Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

    de putin timp a aparut o problema:cand se incalzaste motorul dupa 30*35 km incepe sa moara motorul schimbi in a patra apoi in a treia si nimic.moare pur si simplu.am scos doua fise am imuiat o carpa am indesat-o intre cele doua ploturi ,apoi am asezatfisele la loc,dau sa pornescsi apoi merge un timp dupa care faptul se repeta. vineri am parcurs ~40 km in o ora si patruzeci de minute,cu nustiu cate opriri,peste10 12 opriri pe un timp cald; ieri am revenit acasa intr-un timp ma putin si mai putine opriri.de fiecare data luam sticla de apa si picuram apa pe carpa care a ramas intre fise pe bobina de inductie,dupa care reluam drumul .am citit pe forum si uni calegi spuneau ceva de bobina ,altii de motorasul pas cu pas plus corpul port clapeta ce poate sa fie??????????trebuie schimat ceva si ce anume????????? va multumesc frumos pt eventuale solutii.

  • #2
    scoate bobina de la locul ei,intoarce-o invers si vezi daca pe fund are crapaturi.daca are trebuie alta noua.verifica si bujiile,si motorasul pas cu pas,dar mai intai ocupa-te de bobina ca 90% sunt convins ca e de acolo.

    Comment


    • #3
      Motorul Nu Mai Trage,nu Mai Are Putere;moare

      multumesc frumos

      Comment


      • #4
        te rog sa ne spui daca si cum rezolvi problema.

        Comment


        • #5
          am mers la mare,pt aceasta treaba am cumparat o bobina de inductie noua.inainte de acest lucru am dat bobina jos ,era crapate la toate colturile,am aplicat asa experimental solutie super adezivin mai multe straturi si am montat-o la loc. ce sa vezi am sosit la mare si jumatate drum inapoi cu bobina veche lipita,la intoarcere am mers pe DN 1D la un moment dat iar au aparut aceiasi problema :murea motorul,numai tragea.am montat bobina noua si am parcurs aproximativ 20 km si iar aceiasi problema ,am dat bobina noua jos si am pus-o pe cea veche si tot asa am pus o bucata de carpa umeda si asa am sosit la ciorani prahova ,undeva pe DN1Dam stst circa 5 ore si apoi iar am plecat la drum si am sosit la ploiesti fara oprire nu am vrut sa folosesc si bobina noua cu carpa umeda ,am stat de vorba cu un vecin si mi-a spus ca se poate intoarce un supra curent de la bobina la calculator motor si-l poate arde e posibil?solicit alte sfaturi multumesc

          Comment


          • #6
            motorul nu mai trage,moare

            dupa aproximativ o luna de zile am gasit rezolvareala masina mea.am reusit cu ajutorul unui tester.pompa de benzina a fost de vina ,nu bobina ,nu motoras pas cu pas,nu bujii ci elementul electic al pompei de benzina dupa montaja mai facut ceva probleme,furtunul din capatul pompei,dar datorita lipsei unui furtun din plastic nou am mai persistat aceasta problema,am fost la un centru service(axat pe instalarea si intretinerea gpl,unde avea niste coliere finute,nu am vazut asa ceva pana acum,lucrez la un atelier auto dar cu mijloace si dotari modeste,deci folosesc frecvent si eu dar nu am avut ocazia sa vad)mecanicul de acoloa montat doua coliere si apoi a verificat cu testerul si a descoperit problema care a generat defectinea cu motorul.din moment ce pompa nu lucra la parametrii a generat o adaptare a injectoare,si-a adaptat timpul de lucru de la valoarea 128 la mine avea 140 .ajunsese sa imi fie frica sa mai plec cu masina, dar daca mai aveti aceleasi simptome posesorii de logan nu ezitati sa folsiti un tester. va urez drumuri libere.aurelian

            Comment


            • #7
              Multumim mult pentru ca ti-ai facut timp sa ne scrii solutia la problema ta. Multa sanatate si multi km de acum inainte fara probleme.

              Comment


              • #8
                valoarea de 128 e dupa resetare.Ea n-o sa ramana pe 128,o sa iti tinda sa creasca spre mai mult tocmai din cauza instalatiei pe gaz,mai ales cand se bulesc injectoarele de gaz.Adica 140 inseamna ca se cere o imbogatire a amestecului,intrucat era sarac.Daca tu zici ca era sarac din cauza pompei e posibil sa fie asa,dar ca sa tii pe viitor ca e o problema comuna la masinile ce merg pe GPL ori din cauza ca se bulesc injectoarele pe gaz ori pentru ca se intampla pur si simplu si pe viitor se rezolva printr-o reinitializare de adaptivi.
                Last edited by Cristi_Xp; 20 August 2012, 04:08.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Eu n-am inteles de unde se deduce ca omul are montata instalatie GPL pe masina...faptul ca a fost la un centru service pentru GPL nu inseamna musai ca are si instalatie GPL, sau poate n-am inteles eu bine...

                  L.E.
                  Care-i faza cu inmuiatul carpei?
                  Last edited by Cromatic; 20 August 2012, 06:05.

                  Comment


                  • #10
                    motorul nu mai trage,moare

                    nu am gpl am apelat la un centru service cu specific gpl.iar cu carpa am crezut ca se incalzeste bobina si astfel am crezut ca racesc bobina

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tomitzareli pentru confirmari, este exact cum am banuit...
                      Cu ajutorul tau mai avem o posibila rezolvare de luat in seama pentru un anumit defect.
                      Last edited by Cromatic; 20 August 2012, 18:09.

                      Comment


                      • #12
                        da,my bad.Cand am vazut 140 pe corectie m-am gandit automat la GPL...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Si atunci, in cazul meu, care am bobina crapata la 2 colturi, am si gpl, si ulterior si chiptuning de la Dimsport, la ce sa ma gandesc?

                          Mentionez ca simptomele mele sunt trepidatii ale motorului intre ~2000 si ~2500 rpm, mai ales in sarcina (incarcat si la deal). Nu mi s-a oprit motorul niciodata, da' zici ca da sa moara, sau in depasiri de exemplu, parca am masaj in scaune. E chiar deranjant.

                          Pot din ddt2000 sa observ anomalii de functionare? Cum ar fi amestecul/imbogatirea?

                          Mersi mult si la multi ani!

                          LE: bobina e destul de fierbinte... asta inseamna ceva?

                          Reinitializarea de adaptivi cum se face?
                          Last edited by andreypck; 29 December 2013, 17:50.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut ca tine, bobina crapata in 2 locuri, am schimmbat.o si la fel face.
                            Cred ca softul este de vina, am mai auzit pe cineva ca l.a schimbat si nu a mai trepidat.

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles... deci alt soft

                              Crezi ca merita sa mai platesc pentru o diagnoza serioasa? Cat ar costa asa ceva??

                              Ori mai bine dau banii direct pe alt soft si am rezolvat-o...?

                              Multumesc de raspuns!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google