Un Pic De Ajutor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un Pic De Ajutor

    am 4000 de euro si vreau sa imi iau masina mentionez ca sunt incepator si ma gandesc la un opel sau logan .in bani acestia as gasi opel 1.6 asta din 2001-2002 si un logan din 2007 poate si mai nou ce ma sfatuit?

  • #2
    daca iti iei logan si gasesti full ( nu stiu daca la pretul asta gasesti ) atunci e muuult mai convenabil decat un opel de 10 ani in care din start incepi sa bagi bani ! parerea mea nu-mi sariti in cap )
    sigpic
    Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

    Comment


    • #3
      esti pe un forum Logan Club , deci nu pot sa-ti recomand decat Logan.
      bafta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by pojejena View Post
        daca iti iei logan si gasesti full ( nu stiu daca la pretul asta gasesti ) atunci e muuult mai convenabil decat un opel de 10 ani in care din start incepi sa bagi bani ! parerea mea nu-mi sariti in cap )
        Am gasit eu anul trecut la fix 4000E logan full,aproximativ.Modelul e Laureate Plus,deci nu are jante de aliaj si motorul e de 1.4.

        @mariusbr112: si eu am stat sa ma gandesc,ori o masina veche de aproape 10 ani ori una de 4 5,si in momentul de fata(dupa un an de cand am intrat in posesia Loganului) nu imi pare rau de alegerea facuta.
        Last edited by Punk; 22 October 2011, 18:17.
        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
        My ride

        Comment


        • #5
          in primul rand, esti pe un forum dacia logan, deci e clar ce-ti va indica majoritatea lumii de aici
          insa, mai mult de atat, daca stam un pic stramb si judecam drept avem urmatoarea ecuatie: