capatul pompei , ca sa zic asa , sa ros pana a devenit rotund....]....desfac rezervorul multa pilitura in el adunata cu magneti....luam hotararea; dat rezervorul jos spalat suflat pe conducte inlocuit filtru motorina [pus original] verificat iar injectoarele pus motorina noua din peco pornit motorul lasat sa mearga ...dupa 3 min se opreste singur [probabil a mai ramas span pe conducte] se verifica iar injectoarele 2 blocate si iar merge si iar se opreste punem ulei in motorina ca sa devina mai vascoasa bun nu se mai opreste dar merge cand in 3 cand in 4 ....cand e rece merge frumos rotund cand se incalzeste galopeaza....SA uitat alt mecanic la ea si mi-a zis ca nu merge turbo cum trebuie cand accelerez nu se misca tija de la turbo ....sa fie blocat egr-ul sa nu treaca aerul cum trebuie daca acoper furtunul pe unde trage aer nu se opreste cum ar trebui normal ......am setat tija pe deschis ca sa am o leaca de putere [ am fost cu ea la tara si abia am putut urca un deal ]......

            ASTEPT PARERI SI SFATURI .....
            Salut. in primul rand imi pare rau de problemele tale. Egr-ul, nu are nicio vina. elpermite amestecul gaxelor de esapament cu aerul rece inainte de ardere, chestie care micsoreaza poluarea. Doar atat. Turbina nu avea cum sa fie cauza la simptomele pe care le-ai descris tu, deoarece daca cade turbocompresorul, masina nu mai trage si face o galagie de fum. Chestia cu spanul produs de pompa de inalta, este cauza in proportie de 100%. Un sfat nu mai schimba duzele de la injectoare pina nu cei fi schimbat tot sistemul de alimentare, deoarece le schimbi degeaba. Un sfat schimba totul de la rezervor pina la injectoare , inclusiv traseul de retur. O intrebare,: Nu ti s-e aprindea si martorul la bord?
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google