Nu Se Incalzeste Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Se Incalzeste Dci 70 Cp

    Salut
    Am o problema cu masina: se incalzeste greu (primele 2 linii apar ff greu iar urm 4:chiar sa umblu o zi intre aga sa apara) dar dupa 5km de condus imi apare in bord becu rosu la apa si ma sgatie un pic !!!!
    Ma puteti ajuta cu o idee ce ar fi???

  • #2
    Dieselul se incalzeste greu, nu asta este problema. Problema este cu becul rosu care se aprinde. Se poate sa fi ramas termostatul blocat pe inchis, sunt mai multe cauze. Te sfatuiesc sa o pui pe un tester sau sa te duci la un service dacia si sa ii intrebi pe mecanici ca sigur s-au mai intalnit cu problema asta (poti merge la mai multe service dacia sa vezi parerile mai multor mecanici, dar sa mergi in service, in hala unde se repara masinile si sa vb cu cei care le repara, nu cu aia de la receptie clienti).
    sigpic

    Comment


    • #3
      curata injectoarele sa scapi de zgiltiiala si pune termostat nou sa ti se incalzeasca normal motorul.

      Comment


      • #4
        Dar daca merg cu caldura inchisa nu face probleme merge perfect doar dupa ce ii dau drumu la caldura in masina face asa dar o sa.merg sa vad care e problema mersi pentru idee!!!

        Comment


        • #5
          daca te referi la dat drumul la aeroterma atunci verifica tesiunea la borne cu aeroterma cuplata pe 4 si motorul pornit. daca nu ai 14,2-14,3V, atunci nu iti incarca alternatorul si trebuie sa-i verifici inelele colectoare si carbunii.

          Comment


          • #6
            Originally posted by txbodigan View Post
            Salut
            dupa 5km de condus imi apare in bord becu rosu la apa si ma sgatie un pic !!!!
            Trateaza cu mare seriozitate problema aprinderii martorului rosu(avarie circuit racire).De regula,martorul rosu nu se aprinde nici la 6 linii pe indicatorul temperaturii,este o neconcordanta intre martor si indicatorul temperaturii...,e bine sa verifici! Posibil sa se supraincalzeasca motorul,dieselul fiind foarte sensibil la acest lucru(nu vreau sa ma gindesc la simptomele dinaintea calarii).Cu faptul ca te "sgatie",din cauza ca nu ar incarca alternatorul,nu sunt deacord.Motorul pornind la actionarea electromotorului,inseamna ca bateria este corespunzatoare si in aceasta situatie un motor diesel functioneaza corespunzator o perioada buna de timp,deoarece consumatorii mari sunt eliminati din circuit automat(servodirectie electrica).Un alt efect ce atentioneaza soferul ca nu incarca alternatorul,in afara de martorul -incarcare baterie- din bord(sa zicem ca nu se aprinde,din N motive),este marirea turatiei de relanty. In final,nu exclud un contact imperfect ,in instalatia electrica ce alimenteaza calculatorul motor si bordul(climatizarea),ce poate genera o cadere de tensiune cu efecte discutabile. Scuze,pentru lungime,dar nu am putut comprima cit as fi vrut...!

            Comment


            • #7
              Ma zgatie de obicei cand prind o groapa sau o denivelare!!!
              Si cam unde ar fi contactul dintre motor si clima? (este un fir ce pleaca de sub filtrul de ulei si ajunge sub pompasub de injectie [aproximativ sub pompa dar pe acolo], no acel fir cam are noduri adika a fost rupt cred din gresala si este rupt dar legat insa nu este izolat sa fie oare acolo problema??? Este cam plin de motorina , ulei si mizerie sa fie ala??)

              Comment


              • #8
                Originally posted by meggeo82 View Post
                curata injectoarele sa scapi de zgiltiiala si pune termostat nou sa ti se incalzeasca normal motorul.

                Sunteti obsedati frate, de injectoare. La voi daca nu se aprinde un bec, tot din vina injectoarelor este. Exact ca in bancul ala cu doctorul ce dadea indiferent de diagnostic alifie de hemoroizi. Unul s-i rupt piciorul ca a cazut din copac. Si doctorul, vezi te-a mancat in fund sa te urci in copac, deci ia alifia asta.

                Lasind gluma la o parte, eu zic sa nu mai aruncati vorbe goale fara rost. Puneti pe jar oamenii degeaba.

                O seara frumoasa.

                Comment


                • #9
                  problema termostat dci 2007

                  Salut,

                  Am un logan dci(2007), si banuiesc ca am o problema la termostat dar nu sunt sigur. E normal ca pe timp de iarna(-5 grade) sa merg 45 minute cu turatia de 2500 (100km/h) si sa nu ajunga la 4 linii?
                  La 2 linii ajunge relativ repede (in 15 minut mers in oras) la -10 - 15 grade.

                  (E prima iarna in care am masina, asa ca nu prea stiu la ce sa ma astept, am condus benzinat inainte)

                  multumesc anticipat pentru sugestii.

                  Comment


                  • #10
                    da e normal sa se intample asta... eu am mers vreo ora continuu si nu cu viteza mare (70-80 km in tr.3 si 4) si tot nu s-au ridicat 4 pavele la apa la o temperatura de -5-8 grade...
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #11
                      La mine de noua nu s-a ridicat la patru pavele.doar vara se ridica!

                      Comment


                      • #12
                        cand e frig daca nu-i dau putin "in gura" nu se ridica la 4 pavele...
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #13
                          multumesc pentru raspunsuri, acum stiu la ce sa ma astept.

                          Comment


                          • #14
                            la mine este faza ca inainte sa apara primele 2 linii ma zgatie si apoi cand sa apara urm 2 iar ma zgatie si apare becul la apa din bord in momentul zgatielii deci asta este problema cateodata nu face asa merge perfect, dar doar cand plec cu ea la drum cand ii aproape la 2 linii. daca nu face urat da motoru sa se opreasca cand ii becul aprins la apa si cateodata mi se si opreste!!!
                            mersi!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by txbodigan View Post
                              Salut
                              Am o problema cu masina: se incalzeste greu (primele 2 linii apar ff greu iar urm 4:chiar sa umblu o zi intre aga sa apara) dar dupa 5km de condus imi apare in bord becu rosu la apa si ma sgatie un pic !!!!
                              Ma puteti ajuta cu o idee ce ar fi???
                              Verifica cablul de masa intre borna baterie , caroserie si grup motor/cv. Au fost probleme la unele masini, deoarece a fost subdimensionat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google